Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problemy z zawieszeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów,

Panowie mimo że przeczytałem chyba cała literaturę na temat zawieszenia i problemów z nim związanych nadal nie znalazłem odpowiedzi na moją dolegliwość, mianowicie chodzi o to że moje autko zachowuje się na drodze bardzo nie pewnie, powyżej setki naprawdę czasami można się spocić jest to bardziej odczuwalne w czasie wiatru, dodam może że nie boję się rozkręcania i skręcania mojego autka dlatego bardzo dużo czasu spędzam w garażu przerabiając i sprawdzając poszczególne elementy - i nic, geometria ustawiona na naprawdę porządnych maszynach. Mam w związku z tym pytanie czy amory mimo że na standardowe sprawdzanie niby są OK mogą powodować że autko tak dziwnie się zachowuje, jeden z nich był regenerowany natomiast drugi nie bo ponoć był dobry, wiem że powinno się robić to parami ale wyszło jak wyszło, poza tym zarówno przed jak i po regeneracji tego amora nie ma żadnej różnicy.

Co w związku z tym sprawdzić, czy zacząć od amorów które po wciśnięciu odbiją i nie mają żadnego bujania czy szukać czegoś innego ?

Opublikowano

i masz juz odpowiedz na swoje pytanie, a wlasciwie sam sobie odpowiedziales

jeden amor regenerowany, drugi nie

to niedozwolone wrecz...

regeneracja amortyzatorow to szarlatanstwo

wywal oba, kup nowe i zobaczysz, ze wszystko wroci do normy

Opublikowano

Dzięki kolego , masz oczywiście rację i na pewno tak zrobię, zastanawia mnie jednak czy amory mają aż taki wpływ na boczny wiatr i powodują że auto ucieka na boki.

Opublikowano

a ja napisze tak, mam dokładnie to samo, tylko że u mnie auto jeździ sobie troche na boczki chociaż trzymam kiere prosto, powodem jest wywalone zawieszenie, w moim przypadku luz na kierownicy czyli wahacze & końcówki drążka... amory sprawne na 70 %

ja bym na Twoim miejscu jechał na stacje diagnostyczną, i kazał sobie sprawdzić zawieszenie, u mnie robią takie coś za friko, ile razy chce do roku, nie zaszkodzi sprawdzić

ps. a czy zaczeło to się dziać po regeneracji amora??? bo jeśli tak to nie ma co dyskutować!

Opublikowano

Autko kupiłem dwa lata temu i od początku były takie objawy, zarówno przed jaki po regeneracji amora, co do sprawdzania zawieszenia na stacjach diagnostycznych to mam mieszane uczucia, mam sąsiada diagnostę i jestem u niego bardzo często na szarpakach które i tak nic nie wykrywają, uważam że najlepsze sprawdzanie to rozkręcenie i sprawdzanie ręczne.............

Opublikowano

i tu jest racja poodkrecaj wszystkie wachacze i posprawdzaj na tych jablkach(moze nie fachowa nazwa ale chyba wiesz o co chodzi)zobacz luz na maglu ewentualnie spruboj go lekko skasowac(klucz 18)sruba przy maglownicy,koncowki drazka tez sprawdz recznie,przeguby i lozyska

Opublikowano

Panowie a co sądzicie o amorkach sportowych CUPLINE, so to amory które można montować zarówno ze sprężynami sportowymi jak i seryjnymi.

Opublikowano

Panowie a co sądzicie o amorkach sportowych CUPLINE, so to amory które można montować zarówno ze sprężynami sportowymi jak i seryjnymi.

[br]Dopisany: 29 Luty 2008, 08:43 _________________________________________________co rozumiesz przez pojecie "sportowe sprężyny" ??? chodzi ci o to ze sa krótsze i twardsze , czy standardowej długosci a róznica jest w twardosci ????
Opublikowano

Panowie a co sądzicie o amorkach sportowych CUPLINE, so to amory które można montować zarówno ze sprężynami sportowymi jak i seryjnymi.

[br]Dopisany: 29 Luty 2008, 09:55 _________________________________________________jesli sa to amory które mozna założyc do sprezyn standardowych i jednoczesnie do krótszych o np. 40mm to chyba cos tu nie gra. tez mam taki problem bo mam sprezyny -40mm i nie wiem jakie amory załozyc , napewno powinny byc o te 40mm krótsze , takie jest moje zdanie, chyba ze sie myle
Opublikowano

Troszkę odjechaliście od wątku :disgust: , ja na to bujanie i niepewne prowadzenie sprawdziłbym tuleje w tylnej belce wszyscy szukacie problemu z przodu a może tam jest już duży luz i buja autem pzdr

Opublikowano

Kolego być może masz rację, też rozważałem taką możliwość, tylko że na szarpakach gumy są OK, a rozkręcać belkę to jakoś mi się nie uśmiecha, poza tym nie czuć żeby tył się dziwnie zachowywał,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...