wiesiek3d Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane? zmniejsza sie trwalosc pompy paliwowej. Co? wiedziałem, że mechanicy w mojej okolicy to mogą naprawiać maluchy ale żeby prawidłowo nie wymienić filtra paliwa? W moim przypadku pompa mogła ucierpieć czy jeżeli odpalił od strzała to nie mam się czym martwić? Nic jej nie będzie, najgorzej jest jak trzeba dłużej kręcić. Kolega zapowietrzył układ od "suchego" filtra na własne życzenie. A co myślicie o "gruszce paliwa" ręczna pompka na przewodzie ze zbiornika? Ma ktoś taki wynalazek? Widziałem to na dostawczaku C5. Pmagało po dłuższym staniu auta. Mazda ma po dzień dzisiejszy taką pompę ręczną na filtrze, super sprawa
Musashi Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 Mazda ma po dzień dzisiejszy taką pompę ręczną na filtrze, super sprawa jest to przydatne w pojazdach bez elektrycznej pompy spietrzajacej w zbiorniku paliwa.
stysio Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 próbowałem wczoraj odpowietrzyć układ odkręcajać wtryski ale to nic nie dało przytargałem do mechanika dziś . za jakieś 2 godzinki dzwoni ze zrobione wsiadam chce odpalić a tu dalej tylko kręci .... czy moglem zajechać pompe ?
lukaszooo Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 a ja stosuje bardzo prosta metode.. do nowego filtra podlanczam tylko przewod zasilajacy, pistoletem ze sprezonym powietrzem pąpuje bak na pistolet zakladam specjalna koncowke uszczelniajaca i delikatnie wtlaczam powietrze do baku, bardzo delikatnie zeby nie rozerwalo baku jak paliwko poleci zakladam drugi przewod i po sprawie drugim drastycznym sposobem jest psikanie plaka wprost do dolotu powietrza druga osoba odpala silnik na plaku samochod pracuje az zassie paliwko i wszystko chodzi metody drastyczne ale powszechnie stosowane
stysio Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 kurde może cos wymyśli mechanik
lukaszooo Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 wedlug mnie układ łapie lewe powietrze, sprawdz mocowanie filtr i opaski zaciskajace przewody zasilajace filtr, pierwsza rzecza ktora pada przy dlugim kreceniu bez wachy jest akumulator wiec bez obaw
spetsnaz Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 próbowałem wczoraj odpowietrzyć układ odkręcajać wtryski ale to nic nie dało przytargałem do mechanika dziś . za jakieś 2 godzinki dzwoni ze zrobione wsiadam chce odpalić a tu dalej tylko kręci .... czy moglem zajechać pompe ? Sprawdź czy nie została uszczelka ze starego filtra.
Musashi Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 a ja stosuje bardzo prosta metode.. do nowego filtra podlanczam tylko przewod zasilajacy, pistoletem ze sprezonym powietrzem pąpuje bak na pistolet zakladam specjalna koncowke uszczelniajaca i delikatnie wtlaczam powietrze do baku, bardzo delikatnie zeby nie rozerwalo baku jak paliwko poleci zakladam drugi przewod i po sprawie drugim drastycznym sposobem jest psikanie plaka wprost do dolotu powietrza druga osoba odpala silnik na plaku samochod pracuje az zassie paliwko i wszystko chodzi metody drastyczne ale powszechnie stosowane pierwszy sposob faktycznie pomyslowy, jednak pod warunkiem odpuszczenia paliwa przy wtryskach. natomiast pomysl z plakiem, coz nawet komentowac mi sie nie chce...
lukaszooo Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 jesli wszystko jest ok to pąpa nie powinna puscic paliwa do tylu wiec po takim napelnieniu filtra nie ma zadnych problemow a co do plaka to czesto stosuje sie taki sposob w zimie gdy silnik nie chce odpalic, jest taki wynalazek jak samostart ale jest on bardzo i to bardzo smiercionosny dla silnika a plak to mniejsz zlo a w zime silnik ladnie odpala po drobnej aplikacji. Jeździlem w zime w pogotowiu technicznym i plak to podstawa
Musashi Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 tyle ze pogotowie techniczne ma za zadanie szybko uruchomic silnik, a przejmowac sie co dalej sie z nim bedzie dzialo....
lukaszooo Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 jak siedzisz w zimnej kabinie to nie myslisz co bedzie pozniej duza ilosc mechanikow ma w warsztacie plaka wlasnie do odpalanie nikt sie nei przyzna ale kazdy wie o co chodzi :gwizdanie:
stysio Opublikowano 3 Października 2011 Autor Opublikowano 3 Października 2011 byłem u mechanika i powiedział mi ze cofa się paliwo do baku zostawił samochód do jutra i powiedział że może być walnięty filtr .... nie mam pojęcia żadnych zwrotnych zaworków chyba nie ma..
lukaszooo Opublikowano 3 Października 2011 Opublikowano 3 Października 2011 w pompie paliwa jest zaworek zwrotny a poza tym jesli wszytko jest szczelne nie ma prawa sie cofac
stysio Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 mówił że pompa ok ale paliwo się cofa jak postoi godzinkę nie chce odpalić [br]Dopisany: 03 Październik 2011, 22:13_________________________________________________i mechanik jeszcze nie wie rozebrał już chyba wszystko i paliwo dalej się cofa.....
Musashi Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 sporo sie paliwo cofa to raczej problem pompy. sprawdz czy nie ma wyciekow
przepychacz Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 ...przeważnie w koszu w którym siedzi pompa paliwa jest zaworek zwrotny....
spetsnaz Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 byłem u mechanika i powiedział mi ze cofa się paliwo do baku zostawił samochód do jutra i powiedział że może być walnięty filtr .... nie mam pojęcia żadnych zwrotnych zaworków chyba nie ma.. przed wymianą filtra było dobrze?
stysio Opublikowano 4 Października 2011 Autor Opublikowano 4 Października 2011 przed wymianą było wszystko ok z samochodem dopiero jak niestety założyłem suchy filtr nie chciał póżniej odpalić został odpowietrzony postoi 15min i nie można znów odpalić
lukaszooo Opublikowano 4 Października 2011 Opublikowano 4 Października 2011 wymien filtr na nowy, zarob nowe koncowki zasilajace fitr, moze wlasnie gdzies na filtrze lapie powietrze
stysio Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 wszystkie podkładki wymienione na pompie przewody do wtrysków zawór zwrotny wyczyszczony i jest już wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się