miodzio Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 Mam problem z MB sprinter z 99 roku 2.9 na automacie. Od jakiegoś czasu zaczął gasnąć podczas jazdy.Na początku sporadycznie potem coraz częściej aż w tym momencie całkiem padł odpala i po 3s gaśnie. Auto stoi obecnie w Austrii a miejscowi fachowcy nie chcą podjąć się naprawy. Serwis chce 200eur za diagnozę Ma ktoś pomysł co może być przyczyną i jak ew odpalić dziada żeby doturlał się do Polski. Ściągniecie go na lawecie jest dość problematyczne gdyż jest to auto specjalistyczne i waży prawie 3T Jakieś pomysły??
tomash77 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Stawiam na immobiliser lub sterownik silnika (komputer).
dajmler4 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 proponuuje odepnij klemy na jakiesx 30min podlacz i spr czasem tak pomaga
miodzio Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 proponuuje odepnij klemy na jakiesx 30min podlacz i spr czasem tak pomaga chyba nie w MB bo tam często po takim zabiegu wywala start error i po ptokach
dajmler4 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 i tak nie masz innego wyjscia a warto spróbowac u mnie w sprinterze ani w zadnym innym samochodzie nigdy tak nie mialem jak piszesz, a wydaje mi sie ze poza ta opcja to tylko jakas laweta albo cos w tym stulu zostaje spróbowac nie zaszkodzi [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 09:55_________________________________________________nawet w nowym sprinterze 2009 jak mi padl aku nie miaklem zadnych komunikatów[br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 09:55_________________________________________________w starszym 2001 tez nie mialem nic
miodzio Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 A-klasa już dwa razy miałem tak raz właśnie przez odłączenie aku a raz po jego rozładowaniu. Podobno to częsta usterka w MB a tobie może się udało Zakupiłem dziś jakiś interfejs MBcarsoft pewnie za wiele to nie podpowie ale można spróbować. W ostateczności to tez odłączę aku jak piszesz i zobaczymy. Dostałem od znajomego wtrysk sterujący i potencjometr gazu (niestety nie automat) no i ew spróbuje też podmienić te graty. Tak naprawdę to nie bardzo wiem co jeszcze może powodować gaśniecie Zastanawiam się też nad alarmem bo niby auto ma ori centralny na pilota bez alarmu ale kto to wie No i sprawa immo może jest jakiś sposób obejścia go na "krótko"??
dajmler4 Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 hmm czyli nie wiesz czy masz imobilajzer tak? wez rozbiesz te oslony od kolumny kierowniczej i zobacz czy stacyjka jest opleciona zwojem drutu jesli nie jest to nie masz imo jesli jest to masz imo
miodzio Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 hmm czyli nie wiesz czy masz imobilajzer tak? wez rozbiesz te oslony od kolumny kierowniczej i zobacz czy stacyjka jest opleciona zwojem drutu jesli nie jest to nie masz imo jesli jest to masz imo nie no immo jest na 100%
!Tommy Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 teraz zapozno, ale www.starter24.pl i by ci holowali do PL
Carlos* Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Mam problem z MB sprinter z 99 roku 2.9 na automacie. Od jakiegoś czasu zaczął gasnąć podczas jazdy.Na początku sporadycznie potem coraz częściej aż w tym momencie całkiem padł odpala i po 3s gaśnie. Auto stoi obecnie w Austrii a miejscowi fachowcy nie chcą podjąć się naprawy. Serwis chce 200eur za diagnozę Ma ktoś pomysł co może być przyczyną i jak ew odpalić dziada żeby doturlał się do Polski. Ściągniecie go na lawecie jest dość problematyczne gdyż jest to auto specjalistyczne i waży prawie 3T Jakieś pomysły?? filtr paliwa kiedy zmieniałeś ?
grabson765 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 teraz zapozno, ale www.starter24.pl i by ci holowali do PL no niestety kolego nie jest tak kolorowo za granicami polski masz holowanie tylko do 100km.... a z austri jest chyba troche wiecej
tomash77 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Kolego, na Twoim miejscu spróbowałbym zabrać jakiegoś speca i pojechać do Austrii, może udałoby mu się naprawić Sprintka tam na miejscu. Znam mechaników od siebie, którzy wielokrotnie jeździli do Niemiec czy Holandii by naprawić busy pasażerskie. To jest rozwiązanie w miarę ekonomiczne, ew pozostaje Ci holowanie do PL. Na pewno odradzam naprawy auta w ich serwisach, cena naprawy może powalić.
pioteros Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 ja bym wysłał autko i spróbował doholować do PL, chociaż do granicy, nawet jakbym miał toczyć się 40km/h to w te 10-15 godzin się dojedzie i to będzie pewnie najtańsze rozwiązanie, a do holu, jakiś cięższy diesel 130km powinien styknąć
davidoff82 Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 ja bym wysłał autko i spróbował doholować do PL, chociaż do granicy, nawet jakbym miał toczyć się 40km/h to w te 10-15 godzin się dojedzie i to będzie pewnie najtańsze rozwiązanie, a do holu, jakiś cięższy diesel 130km powinien styknąć Kumpel kiedyś holował Mastera z pękniętym wałem korbowym z Holandii, bocznymi landówkami drugim Masterem. Na pace był spalinowy agregat pradotwórczy, pod maską prostownik i tak kulali ponad 30 godzin...
miodzio Opublikowano 23 Września 2011 Autor Opublikowano 23 Września 2011 No właśnie wróciłem z Austrii j mimo całodniowej walki sprinter dalej nie chodzi . Wszystko wskazuje na to ze padła całkowicie pompa. Wymieniony został filtr, sprawdzona instalacja el i paliwowa, pokasowane błędy, podmienione wtryskiwacze... . Różnica tylko taka ze teraz jak odpali to pochodzi z 8s W poniedziałek biorę lawetę i trzeba śmigać po dziada
pioteros Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 ja bym wysłał autko i spróbował doholować do PL, chociaż do granicy, nawet jakbym miał toczyć się 40km/h to w te 10-15 godzin się dojedzie i to będzie pewnie najtańsze rozwiązanie, a do holu, jakiś cięższy diesel 130km powinien styknąć Kumpel kiedyś holował Mastera z pękniętym wałem korbowym z Holandii, bocznymi landówkami drugim Masterem. Na pace był spalinowy agregat pradotwórczy, pod maską prostownik i tak kulali ponad 30 godzin... można? można
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się