Reggi Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Muszę kupić nową DV. Stoję przed wyborem między 3 modelami. 1. Wszystkim dobrze znana Forge 007p 2. ProPerfekt - http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-properfekt-bov-turbo-vw-audi-i1818700847.html 3. TheSub- http://allegro.pl/the-sun-motorsports-dump-valve-dv-by-prt-off-i1823195951.html Forge to wydatek 400 zł.. pozostałe dwa ~ 250 zł. Wysłałem zapytania do sprzedających odnośnie wymiany sprężyn w tych zaworkach i kompatybilności ze sprężynami od innych modeli. ProPerfekt Twierdzi iż : " Tak zawór jest rozbieralny, można wymieniać spreżyny są podobne do tych od FORG ". TheSun - " zawór jest rozbieralny, w każdej chwili można go rozłożyć czy to w celu przemycia i nasmarowania tłoczka lub wymiany sprężyny. [...] DV The SUN, to nie jest żadna kopia, ze znanych na rynku zaworów, jego budowa jest oparta o autorskie rozwiązania. Z tego co się orientuję, to Forge ma w zwyczaju używać sprężyn o większej średnicy, a co za tym idzie, nie są one między sobą zamienne. Zawór jest tak opracowany, aby jego działanie było optymalne w zakresie doładowania 0,2 do 3 Bar. Zachowuje szczelność do ponad 3 Bar. DV'ały oryginalnie montowane posiadają, bardzo miękka, stożkową sprężynę. Natomiast w każdym innym DV'ale, sprężyny są proste (cylindryczne), dzięki czemu mają znacznie większą odporność na wyższe doładowanie. Fabryczny DV'ał Bosch'a, staje się nieszczelny już przy 1.2 Bar. A takie ciśnienie dla DV'ała The SUN, to dopiero początek zabawy ". I sam nie wiem co kupić..dobrze by było mieć coś do czego można dokupić sprężynę w rawie "W". Ktoś jest użytkownikiem tych tańszych DV i może coś powiedzieć na ich temat ?
Buba Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 ragga za 130zł mam ori która bedzie najlepsza
Reggi Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 ragga za 130zł mam ori która bedzie najlepsza Nie !
rozjemca Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Properfekta ja bym sobie darował, kupiłem ich MBC i jakość pozostawia wiele do życzenia (wygląda jak robione na tokarce w garażu). Aluminium za miękkie, może fajne w obróbce ale w użytkowaniu już nie. Łatwo porysować, połamać, gwint zerwać. Badziew jak dla mnie.
Buba Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 ragga za 130zł mam ori która bedzie najlepsza Nie ! Skoro seryjne wytrzymują 500KM to Twoje zdechłe 137 też ogarną
moskal Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Pytanie do autora posta : Po co chcesz zmieniać ori na inne ???
Buba Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Pytanie do autora posta : Po co chcesz zmieniać ori na inne ??? i wydawać bezsensownie kasę!!!
Dev Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 a co Was boli Raggi kasa ????? :polew: :polew: ori jest ok ale nie masz gwarancji że nie rozleci sie szybko bierz Forge-a :good: mam takiego trzy lata i chula bez problemu raz na 6 miesięcy wyciągam go, myje, smaruję syntetycznym smarem i składam
Dev Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 kupiłem Forge bo wczesniej ori rozj....ebały mi sie 3 w 2 miesiące od tamtej pory mam spokój
Pucek Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Bo kupuje się raz i z ASO, ponad rok i przy 198PS nic się nie dzieje, ale jeżeli ktoś chce przepłacać...
Dev Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Kolego, kupiłem trzy razy w ASO turbo ładuje 1.1 bar-a, wszystkie puszczały od góry
KYLOMC Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 kup od tt-ki tańsza i lepsza 80zł chyba końcówka N
Reggi Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 Pytanie do autora posta : Po co chcesz zmieniać ori na inne ??? i wydawać bezsensownie kasę!!! Bo są trwalsze niż ori. Po drugie tak mi kazał mój mentor więc nawet nie próbuję się sprzeciwiać bierz Forge-a :good: mam takiego trzy lata i chula bez problemu raz na 6 miesięcy wyciągam go, myje, smaruję syntetycznym smarem i składam Tylko czy jest sens ładowac 4 paki na 007p jak za 250 zł można miec to samo tylko krajowej produkcji ? Przecież to wszystko działa na tej samej zasadzie. Panowie od TheSun dają gwarę i pełny serwis urządzenia jak coś się zwali
moskal Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Bo są trwalsze niż ori. Po drugie tak mi kazał mój mentor więc nawet nie próbuję się sprzeciwiać Mentor jest za***istym fachowcem To zapytam z drugiej strony , ile zamierzasz mieć kuniuf ????
Dev Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 nie znam pozostałych DV-ek w eksploatacji przejezdziłem na 007 3 lata bez żadnej skuchy, więc uważam że jest warte swojej ceny nic nie ujmując pozostałym zaworom zawsze możesz przełozyc do nastepnego auta :wink4:
Reggi Opublikowano 19 Września 2011 Autor Opublikowano 19 Września 2011 Bo są trwalsze niż ori. Po drugie tak mi kazał mój mentor więc nawet nie próbuję się sprzeciwiać Mentor jest za***istym fachowcem To zapytam z drugiej strony , ile zamierzasz mieć kuniuf ???? Na razie o tym nie myślę. Mam ważniejsze kwestie do wydawania kasy. W chwili obecnej jedyne co planuje z modów silnikowych to TIP, DP, DV, wtryski i soft.
Booster Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 Forge i the sun to wyrobione i pewne marki, więc nawet na przyszłość jeżeli będziesz miał plany na duże moce to napewno nie zawiodą. Co do properfect to loteria, w starych seriach tłoczki szybko się sypały
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się