Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Płukanie silnika


WIŚNIA

Rekomendowane odpowiedzi

AJL to nie AEB ale cos w podobie bede mial kosztorys. Pozdrawiam i wytrwalosci :cool1:

a niby czym sie róznią ??? [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 11:19_________________________________________________Wisnia, skąd wiesz że masz tak zasr....any silnik ???

korek o tym nie świadczy, zdejmij pokrywę głowicy i bedziesz wiedziec co i jak

podłącz wskaznik zegarowy w miejsce czujnika oleju i zobacz co wskazuje na zimny i goracy silnik

jak lipa to pompa oleju do wymiany,

ja niedawno zmianiałem bo mi k0ntrolka mignęłą, wpiałem wskaznik i pompa poszła na złom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJL to nie AEB ale cos w podobie bede mial kosztorys. Pozdrawiam i wytrwalosci :cool1:

a niby czym sie róznią ??? [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 11:19_________________________________________________Wisnia, skąd wiesz że masz tak zasr....any silnik ???

korek o tym nie świadczy, zdejmij pokrywę głowicy i bedziesz wiedziec co i jak

podłącz wskaznik zegarowy w miejsce czujnika oleju i zobacz co wskazuje na zimny i goracy silnik

jak lipa to pompa oleju do wymiany,

ja niedawno zmianiałem bo mi k0ntrolka mignęłą, wpiałem wskaznik i pompa poszła na złom

Tomek,kicha straszna jest wszystko w tym szlamie, no i znalazłem skąd mi się olej sączy... z pod głowicy.. :wallbash: fotki robię na bieżąco

jutro coś wrzucę bo dzisiaj już mi się nie chce [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 21:06_________________________________________________a na temat kontrolki to mi się tam kiedyś zapaliła, z pół roku temu po ostrym wstawianiu,ten jeden raz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdejmij pokrywe i wrzuc foty zobaczymy co i jak :mysli:

za chwilę coś wrzucę,głowica zrzucona tak pozaklejało kanały że wałki się poprzycierały :wallbash: przynajmniej na 1 szym mostku gdzie jest koło pasowe i czujnik położenia wałka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam sierodek motula do wyczyszczenia przed zmiana oleju...kupilem na allegro za 30zl chyba w sklepie krzyczeli 57 wczesniej mialem to samo co ty byl zalany mobilem 10w40 uzylem tego sierodka zalalem motulem 5w40 i jaki efekt...nie to auto silnik lepiej pracuje i zadnych efektow ubocznych...filterek bosha i wszystko gra zrobilem do tej pory 3 tys km i nie zapalila sie kontrolka ani razu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam sierodek motula do wyczyszczenia przed zmiana oleju...kupilem na allegro za 30zl chyba w sklepie krzyczeli 57 wczesniej mialem to samo co ty byl zalany mobilem 10w40 uzylem tego sierodka zalalem motulem 5w40 i jaki efekt...nie to auto silnik lepiej pracuje i zadnych efektow ubocznych...filterek bosha i wszystko gra zrobilem do tej pory 3 tys km i nie zapalila sie kontrolka ani razu

za późno silnik juz wypruty :kox:[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 19:29_________________________________________________

zdejmij pokrywe i wrzuc foty zobaczymy co i jak :mysli:

no to patrz i trzymaj się fotela :naughty:

3db3342d2e6f810fmc.jpg

5d87ce6afc0b4963mc.jpg:kox:[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 22:27_________________________________________________a tak wygląda teraz mój samochód f4ce9a17cec92dc9mc.jpg[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 22:30_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3db3342d2e6f810f.html tu jest link do strony bo coś małe foto wyszły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw linki do zdjęć, bo wstawiłeś miniaturki.

Na jakim ten silnik jeździł oleju, że zrobił aż takie spustoszenie w nim ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajans, silnik do totalnej rozbiórki :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

jak zapodasz jakąs płukankę to zaje....bie filtr i silnik sie zatrze

trzeba go całego rozebrac i wrzucic do gorącego roztworu sody kaustycznej

poszukaj u siebie moze jest jakas firma która remontuje masowo silniki np do trakotorów

oni mają takie linie czyszczace, u nas sa ZNMR-y ale nie ma sensu wozic silnika :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajans, silnik do totalnej rozbiórki :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

jak zapodasz jakąs płukankę to zaje....bie filtr i silnik sie zatrze

trzeba go całego rozebrac i wrzucic do gorącego roztworu sody kaustycznej

poszukaj u siebie moze jest jakas forma która remontuje masowo silniki np do trakotorów

oni mają takie linie czyszczace, u nas sa ZNMR-y ale nie ma sensu wozic silnika :mysli: :mysli: :mysli:

głowica z walkami będzie inna prawdopodobnie od ADR-a,pokrywa zaworów po ciężkich próbach i wielu środkach czyszczących uległa dopiero pod nitro :naughty: więc a Poniedziałek jadę po 10 litrów i wszystko do wanny [br]Dopisany: 15 Październik 2011, 20:32_________________________________________________w Listopadzie zeszłego roku wymieniałem olej po kupnie,na Castrol :wallbash: teraz będzie Motul nie ma c**ja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzedni właściciel też musiał lać niezbyt dobry olej, że takie spostuszenie się zrobiło. Ja mając silnik 235000km przebiegu i cały czas na Castrolu takiego syfu nie miałem, wręcz stan bardzo dobry porównując do twojego.

Teraz poczyść to wszystko, powymieniają uszczelki części, które wymagają tego, zalej Motulem i ciesz się z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera zbankrutuje z tym szrotem :wallbash:

wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km

pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów

nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie

w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 1.8T od nowości do 178k km śmigało na castrolu 5w30 Long Life i w silniku było sporo nagaru. Po zmianie na lepiej płuczącego Schella 5w30 nagar zleciał i zatkał smok pompy oleju i przy okazji chyba przyczynił się do niedomagania nastawnika wałka który też poszedł do wymiany :gwizdanie: Teraz przy każdej wymianie oleju dolewam płukanke i nic złego się nie dzieje.

Podstawa to dobry olej i wymiana na czas :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera zbankrutuje z tym szrotem :wallbash:

wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km

pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów

nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie

w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ?

nie wiem Tomek,przed rozbiórką klepało mocno od strony łańcuszka najbardziej i częściej bo wcześniej tylko jak jej wstawiłem ostro to łańcuch było słychać. Jutro się zabieram za czyszczenie i dokładniejsze oględziny bo cały weekend zalatany byłem.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:52_________________________________________________

Swapuj na AWXa :tongue4:

Jak ogarniesz co i jak to będę następny :naughty:

to już lepiej na 2.7 :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera zbankrutuje z tym szrotem :wallbash:

wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km

pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów

nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie

w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ?

nie wiem Tomek,przed rozbiórką klepało mocno od strony łańcuszka najbardziej i częściej bo wcześniej tylko jak jej wstawiłem ostro to łańcuch było słychać. Jutro się zabieram za czyszczenie i dokładniejsze oględziny bo cały weekend zalatany byłem.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:52_________________________________________________

Swapuj na AWXa :tongue4:

Jak ogarniesz co i jak to będę następny :naughty:

to już lepiej na 2.7 :evil:

O 2,7 to se możesz pomarzyć

marudziłeś że 1,8 dużo pali :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera zbankrutuje z tym szrotem :wallbash:

wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km

pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów

nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie

w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ?

nie wiem Tomek,przed rozbiórką klepało mocno od strony łańcuszka najbardziej i częściej bo wcześniej tylko jak jej wstawiłem ostro to łańcuch było słychać. Jutro się zabieram za czyszczenie i dokładniejsze oględziny bo cały weekend zalatany byłem.[br]Dopisany: 16 Październik 2011, 17:52_________________________________________________

Swapuj na AWXa :tongue4:

Jak ogarniesz co i jak to będę następny :naughty:

to już lepiej na 2.7 :evil:

Na 2,7 to se możesz pomarzyć

marudziłeś że 1,8 dużo pali :polew:

jak była galaretka zamiast oleju to ile miała palić [br]Dopisany: 16 Październik 2011, 18:28_________________________________________________

cholera zbankrutuje z tym szrotem :wallbash:

wiem że koszta, ale zrobisz sobie silnik na zicher i polatasz spokojnie 200000km

pamietaj o dokładnym zrobieniu głowicy, łacznie z docieraniem zaworów

nowe uszczelnienia, panewki i pierscienie

w jakim stanie sa popychacze ? tez dostały w du...pe ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f42109f15fdb1829.html mostek na wałku napędzanym paskiem 1-szy od strony łańcucha

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a18be119a352378.html kolega obok na 2 wałku

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/821d9927f6febdcc.html mostek od strony koła pasowego

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6ea7ac2018a55c7.html ten sam mostek 2 wałek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...