pietrek505 Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Witam. Urwała mi się szpilka od napinacza i pogięło zawory. Zdemontowałem głowice i zawiozłem do regeneracja naprawę samej głowicy wyceniono z robocizna na 1200 zl (planowanie, szlifowanie, wymiana zaworów uszczelniaczy prowadnic szklanek, docieranie wymiana panewek). Lecz mój dobry znajomy posiada szrot samochody wiec podjechałem do niego wymontowałem głowice zamontowaną głowice(kompletna) zawiozłem do warsztatu na wycenę koszt wyszedł ok 680zł + głowica 450 czyli takie same koszta. Czy cena za regeneracje 1200 zl jest cena wiarygodna czy trafiłem na oszusta?
Musashi Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 szukaj glowicy na allegro.za tyle mozna slupek silnika kupic.
Dev Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 mam taką głowiće w bardzo dobrym stanie jak cos to na PW prosze
.Pablo. Opublikowano 6 Października 2011 Opublikowano 6 Października 2011 Widać twoja głowica była w opłakanym stanie mojemu ojcu wycenili w fieście 1,8D koszt naprawy głowicy 1100zł. Więc cena za naprawę głowicy jest normalna. Ps nie lepiej kupić używkę albo nową ?
pietrek505 Opublikowano 6 Października 2011 Autor Opublikowano 6 Października 2011 Własnie kupilem uzywke za 450 i dalem do przegladniecia remont tej uzywki wycenił na 680 ;/ Co robic z tym fantem? Czy kupic slupek od AWX a gratki od AJM?
Dev Opublikowano 7 Października 2011 Opublikowano 7 Października 2011 to co jest z ta uzywka ze trzeba jeszcze tyle kasy wlozyc ???
piotrsob1 Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Jak dobrze posukasz to nówkę sztukę kupisz poniżej 2k PLN :gwizdanie:
szneider Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 Można sobie przeliczyć koszty, min koszt uszczelki pod głowicę, uszczelka kolektora wydechowego, kolektora ssącego o ile był odkręcany, koszt szklanek, zawory, szlifowanie, do tego dojdzie jeszcze płyn chłodniczy, być może silikon, robocizna zapewne z 200-300zł to w sumie może wyjść całość z 1200zł. Ja ostatnio za samo szlifowanie, dwa nowe zawory + ich dotarcie zapłaciłem 240zł. Do tego założyłem komplet nowych popychaczy prawie 250 zł, uszczelka pod głowice 140zł + robocizna 250zł to wyszło w sumie 900zł. Wiadomo, wszystko kwestia użytych części i warsztatu, ale te 1200zł za kompletny remont głowicy z montażem to chyba mieści się w normie.
SotoM Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 ja u teścia w AVF robiłem głowice. zrobienie głowicy w szlifierni - planowanie , wymiana prowadnic i uszczelniaczy, docieranie zaworów - 600zł zestaw oringów bosch na PD 25zł za szt x4= 100zł koszt uszczelek - głowicy,kolektrów , uszczelniacz wałka, uszcz.pokr.wałka 250zł + sruby głowicy 50zł olej, filtry. płyn chłodzacy jakos w 1500zł sie zamkneło.
pietrek505 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Witam, kupiłem głowice od gościa który regeneruje głowice za 700 zl ze zwrotem starej. Korzystając z okazji pomoże ktoś jak ustawić idealnie tłoki w pozycji GMP 1 wiem ze mam zdjeta głowice widze wszystko ale chcial bym to zrobić idealnie. Czy można ruszyć kołem wałka rozrządu aby go zblokować przez włożenie szpileczki? Pozdrawiam [br]Dopisany: 11 Październik 2011, 22:49_________________________________________________Koledzy głowica jest po pierwszym szlifie. Uszczelka na pewno ERling tylko jaka grubość? Doradzicie ?
Dev Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 grubosc standard, róznica w długosci paska bedzie zniwelowana napinaczem
kml_84 Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Mój ojciec ma taką głowicę ze swojego silnika AJM. Jemu korbowód poszedł bokiem przy prędkości 20km/h i wymienił cały słupek bo była dziura w bloku. Mechanik, który wymieniał silnik powiedział że głowica jest 100% sprawna. Także chętnie Ci odsprzedam kompletną za jakieś 300-350zł.
nA4tan Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Kolego devastation jak nie wiesz do czego służą grubości uszczelki i jak się ją dobiera to może nie radz bo jeszcze chłopu krzywdę zrobisz Uszczelkę pod głowicę dobiera się po starej otworki informują o grubości jeżeli nie masz uszczelki musisz zmierzyć wystawanie tłoka ponad cylinder i po tym dobrać uszczelkę.
SotoM Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 jak chcesz to zrobic idealnie to kup sobie blokady do rozrządu aby zablokowac przede wszystkim wał korbowy bo na kółku masz znaczek który musi sie pokryc ze znaczkiem na blokadzie. z tego co mniej wiecej pamietam w sarych tych silnkach PD strzałki maja sie zgrac jakby na godz.13tej a w nowych PD na 12tej. na zamachu znaczka nie znajdziesz nawet chyba otworu w skrzyni nie ma. albo pozostaje ci na oko ustawic GMP 1go cylindra. z iloma oczkami miałes stara uszczelke pod głowica z 2ma?? to zakładasz z dwoma. placzczyzny bloku nie gładziłes wiec nie masz czym sie martwic jakbys miał planowana powierzchnie bloku to trzeba mierzyc wysuniecie denka tloka po za pow. bloku i wtedy dobrac uszczelke. a tak zakladasz taka jaka miałes.
Dev Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Kolego devastation jak nie wiesz do czego służą grubości uszczelki i jak się ją dobiera to może nie radz bo jeszcze chłopu krzywdę zrobisz Uszczelkę pod głowicę dobiera się po starej otworki informują o grubości jeżeli nie masz uszczelki musisz zmierzyć wystawanie tłoka ponad cylinder i po tym dobrać uszczelkę. :polew: :polew: :polew: Kolego to nie benzyna tylko diesel a to zasadnicza rożnica zawory nie wystają poza głowice, wiec nie ma żadnego problemu tym bardziej strachu
SotoM Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 zawory nie wystają poza głowice, wiec nie ma żadnego problemu tym bardziej strachu z całym szacunkiem ale mylisz sie. w benzynie nie wystaja a w silnikach diesla tak. dlatego do planowania szlifierz musi zdemontować zawory.
Dev Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Nie chce lazic mi sie teraz do warsztatu i robic zdjec zawor jest osadzony w glowicy jakies 1.5 mm glebiej i nie mowimy o obrobce tylko pracy
nA4tan Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 Miło spotkać na forum kogoś kto ma pojęcie o czym pisze Mowa była o dobieraniu uszczelki pod głowice a w wypadku uszczelki pod głowice nie występuje pojęcie STD wiele nowych silników od razu składanych jest na uszczelkach np najgrubszych Dlaczego? Bo dobiera się je po wystawaniu tłoka Uwierzysz?
SotoM Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 nieważne czy rozmawiamy o pracy czy obróbce... fakt jest taki ze wystają i tyle. http://sprzedajemy.pl/glowica-vw-1-9-tdi,235566 przypomniało mi sie - kiedys na jakims 4um ktos napisał komus rade - aby załozył cienka uszczelke jak juz robi remont to mu mocy doda bo zmniejszy sie komora spalania i beda lepsze cisnienia- tuning mechaniczyny z czasow kaszlaka. no i co chłopina załozaył przy spieciu rozrzadu miał opory przy kreceniu walem wiec na siłe i rura postanowil ciagnac no i chyba juz wiemy co sie stało. ja piernicze leje z tego....
Dev Opublikowano 12 Października 2011 Opublikowano 12 Października 2011 To nie jest glowica od AJM-a a o tym tutaj mowimy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się