Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem ze wspomaganiem ? - Strasznie skrzeczy przy skrecaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mialem to juz na poczatku jak kupilem troche pojezdzilem i zaczelo strasznie skrzeczec przy skrecaniu kolami ( gdy dodam gaz ustepuje ) wtedy zmartwiony pojechalem do ASO gdzie tam Profesjonalny serwis audi :decayed: powiedzial ze - "Ten typ tak ma" , pomyslalem ze nie mozliwe ale ok, dolalem troche plynu i ustapilo . Teraz znow sie pojawil problem i znow przy skrecaniu kolami skrzeczy, skrzypi itd , plyn jest w normie co zrobic ? Czytalem na forum kilka watkow ale to nic nie dalo .

Opublikowano
pojechalem do ASO gdzie tam Profesjonalny serwis audi powiedzial ze - "Ten typ tak ma" , pomyslalem ze nie mozliwe ale ok,

Radze jechać do dobrego mechaniora, może pompa od wspomagania odmawia już posluszeństwa. :confused4:

Gość dzikidzidz
Opublikowano

skrzypienie to raczej objawy ze strony paska, nie pompy, jeśli wyje, to wskazuje na pompę...

Czy płynu ubywalo jak dolewałeś??

Opublikowano

zgadzam się z kolegą u mnie w T5 jest to samo, mechanik zlokalizował winowajcę i w przyszłym tygodniu wymieniam napinacz paska...

Ale który pasek za to odpowiada ?

Opublikowano

Podepnę się pod temat, mam taki problem że u mnie też skrzypi, piszczy jakby gdy skręcam ale tylko w prawo. Wymieniałem ostatnio drążek kierowniczy i końcówkę drążka z prawej strony, czy to możę być powiązane??

Opublikowano
czy to możę być powiązane??

raczej nie powinno, u mnie wyje jak j**nięte jestem ciekaw co, jak auto zimne to spoko, ale jak trochę pojerzdze to nie daj Bożę :confused4: zaczynam od pompy wspomagania i mam nadzieje, że na tym się skończy :wallbash:

Opublikowano

mogą być też wahacze, końcówki drążków..poproś kogoś żeby stanął przy kole i posłuchał a Ty kręć kierą :tongue4: stawiam na wahacz :gwizdanie:

Opublikowano

mogą być też wahacze, końcówki drążków..poproś kogoś żeby stanął przy kole i posłuchał a Ty kręć kierą :tongue4: stawiam na wahacz :gwizdanie:

Wahacz raczej nie bo jak przygazuje to nie ma tego :gwizdanie:

Opublikowano

ja mam to samo od wczoraj wahacze to na pewno nie sa bo dzisiaj wymienilem razem z przegubami bede musial tez z tym do jakiegos mechanika pojechac bo skrzypi jak cholera a czy mozna z tym jakis cza spojezdzic czy lepiej odrazu wymienic ob szukuje mi sie na dniach daleka trasa????????

a jakby to byl ten pasek czy moz ecos innego co mowiliscie to ile to moze mniej wiecje kosztowac??

Opublikowano

U mnie też zaczęło coś skrzypieć po zmianie kół na letnie. Skrzypi jakby z okolicy przekładni :confused4: a konkretnie z miejsca które jest osłonięte gumą tuż za końcówką drążka kierowniczego. Pytanie czy ktoś tą gumę ściągał :mysli: Może niema tam smaru i piszczy.

Opublikowano

U mnie ewidentnie pompa wspomagania, jak przygazuje i krece kierownica to jest cisza .

Opublikowano

ja diziaj bylem u mechanika hehe smiesznie ale mialem malo plynu ale mowil z emozliwe ze gdzies ucieka moze byc nei szczelnosc ale mam nadzieje ze to tlyko bylo malo plynu dolalem wiecej plynu i gra gitara jak narazie :) pzdro :)

Opublikowano

Czy istnieje mozliwosc dla dobrego mechanika zmiana paska wielorowkowego bez demontazu calego przodu ?? Mialem zmieniany rozrzad, napinacze, rolki , po zmianie po 2 tys km padl napinacz paska wielorowkowego , paska niestety ........ nie zmienili dzisiaj bylem u mechanika z tym skrzypieniem i on mowi ze to wina paska .... niewiem czy to prawda, ale nie chce znow rozbierac calego przodu :mysli:

Opublikowano

Mam pytanie czy w B6 AWX macie tak ze krecicie kierownica do oporu i tuz przed tym oporem wspomaganie duzo Cieżej chodzi. Nie wiem czy tak ma byc czy mam szukac jakiejs wady i od czego zaczac jesli to nie jest normalne.

Dzieki

Opublikowano

Czy istnieje mozliwosc dla dobrego mechanika zmiana paska wielorowkowego bez demontazu calego przodu ?? Mialem zmieniany rozrzad, napinacze, rolki , po zmianie po 2 tys km padl napinacz paska wielorowkowego , paska niestety ........ nie zmienili dzisiaj bylem u mechanika z tym skrzypieniem i on mowi ze to wina paska .... niewiem czy to prawda, ale nie chce znow rozbierac calego przodu :mysli:

niewiem jak u ciebie ale w afn da sie bez sciagania przodu,koles mi tak wymienial jak napinacz zaczal trzec o obudowe,wymienil napinacz wyjal altelnator zalozyl nowy pasek,wszystko bez odkrecania przodu,mowil ze sam za ta wiedze kolesiowi zaplacil 50zl zeby mu pokazal,bo tez kiedys zrzucal przod,altelnator schodzi -po zblokowaniu dobrym wiscozy,odkrecasz ja i wtedy zsuwasz je w strone przodu, wyciagasz ta 1 srube altelnatora potem altelnator i jest dostep

Opublikowano

ja wymieniam pompę, o rezultatach napisze :kox:

i jak ci poszlo?

bo ja mam podobny problem, a zaczelo sie od wymiany rozrzadu, mechanicy zeby wymienic mi rozrzad musieli odkrecic pompe wspomagania...

po wszystkim zalali plyn...

zaczelo sie pienic i wyc jak cholera, przy jezdzie od ponad 50km/h przestawalo wyc...

oddalem auto na 2h cos tam porobili i przestalo... po 2tys. km znowu zaczelo...

myslalem, ze zatarli moze pompe, pozniej ja moze zrenegerowali....

no wiec znalazlem nowa oryginalna pompe... zalozyli...i to samo! dalej zaczelo wyc...

okazalo sie ze nie zalali orginalnego plynu...

kiedy ich juz pilnowalem, kupilem oryginalny G002000 (aktualnie G004000M2)

nie wiem dlaczego ale uparli sie na odssyanie gora plynu ( nie wiem czy taka metoda jest dobra)

odessali co sie da i zalali,

przejechalem sie i jakby troszke lepiej, ale to dlatego ze plyn sie schlodzil przez zalanie...bo kiedy autko jest zimne to wszystko gra

odessali znowu i zalali...pojezdzilem troche i juz na cieplym jest lepiej

w koncu na to plukanie zmarnowali 2.5litra plynu

ale dalej piszczy... kiedy samochod sie nagrzeje, jednak kiedy ma wysokie obroty powyzej 2tys, przestaje...

co to moze byc???

czy ktos mial takie objawy, moze nalezy porzadnie to zrobic w ASO?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2008, 10:06 _________________________________________________w jaki sposob odpowietrza sie taki uklad?

Opublikowano
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=22391.0 tu masz jak sie odpowietrza aha i przy wymiannie napinacza paska wielorowkowego nie trzeba sciagac nawet alternatora ani przody w mojej A4 to jest gora 10 minut i wymienione trzy sroby na imbus niewiem jak jest w innych ale u mnie tak jest pozdro masz rowniez moj problem tu znajdziesz wszystko na temat odpowietrzania http://www.a4-klub.pl/smf/b5_adp_problem_ze_wspomaganiem-t27386.0.html pozdro
Opublikowano

U mnie problem rozwiazany a byl nim dupowaty pasek wielorowkowy ktory byl do d*py :decayed: albo sie cos poluzowalo , albo wytarlo, albo wada fabryczna, ale zmienilem pasek i niema problemu !! I jeszcze jedno - pasek wielorowkowy ( od alternatora ) mozna zmienic bez problemu bez sciagania przodu . :th:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...