Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 Di 75KM AFF] tymczasowy zanik mocy


szpak

Rekomendowane odpowiedzi

baskecior, a te logi mają być z próby dynamicznej ??? bo jeżeli tak to narazie nic z tego, bo mój lap biega na 230V, a ja nie mam takiego długiego przedłużacza :P:) to jest sprzęt garażowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam, czytam - a głupi jestem od tego czytania :):P

Panowie - ostanio zauważyłem że chyba moja czwóreczka też złapała muła, na 4-ce ciężko było się rozbujać do stufki.

Mam interfejs, ale lapika mam jeszcze 486 :( i nie wiem czy on potrafi pogadać ze wszystkim sterownikami. Tak więc podpiąłem, i :

00575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym - różnica doregulowania - błą sporadyczny

00519 - czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym - G71 - zwarcie do plusa - błąd sporadyczny

17978 - Engine Start Blocked by imobiliser

P1570- 35-10 Intermittent

00575 - piszecie że to zaworek N75 - wykręciłem, odłączyłem, podałem zew. zasilanie i pyka. Ale teraz co z nim nie tak, jak on się psuje ? wiesza się mechanicznie, czy puszcza, i jest nieszczelny

00519 - ?

07978 - może to być związane z tym, że odpaliłem 3 razy auto nowym kluczykiem bez imo. Auto odpalało i po chwili gasło

- i jeszcze jedno, rozruszałem troszke kierownice turbinki, i wydaje mi się że w jedym miejscu troszke się haczyły :/

Co według Was jest przyczyną tych błądków :) jaka diagnoza ?

zapieczone kierwnice turbulum ... ot co .. dawaj logi .. moze potwierdza moja diagnoze ..... :diabelek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale panowie, niech alfuta otworzy swój temat. To jest topik kolegi szpaka (który dawno nie pisał notabene) i jego silnika AFF.

Nie róbmy wiecie czego ;)

Szpak, napisz jak to się wszystko skończyło jak się w końcu zalogujesz (Ostatnia wizyta: 30-12-2006, 11:34 )

:diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - jak załatwie jakiegoś laptoka, i zrobie próby dynamiczne, założe nowy temat i opisze wszystko od początku. Jak na razie po jednym dniu żadne błędy nie wystąpiły :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, dzis wyjąłem od ojca z passata b5 i wstawiłem do audi ten czujniczek co jest na plastikowym kawałku rury intercooler-turbo, bo niby on sie zacinał i dlatego jest taka słaba moja a4, po przejechaniu sie auto jeszcze bardziej sie zamuliło i nie pomogło juz nawet wkręcenie mojego czujnika z powrotem. Teraz to juz jest katasrtofa, rowerem mozna szybciej sie rozpędzic, na biegu jałowym gaz do podłogi a na liczniku tylko 3tys. obr. i przewód gumowy intercooler-turbo jest miękki jak gąbka podobno ma byc twardy przy wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, dzis wyjąłem od ojca z passata b5 i wstawiłem do audi ten czujniczek co jest na plastikowym kawałku rury intercooler-turbo, bo niby on sie zacinał i dlatego jest taka słaba moja a4, po przejechaniu sie auto jeszcze bardziej sie zamuliło i nie pomogło juz nawet wkręcenie mojego czujnika z powrotem. Teraz to juz jest katasrtofa, rowerem mozna szybciej sie rozpędzic, na biegu jałowym gaz do podłogi a na liczniku tylko 3tys. obr. i przewód gumowy intercooler-turbo jest miękki jak gąbka podobno ma byc twardy przy wysokich obrotach.

a kiedy wkoncu nasze oczy zobacze diagnoze Vag'iem .... :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy wkoncu nasze oczy zobacze diagnoze Vag'iem

no szpak pisał, że vagowanie tylko przez jakiegoś szpeca. Pewno sam nie ma lapciaka, czasem to nie jest takie proste jednak,

jak nam się wydaje ;)

Szpak, zobacze w domu wartości do pomierzenia tego N75 (można zwykłym miernikiem, no taki chyba masz ? :582: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy wkoncu nasze oczy zobacze diagnoze Vag'iem

no szpak pisał, że vagowanie tylko przez jakiegoś szpeca. Pewno sam nie ma lapciaka, czasem to nie jest takie proste jednak,

jak nam się wydaje ;)

Szpak, zobacze w domu wartości do pomierzenia tego N75 (można zwykłym miernikiem, no taki chyba masz ? :582: )

no to nie wróze szybkiego powrotu moczu w tym aucie ... :okulary2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i mam pytanie jeśli u mnie jest tylko 18 to znaczy że po mału kończy się żywot?

w powyższym poście jest napisane "Wartośc dla Twojego" (w domyśle silnika szpaka : AFF).

Ty masz AFN przecież...

Proszę uważać z oznaczeniami silników !

Zrobię OT (to jest temat o AFF szpaka) i napiszę :

Wartości w AFN to 14Ω ... 20Ω

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojciec ma 1.9 tdi 81kw chyba

no to AFN/AVG, kiepsko widzę taką podmiankę

Ale od samego przełożenia nie powinno nic się bardziej "skaszanić"

Ja bym spróbował gdzieś się podłączyć do kompa i zobaczył czy błąd dalej wyskakuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po kłopocie, nareszcie audiczka odmulona, przyczyną nie były zaden przepływomierz, zaden zaworek N75 (podziękowanie dla pre_pl za wartosc - u mnie wynosi 27,3Ω czyli ze sprawny) i zaden czujnik cisnieniowy. Rozsypany katalizator zatkał poprostu uklad wydechowy. Więc nie zawsze zniknięcie mocy spowodowane jest przez wyzej wymienioną przeplywke i n75 a nikt o tym nie napisał :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nie zawsze zniknięcie mocy spowodowane jest przez wyzej wymienioną przeplywke

wymieniłeś, ale najpierw sie sprawdza czy trzeba wymienic (vagiem, albo go po prsotu odłączając - a to proponowaliśmy) ;)

Tak jak to zrobiłeś z N75.

Rozsypany katalizator zatkał po prostu uklad wydechowy

super, że Ci auto w końcu jeździ tak, jak powinno !

:one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...