Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 2,5] Biały dym z wydechu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o pomoc !!!

Na niskich obrotach z wydechu wychodzi chmura białego dymu, co to może być?

A4 2,5 tdi 120 tys.km

mk

EDIT: ZAPRASZAM DO NEWBIE I REGULAMINU FORUM

Opublikowano

Sąsiad miał coś podobnego w A6 2,5tdi 99', oprócz dymu auto zaczęło trochę zamulać. Wymienili mu turbo, to nie dało efektu. Pojechał do innego warsztatu i tam wymienili mu jakieś filtry i to pomogło. Jak dowiem się co to dokładnie było to dam cynk.

Opublikowano

a czy biale kopcenie nie oznacze tez ubogiej miszanki paliwowej ??

Opublikowano

moze odma olejowa .... :?:

diagnoza polega na odkręceniu korka oleju po ostrym butowaniu.

jeśli jest charakterystyczny psssssssssssssss to problem rozwiazany ..... :twisted:

Opublikowano

tez mi sie wydaje ze olej łyka

Opublikowano

Biały dym zwłaszcza w niskich temperaturach świadczy o normalnej pracy silnika.

Dym niebieskie oznacza to że silnik spala olej

Dym czarny oznacza zbyt dużą ilosc paliwa tzw. ze wtryski leja.

Opublikowano
Dym czarny oznacza zbyt dużą ilosc paliwa tzw. ze wtryski leja.

Tu nie do konca jest tak jak piszesz. Bo na czarno kopci owszem ale jak jest za duza dawka paliwa. Natomiast jak wtryski leja to kopcji na niebiesko, szaro niebiesko.

Pierwsze slysze tez, ze normalne jest to, ze kopci na bialo przy niskich temp.

Opublikowano

Murzyn, para wodna, a kopcenie to roznica. :mrgreen:

Opublikowano
a co się z tym robi, i gdzie w łodzi?

jesli chodzi o odmne to sie ja wymienia ..... :twisted: a gdzie w Łodzi .... hm zapytaj kolege z forum o nicku baskecior .. poleci Ci dobry warsztat do TDI ....

Opublikowano

już zrobione !!!!

mała regeneracja turbiny - łożyska i wałek były zatarte.

Opublikowano
już zrobione !!!!

mała regeneracja turbiny - łożyska i wałek były zatarte.

o ... a dlaczego byly zatarte :?:

Opublikowano

Niski poziom oleju, a glowna jego przyczyna to ukochana odma, ktora kierunkowala cisnienie z korbowego gdzie sie da i zabierala ze soba olej - pocill mi sie strasznie korek wlewu oleju, przy zapalonym siniku i odkreceniu korka wlewu cisnienie doslownie strzelalo w gore.

Prawdopodobnie dzieki odmie skonczylem zywot suszarki a raczej przez niedopilnowanie stanu;

Po wymianie odmy i przeplywomierza ktory mierzyl juz bardzo slabo - a podejrzewam ze dzieki odmie padl - autko kula normalnie.

Opublikowano

Zaczynasz odkopywac tematy. :evil:

Po wymianie odmy i przeplywomierza ktory mierzyl juz bardzo slabo - a podejrzewam ze dzieki odmie padl - autko kula normalnie.

Nie wiem jak jest w 2,5 ale nie sadze zeby odma Ci popsula przeplywke no i turbo.

Ma ktos zdjatko lub napisze gdzie jest podpieta odma :?:

Opublikowano

Mam ten sam problem..... Biały dym z wydechu, ktory pojawia sie tylko zaraz po odpaleniu zimnego silnika. Po rozgrzaniu calkowicie zanika a po dodaniu gazu na cieplym silniku poajwia sie tylko na chwile jako czarna chmurka. Czy biale kopcenie po odpaleniu zimnego silnika jest normalne?? Czy tez macie taka sam przypadlosc??

[ Dodano: 14-01-2007, 22:03 ]

Czy jest ktos kto moze mi pomoc?? :(:(:(

Opublikowano
Nie wiem jak jest w 2,5 ale nie sadze zeby odma Ci popsula przeplywke no i turbo.

Ma ktos zdjatko lub napisze gdzie jest podpieta odma

w 2,5 tdi dojście do odmy jest przeje.... u staruszka w aucie też to przerabiałem jest na środku silnika pod czarnum deklem do którego założony jest przewód odpowietrzający, współczuję wymiany...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...