Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Trzęsie silnikiem


sonnen_x

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawia mnie co pozwala na ten ruch silnika i jak on jest duży. I dlaczego przenosi Tobie na kastę? Pytałem o bezwypadkowość bo czasami auta po lekkich stłuczkach mają przesunięte elementy nadwozia, co powoduje że np silnik leży na naprężonych poduszkach.

Jeżeli masz drugą osobę do pomocy to zaciągnij ręczny i prubuj delikatnie ruszać w przód i w tył. Druga osoba obserwuje silnik, poduszki i co się da. Rób to z wyczuciem - pamiętaj o bezpieczeństwie, żebyś komuś krzywdy nie zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomaszv8 jutro jadę do mecha,może oglądniemy. A na jakie parametry mam zwrócić uwagę przy VAGu? Kurcze gdzieś mi wiedzy brakuje:-( Mech mówi że na próbę zakładał wtryski z innego auta i że jakby to pompa była to wtedy by wyszło... możliwe to jest?[br]Dopisany: 25 Luty 2008, 15:54 _________________________________________________ :hi:

byłem u Mecha i rzuciłem Wasze teorie z pompą, a on mi na to że w AFNie pompą steruje sterownik silnika. No ale przychylił się do konceptu i na przyszły tydzień ma załatwić nowy sterownik i przymierzymy. Vag wykazał niesprawny czujnik powietrza tak poza tym. Mech tłumaczył że przymierzał wcześniej wtryski od innego egzemplarza i żadnych zmian nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, niestety nie starczyło czasu bo zajmowaliśmy się innymi rzeczami, i właśnie na dokładne sprawdzenie pompy jesteśmy umówieni za tydzień. Kurcze wcieło mi gdzieś ten numer błędu, ale zorganizuję to i oczywiście podam. Jak tę sprężynę zlokalizować i czym dokładnie może objawiać się uszkodzenie (w sensie mam sprężynę w łapkach i na co mam zwracać uwagę)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprężyny w łapkach mieć nie będziesz, do tego trzeba rozebrać pompę.

Zdejmujesz górę pompy i w otworze zobaczysz dwie sprężyny ułożone równolegle do osi pompy. Musisz ocenić ich stan - czy nie są pęknięte -

odessanie ropy z pompy ułatwia ocenę. A objawy są różne - zależy jak pęknie sprężyna, czy pęknie jedna czy dwie. Generalnie powoduje to zaburzenia w dawkowaniu paliwa przez pompę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i może się przez o właśnie dziać, że jak nacisnę na gaz to podaje za dużą dawkę i silnikiem rzuci?[br]Dopisany: 29 Luty 2008, 10:05 _________________________________________________A z tymi sprężynami to nie byłby objaw taki że silnik kiepsko by palił, mało mocy itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy od tego jak pęknie. Miałem kilka takich przypadków i reakcje silnika były różne, ale zawsze wiąże sią to nieprawidłowym dawkowaniem. Ostatni przypadek to 2 sprężyny wyjete w 7 częściach. Auto zapalało, ale jechało max. 70km/h. W innym aucie pęknięcie ostatniego zwoju skutkowało "zarzucaniem" silnika na wolnych obrotach.Proponuję to sprawdzić bo można to zrobić w stosunkowo prosty sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie tak będzie. Aha, co do objawów to występuje też telepnięcie przy wyłaczaniu silnika.[br]Dopisany: 02 Marzec 2008, 22:43 _________________________________________________Krótka notatka z Placu Boju:

Temat drążony, na razie z powodów czasowych Mecha przełożony na po świętach. O wszystkim będe informował.

Mech twierdzi, że to nie mogą być spężyny, bo wtedy reakcją byłby znaczny spadek mocy... no ale się obaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no pewnie tak będzie. Aha, co do objawów to występuje też telepnięcie przy wyłaczaniu silnika.[br]Dopisany: 02 Marzec 2008, 22:43 _________________________________________________Krótka notatka z Placu Boju:

Temat drążony, na razie z powodów czasowych Mecha przełożony na po świętach. O wszystkim będe informował.

Mech twierdzi, że to nie mogą być spężyny, bo wtedy reakcją byłby znaczny spadek mocy... no ale się obaczy.

No to czekamy na wynik :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie była sprawdzana plecionka i spełnia swoją rolę, więc to nie to. Poza tym mam wspawany dodatkowy łącznik elastyczny odizolowujący tył wydechu... no nic, w czwartek Mech bierze się do dzieła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem ale jednak trochę inny ,mam 1,9TDI ale w autoamcie , też drży mi kasta ale gdy mam załaczyny bieg np."D" i stoję na światłach ,różnica drgań między "D" a "P" lub "N" jest dosyć duża, drży najbardziej przy ustwieniach do jazdy "R"D" wymieniłem poduchy i trochę się zmniejszyły drgania ,na VAG-u żadnych błędów niby OK ,chciałem sprawdzić jeszcze raz poduchy ale od paru dni zrobiło się znacznie cieplej w ciągu dnia i tu mam nowe objawy .Gdy temp. na dworze jest ok 13 stopni ,różnicy w drganiach praktycznie nie ma czy to "D"N"P" tzn. obojętnie co włączę praktycznie b.mało drży,natomiast gdy jadę wieczorem i temp. zewn.jest np.5 stopni i niżej to wracją drgania i różnica jest zancznie spora. Gdzie szukać? co to może być macie jakieś sugestie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...