Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem po wymianie filtra paliwa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pewnie jest tak jak mówisz więc jakie konsekwencje może mieć to że tylko filtr został zalany ropą a rurki nie były odpowietrzane?

zmniejsza sie trwalosc pompy paliwowej.

Co? :wallbash: wiedziałem, że mechanicy w mojej okolicy to mogą naprawiać maluchy ale żeby prawidłowo nie wymienić filtra paliwa? W moim przypadku pompa mogła ucierpieć czy jeżeli odpalił od strzała to nie mam się czym martwić?

Nic jej nie będzie, najgorzej jest jak trzeba dłużej kręcić.

Kolega zapowietrzył układ od "suchego" filtra na własne życzenie.

A co myślicie o "gruszce paliwa" ręczna pompka na przewodzie ze zbiornika? Ma ktoś taki wynalazek? Widziałem to na dostawczaku C5. Pmagało po dłuższym staniu auta.

Mazda ma po dzień dzisiejszy taką pompę ręczną na filtrze, super sprawa

Opublikowano

Mazda ma po dzień dzisiejszy taką pompę ręczną na filtrze, super sprawa

jest to przydatne w pojazdach bez elektrycznej pompy spietrzajacej w zbiorniku paliwa.

Opublikowano

próbowałem wczoraj odpowietrzyć układ odkręcajać wtryski ale to nic nie dało przytargałem do mechanika dziś . za jakieś 2 godzinki dzwoni ze zrobione wsiadam chce odpalić a tu dalej tylko kręci .... czy moglem zajechać pompe ?

Opublikowano

a ja stosuje bardzo prosta metode.. do nowego filtra podlanczam tylko przewod zasilajacy, pistoletem ze sprezonym powietrzem pąpuje bak :naughty: na pistolet zakladam specjalna koncowke uszczelniajaca i delikatnie wtlaczam powietrze do baku, bardzo delikatnie zeby nie rozerwalo baku jak paliwko poleci zakladam drugi przewod i po sprawie :decayed: drugim drastycznym sposobem jest psikanie plaka wprost do dolotu powietrza druga osoba odpala silnik na plaku samochod pracuje az zassie paliwko i wszystko chodzi :cool1: metody drastyczne ale powszechnie stosowane :evil:

Opublikowano

wedlug mnie układ łapie lewe powietrze, sprawdz mocowanie filtr i opaski zaciskajace przewody zasilajace filtr, pierwsza rzecza ktora pada przy dlugim kreceniu bez wachy jest akumulator wiec bez obaw

Opublikowano

próbowałem wczoraj odpowietrzyć układ odkręcajać wtryski ale to nic nie dało przytargałem do mechanika dziś . za jakieś 2 godzinki dzwoni ze zrobione wsiadam chce odpalić a tu dalej tylko kręci .... czy moglem zajechać pompe ?

Sprawdź czy nie została uszczelka ze starego filtra.

Opublikowano

a ja stosuje bardzo prosta metode.. do nowego filtra podlanczam tylko przewod zasilajacy, pistoletem ze sprezonym powietrzem pąpuje bak :naughty: na pistolet zakladam specjalna koncowke uszczelniajaca i delikatnie wtlaczam powietrze do baku, bardzo delikatnie zeby nie rozerwalo baku jak paliwko poleci zakladam drugi przewod i po sprawie :decayed: drugim drastycznym sposobem jest psikanie plaka wprost do dolotu powietrza druga osoba odpala silnik na plaku samochod pracuje az zassie paliwko i wszystko chodzi :cool1: metody drastyczne ale powszechnie stosowane :evil:

pierwszy sposob faktycznie pomyslowy, jednak pod warunkiem odpuszczenia paliwa przy wtryskach.

natomiast pomysl z plakiem, coz nawet komentowac mi sie nie chce...

Opublikowano

jesli wszystko jest ok to pąpa nie powinna puscic paliwa do tylu wiec po takim napelnieniu filtra nie ma zadnych problemow a co do plaka to czesto stosuje sie taki sposob w zimie gdy silnik nie chce odpalic, jest taki wynalazek jak samostart ale jest on bardzo i to bardzo smiercionosny dla silnika a plak to mniejsz zlo a w zime silnik ladnie odpala po drobnej aplikacji. Jeździlem w zime w pogotowiu technicznym i plak to podstawa

Opublikowano

tyle ze pogotowie techniczne ma za zadanie szybko uruchomic silnik, a przejmowac sie co dalej sie z nim bedzie dzialo.... :cool1:

Opublikowano

jak siedzisz w zimnej kabinie to nie myslisz co bedzie pozniej :kox: duza ilosc mechanikow ma w warsztacie plaka wlasnie do odpalanie nikt sie nei przyzna ale kazdy wie o co chodzi :gwizdanie:

Opublikowano

byłem u mechanika i powiedział mi ze cofa się paliwo do baku zostawił samochód do jutra i powiedział że może być walnięty filtr .... nie mam pojęcia żadnych zwrotnych zaworków chyba nie ma..

Opublikowano

w pompie paliwa jest zaworek zwrotny a poza tym jesli wszytko jest szczelne nie ma prawa sie cofac

Opublikowano

mówił że pompa ok ale paliwo się cofa jak postoi godzinkę nie chce odpalić

[br]Dopisany: 03 Październik 2011, 22:13_________________________________________________i mechanik jeszcze nie wie rozebrał już chyba wszystko i paliwo dalej się cofa.....

Opublikowano

sporo sie paliwo cofa to raczej problem pompy.

sprawdz czy nie ma wyciekow

Opublikowano

byłem u mechanika i powiedział mi ze cofa się paliwo do baku zostawił samochód do jutra i powiedział że może być walnięty filtr .... nie mam pojęcia żadnych zwrotnych zaworków chyba nie ma..

przed wymianą filtra było dobrze?

Opublikowano

przed wymianą było wszystko ok z samochodem dopiero jak niestety założyłem suchy filtr nie chciał póżniej odpalić został odpowietrzony postoi 15min i nie można znów odpalić

Opublikowano

wymien filtr na nowy, zarob nowe koncowki zasilajace fitr, moze wlasnie gdzies na filtrze lapie powietrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...