Dragon30 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 1.9 TDI 110 KM 1999 rok. Panowie mam taki problem, że po zmianie rozrządu u mechanika komputer pokazuje mi spalanie większe o 0,8 litra. Tak samo jeżdzę jak i przed wymiana rozrzadu (dynamika). Auto ładnie pali na zimnym i ciepłym silniku. Co może byc przyczyną takiego stanu rzeczy?? Co muszę ewentualnie wyregulowac??
yamahayzfr13 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Jezeli rozrząd został dobrze złożony i kąt wtrysku ustawiony poprawnie to rozważył bym możliwość że wczesniej miałeś cos "przestawione" ze palił mniej niż powinien
Dragon30 Opublikowano 22 Września 2011 Autor Opublikowano 22 Września 2011 aha. A po czym ewentualnie poznam że auto ma źle wyregulowany kąt wtrysku?? Skoro odpala i jeździ to chyba rozrząd został dobrze złożony
cowboy1 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 Sam to raczej nie poznasz jaki masz kat wtrysku,ratuje Cie tylko podpiecie auta pod komputer.
spanky Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 aha. A po czym ewentualnie poznam że auto ma źle wyregulowany kąt wtrysku?? Skoro odpala i jeździ to chyba rozrząd został dobrze złożony to ze odpala i jezdzi nie znaczy ze jest wszsytko ok , tak jak z ludzmi , to ze chodzisz i jesz nie znaczy ze jestes zdrowy,.. trzeba podpiac auto pod VAG-a i zrobic diagnostyke
mati9151 Opublikowano 23 Września 2011 Opublikowano 23 Września 2011 To normalne Ja też tak miałem, sprawdzałem wszystko i kąt synchronizacji był u mnie dobry. Spalanie po jakimś czasie wróci do normy nie masz się czym przejmować na razie nic nie kombinuj. Pozdrawiam
DeeJay_Kill Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 To normalne Ja też tak miałem, sprawdzałem wszystko i kąt synchronizacji był u mnie dobry. Spalanie po jakimś czasie wróci do normy nie masz się czym przejmować na razie nic nie kombinuj. Pozdrawiam Kąt wtrysku, a kąt synchronizacji to różne sprawy - o ile w PD de facto reguluje się kąt na kole zębatym wałka rozrządu, o tyle w silnikach z pompą wtryskową robi się to na jej kole zębatym, czyli w konsekwencji - wałka rozrządu się nie rusza (no, chyba, że została poluzowana śruba i niedokładnie ustawione GMP). Nie sądzę, żeby stary pasek był wyciągnięty na tyle, aby rozrząd się minimalnie rozjechał, więc podejrzewam, że właśnie GMP nie jest poprawnie ustawione. Tak, czy owak - poczekaj trochę i sprawdź, czy spalanie wróci do normy, a dopiero potem zadzwoń do mechanika:)
Seski Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 a tak w ogóle to tylko komputer... zobacz jak ci wyjdzie w praktyce
Dev Opublikowano 25 Września 2011 Opublikowano 25 Września 2011 sprawdz kąt wtrysku nie pamietam dokłądnie ale powinien zamowac sie pomiedzy 52 a 57 jak sie mylę to niech mnie ktoś poprawi
Dragon30 Opublikowano 28 Września 2011 Autor Opublikowano 28 Września 2011 już powoli wraca do normy :>. Podziękowac koledzy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się