Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MB Sprinter zna się ktoś??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z MB sprinter z 99 roku 2.9 na automacie. Od jakiegoś czasu zaczął gasnąć podczas jazdy.Na początku sporadycznie potem coraz częściej aż w tym momencie całkiem padł :wallbash: odpala i po 3s gaśnie. Auto stoi obecnie w Austrii a miejscowi fachowcy nie chcą podjąć się naprawy. Serwis chce 200eur za diagnozę :wallbash: Ma ktoś pomysł co może być przyczyną i jak ew odpalić dziada żeby doturlał się do Polski. Ściągniecie go na lawecie jest dość problematyczne gdyż jest to auto specjalistyczne i waży prawie 3T Jakieś pomysły??

Opublikowano

Stawiam na immobiliser lub sterownik silnika (komputer).

Opublikowano

proponuuje odepnij klemy na jakiesx 30min podlacz i spr czasem tak pomaga

chyba nie w MB bo tam często po takim zabiegu wywala start error i po ptokach :kox:

Opublikowano

i tak nie masz innego wyjscia a warto spróbowac u mnie w sprinterze ani w zadnym innym samochodzie nigdy tak nie mialem jak piszesz, a wydaje mi sie ze poza ta opcja to tylko jakas laweta albo cos w tym stulu zostaje spróbowac nie zaszkodzi :wink4:[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 09:55_________________________________________________nawet w nowym sprinterze 2009 jak mi padl aku nie miaklem zadnych komunikatów[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 09:55_________________________________________________w starszym 2001 tez nie mialem nic

Opublikowano

A-klasa już dwa razy miałem tak :confused4: raz właśnie przez odłączenie aku a raz po jego rozładowaniu. Podobno to częsta usterka w MB a tobie może się udało :naughty:

Zakupiłem dziś jakiś interfejs MBcarsoft pewnie za wiele to nie podpowie ale można spróbować. W ostateczności to tez odłączę aku jak piszesz i zobaczymy.

Dostałem od znajomego wtrysk sterujący i potencjometr gazu (niestety nie automat) no i ew spróbuje też podmienić te graty. Tak naprawdę to nie bardzo wiem co jeszcze może powodować gaśniecie :mysli:

Zastanawiam się też nad alarmem bo niby auto ma ori centralny na pilota bez alarmu ale kto to wie :decayed:

No i sprawa immo może jest jakiś sposób obejścia go na "krótko"??

Opublikowano

hmm czyli nie wiesz czy masz imobilajzer tak?

wez rozbiesz te oslony od kolumny kierowniczej i zobacz czy stacyjka jest opleciona zwojem drutu jesli nie jest to nie masz imo jesli jest to masz imo

Opublikowano

hmm czyli nie wiesz czy masz imobilajzer tak?

wez rozbiesz te oslony od kolumny kierowniczej i zobacz czy stacyjka jest opleciona zwojem drutu jesli nie jest to nie masz imo jesli jest to masz imo

nie no immo jest na 100%

Opublikowano

Mam problem z MB sprinter z 99 roku 2.9 na automacie. Od jakiegoś czasu zaczął gasnąć podczas jazdy.Na początku sporadycznie potem coraz częściej aż w tym momencie całkiem padł :wallbash: odpala i po 3s gaśnie. Auto stoi obecnie w Austrii a miejscowi fachowcy nie chcą podjąć się naprawy. Serwis chce 200eur za diagnozę :wallbash: Ma ktoś pomysł co może być przyczyną i jak ew odpalić dziada żeby doturlał się do Polski. Ściągniecie go na lawecie jest dość problematyczne gdyż jest to auto specjalistyczne i waży prawie 3T Jakieś pomysły??

filtr paliwa kiedy zmieniałeś ?

Opublikowano

teraz zapozno, ale www.starter24.pl i by ci holowali do PL :D

no niestety kolego nie jest tak kolorowo za granicami polski masz holowanie tylko do 100km.... a z austri jest chyba troche wiecej

Opublikowano

Kolego, na Twoim miejscu spróbowałbym zabrać jakiegoś speca i pojechać do Austrii, może udałoby mu się naprawić Sprintka tam na miejscu. Znam mechaników od siebie, którzy wielokrotnie jeździli do Niemiec czy Holandii by naprawić busy pasażerskie. To jest rozwiązanie w miarę ekonomiczne, ew pozostaje Ci holowanie do PL. Na pewno odradzam naprawy auta w ich serwisach, cena naprawy może powalić.

Opublikowano

ja bym wysłał autko i spróbował doholować do PL, chociaż do granicy, nawet jakbym miał toczyć się 40km/h to w te 10-15 godzin się dojedzie :cool1: i to będzie pewnie najtańsze rozwiązanie, a do holu, jakiś cięższy diesel 130km powinien styknąć

Opublikowano

ja bym wysłał autko i spróbował doholować do PL, chociaż do granicy, nawet jakbym miał toczyć się 40km/h to w te 10-15 godzin się dojedzie :cool1: i to będzie pewnie najtańsze rozwiązanie, a do holu, jakiś cięższy diesel 130km powinien styknąć

Kumpel kiedyś holował Mastera z pękniętym wałem korbowym z Holandii, bocznymi landówkami drugim Masterem.

Na pace był spalinowy agregat pradotwórczy, pod maską prostownik i tak kulali ponad 30 godzin...

Opublikowano

No właśnie wróciłem z Austrii j mimo całodniowej walki sprinter dalej nie chodzi :wallbash:. Wszystko wskazuje na to ze padła całkowicie pompa. Wymieniony został filtr, sprawdzona instalacja el i paliwowa, pokasowane błędy, podmienione wtryskiwacze... . Różnica tylko taka ze teraz jak odpali to pochodzi z 8s :kox:

W poniedziałek biorę lawetę i trzeba śmigać po dziada :wallbash:

Opublikowano

ja bym wysłał autko i spróbował doholować do PL, chociaż do granicy, nawet jakbym miał toczyć się 40km/h to w te 10-15 godzin się dojedzie :cool1: i to będzie pewnie najtańsze rozwiązanie, a do holu, jakiś cięższy diesel 130km powinien styknąć

Kumpel kiedyś holował Mastera z pękniętym wałem korbowym z Holandii, bocznymi landówkami drugim Masterem.

Na pace był spalinowy agregat pradotwórczy, pod maską prostownik i tak kulali ponad 30 godzin...

można? można :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...