alfuta Opublikowano 8 Stycznia 2007 Opublikowano 8 Stycznia 2007 baskecior, a te logi mają być z próby dynamicznej ??? bo jeżeli tak to narazie nic z tego, bo mój lap biega na 230V, a ja nie mam takiego długiego przedłużacza to jest sprzęt garażowy
baskecior Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Tak, dynamicznie ... kup długi przedłużacz ... :diabelek:
Gość MorgothDBMA Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 musisz mieć przedłużacz bezprzewodowy
spanky Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 czytam, czytam - a głupi jestem od tego czytania Panowie - ostanio zauważyłem że chyba moja czwóreczka też złapała muła, na 4-ce ciężko było się rozbujać do stufki. Mam interfejs, ale lapika mam jeszcze 486 i nie wiem czy on potrafi pogadać ze wszystkim sterownikami. Tak więc podpiąłem, i : 00575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym - różnica doregulowania - błą sporadyczny 00519 - czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym - G71 - zwarcie do plusa - błąd sporadyczny 17978 - Engine Start Blocked by imobiliser P1570- 35-10 Intermittent 00575 - piszecie że to zaworek N75 - wykręciłem, odłączyłem, podałem zew. zasilanie i pyka. Ale teraz co z nim nie tak, jak on się psuje ? wiesza się mechanicznie, czy puszcza, i jest nieszczelny 00519 - ? 07978 - może to być związane z tym, że odpaliłem 3 razy auto nowym kluczykiem bez imo. Auto odpalało i po chwili gasło - i jeszcze jedno, rozruszałem troszke kierownice turbinki, i wydaje mi się że w jedym miejscu troszke się haczyły :/ Co według Was jest przyczyną tych błądków jaka diagnoza ? zapieczone kierwnice turbulum ... ot co .. dawaj logi .. moze potwierdza moja diagnoze ..... :diabelek:
pre_pl Opublikowano 9 Stycznia 2007 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Ale panowie, niech alfuta otworzy swój temat. To jest topik kolegi szpaka (który dawno nie pisał notabene) i jego silnika AFF. Nie róbmy wiecie czego Szpak, napisz jak to się wszystko skończyło jak się w końcu zalogujesz (Ostatnia wizyta: 30-12-2006, 11:34 ) :diabel2:
alfuta Opublikowano 10 Stycznia 2007 Opublikowano 10 Stycznia 2007 OK - jak załatwie jakiegoś laptoka, i zrobie próby dynamiczne, założe nowy temat i opisze wszystko od początku. Jak na razie po jednym dniu żadne błędy nie wystąpiły
szpak Opublikowano 15 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2007 panowie, dzis wyjąłem od ojca z passata b5 i wstawiłem do audi ten czujniczek co jest na plastikowym kawałku rury intercooler-turbo, bo niby on sie zacinał i dlatego jest taka słaba moja a4, po przejechaniu sie auto jeszcze bardziej sie zamuliło i nie pomogło juz nawet wkręcenie mojego czujnika z powrotem. Teraz to juz jest katasrtofa, rowerem mozna szybciej sie rozpędzic, na biegu jałowym gaz do podłogi a na liczniku tylko 3tys. obr. i przewód gumowy intercooler-turbo jest miękki jak gąbka podobno ma byc twardy przy wysokich obrotach.
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 panowie, dzis wyjąłem od ojca z passata b5 i wstawiłem do audi ten czujniczek co jest na plastikowym kawałku rury intercooler-turbo, bo niby on sie zacinał i dlatego jest taka słaba moja a4, po przejechaniu sie auto jeszcze bardziej sie zamuliło i nie pomogło juz nawet wkręcenie mojego czujnika z powrotem. Teraz to juz jest katasrtofa, rowerem mozna szybciej sie rozpędzic, na biegu jałowym gaz do podłogi a na liczniku tylko 3tys. obr. i przewód gumowy intercooler-turbo jest miękki jak gąbka podobno ma byc twardy przy wysokich obrotach. a kiedy wkoncu nasze oczy zobacze diagnoze Vag'iem .... :?:
pre_pl Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 a kiedy wkoncu nasze oczy zobacze diagnoze Vag'iem no szpak pisał, że vagowanie tylko przez jakiegoś szpeca. Pewno sam nie ma lapciaka, czasem to nie jest takie proste jednak, jak nam się wydaje Szpak, zobacze w domu wartości do pomierzenia tego N75 (można zwykłym miernikiem, no taki chyba masz ? :582: )
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 a kiedy wkoncu nasze oczy zobacze diagnoze Vag'iem no szpak pisał, że vagowanie tylko przez jakiegoś szpeca. Pewno sam nie ma lapciaka, czasem to nie jest takie proste jednak, jak nam się wydaje Szpak, zobacze w domu wartości do pomierzenia tego N75 (można zwykłym miernikiem, no taki chyba masz ? :582: ) no to nie wróze szybkiego powrotu moczu w tym aucie ... :okulary2:
pre_pl Opublikowano 15 Stycznia 2007 Opublikowano 15 Stycznia 2007 mam: wartość powinna być pomiędzy 25Ω, a 40Ω Wartośc dla Twojego, a powiedz jeszcze szpak jaki silnik ma ojciec w pasku ?
andrzej710127 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Witam i mam pytanie jeśli u mnie jest tylko 18 to znaczy że po mału kończy się żywot?
pre_pl Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Witam i mam pytanie jeśli u mnie jest tylko 18 to znaczy że po mału kończy się żywot? w powyższym poście jest napisane "Wartośc dla Twojego" (w domyśle silnika szpaka : AFF). Ty masz AFN przecież... Proszę uważać z oznaczeniami silników ! Zrobię OT (to jest temat o AFF szpaka) i napiszę : Wartości w AFN to 14Ω ... 20Ω
andrzej710127 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 dzięki za podpowiedz miłego jutrzejszego dnia
szpak Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2007 a powiedz jeszcze szpak jaki silnik ma ojciec w pasku ? ojciec ma 1.9 tdi 81kw chyba dzięki serdeczne pre_pl jak, jak sprawdze u siebie to dam znać
pre_pl Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 ojciec ma 1.9 tdi 81kw chyba no to AFN/AVG, kiepsko widzę taką podmiankę Ale od samego przełożenia nie powinno nic się bardziej "skaszanić" Ja bym spróbował gdzieś się podłączyć do kompa i zobaczył czy błąd dalej wyskakuje...
szpak Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2007 No i po kłopocie, nareszcie audiczka odmulona, przyczyną nie były zaden przepływomierz, zaden zaworek N75 (podziękowanie dla pre_pl za wartosc - u mnie wynosi 27,3Ω czyli ze sprawny) i zaden czujnik cisnieniowy. Rozsypany katalizator zatkał poprostu uklad wydechowy. Więc nie zawsze zniknięcie mocy spowodowane jest przez wyzej wymienioną przeplywke i n75 a nikt o tym nie napisał :<
pre_pl Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 Więc nie zawsze zniknięcie mocy spowodowane jest przez wyzej wymienioną przeplywke wymieniłeś, ale najpierw sie sprawdza czy trzeba wymienic (vagiem, albo go po prsotu odłączając - a to proponowaliśmy) Tak jak to zrobiłeś z N75. Rozsypany katalizator zatkał po prostu uklad wydechowy super, że Ci auto w końcu jeździ tak, jak powinno ! :one:
Wihajster Opublikowano 25 Stycznia 2007 Opublikowano 25 Stycznia 2007 super, że Ci auto w końcu jeździ tak, jak powinno ! bedzie jezdzic jak powinno po czipsie dopiero :one:
szpak Opublikowano 25 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2007 ja proponuje odznaczyć (nie wiem podkleić) zeby wszyscy wiedzieli ze to co pokazuje VAG w moim przypadku nie zawsze ma rację
Rekomendowane odpowiedzi