Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem po odpaleniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Otóż nie znalazłem odpowiedzi na mój wielki problem na tym forum chciałbym się was prosić o jakieś pomysły?

Jak odpalę samochód i on pochodzi sobie jakiś 5-7 minut się rozgrzeje jadąc nie ma żadnego problemu.

Ale jeżeli bym chciał wsiąść i jechać od razu to występuje problem duszności. Cholernie przerywa. Jak temperatura podejdzie powyżej ok 60*C problem zanika.

Występuje to zarówno jak i na samym lpg czy Pb?

Jestem świeżym posiadaczem Audi a4 i nie wiem co z tym fantem zrobić???

Opublikowano

Kable, cewki - prawdopodobnie wilgoć. Jeśli się nagrzeję jest bardziej sucho i wszystko gra. Tak przypuszczam.

Opublikowano

Właśnie w piątek sprawdzałem i wszystko było lux. Za tydzień albo za dwa? Wstawiam auto do mechanika który lubi takie zagadki jestem ciekaw co wykombinuje:)

Opublikowano

Obstawiam uwalony czujnik temp. lub rozjechane mapy. Odepnij klemy na godzine i puźniej sprawdź czy nadal go dusi :rolleyes:

Opublikowano

mam podobnie i robi tak że włączę zapłon i czekam 30sekund wtedy odpalam(zawsze słysze jakby się przepustnica nastawiała chodź niby jest adaptacja zrobiona)tylko że mi wywala błąd 16518 czyli coś z sondą

Opublikowano

Odpinałem klemy i nic to nie pomogło. Po rozmowie telefonicznej z 2 mechanikiem który specjalizuje się w BMW obstawia że to może być czujnik położenia wału korbowego??? Co myślicie o tym??? Bo ja nawet nie wiem czy takie cudo siedzi w moim wózku :tongue4:

Opublikowano

Czujnik temperatury na pewno do sprawdzenia. Najlepiej Vagiem bo to co ci pokazuje na zegarach nie musi zgadzać się z tym jaką informację wysyła do sterownika silnika.

Czujnik położenia wału korbowego też może być przyczyną.

Najpierw sprawdź błędy a później pytaj.

Poza tym jak odpiąłeś klemy to musisz zrobić adaptację przepustnicy.

Masz jeszcze jakieś inne problemy oprócz tego co napisałeś. Czy zimny w każdej temperaturze odpala dobrze ? Nie szarpie ?

Opublikowano

Dzięki za pomysły zajmę się tym za niedługo.

Vagiem był sprawdzany wszystko było lux tylko jakiś drobny błąd ale to nie od tego.

W każdej temperaturze odpala bez problemów.

A szarpie jak jadę przy niskiej temp. silnika i ostatnio zauważyłem że jak nawet przejadę ponad 50km to i zdarza mu się szarpnąć czasami?[br]Dopisany: 18 Październik 2011, 08:04_________________________________________________Wszystko sprawdzone Vag w porządku czujniki w porządku ja już nie mam pojęcia co jest :wallbash:

Opublikowano

Może woda się gdzieś dostaje do filtra i go zalewa a przy większej temp problem znika

Opublikowano

Witam.Możesz to zrobić.

U mnie po oczyszczeniu to szczerze mowiac nic nie pomoglo. . . obroty faluja jak falowaly.

Może zdejmij pokrywę plastikową od pokrywy zaworów i po wyciagal przewody zaplonowe i zobacz czy nie Jest tam czasami mokro. .w okolicy świec. najlepiej Zrob to przed odpaleniem rano samochodu. . .taka moja rada. . .

Opublikowano

Sprawdź czujnik. Ja miałem podobnie, gdy robiło się zimno, silnik nierówno chodził, szarpał, zanim się rozgrzał. Był błąd na VAGu o uszkodzonym czujniku temperatury. Czujnik został wymieniony i choć wciąż źle pokazuje (kwestia styków najpewniej), to auto zaczęło się zachowywać normalnie. Nie ma już żadnych problemów. :good:

Opublikowano

Wreszcie u mnie pomogło wyczyszczenie przepustnicy i adaptacja - Równo chodzi nie falują obroty

A druga sprawa z przerywaniem dławieniem w czasie jazdy pomogło - wymiana czujnika położenia wału korbowego.

Dziękuje wszystkim za chęć pomocy i owocne rady :hi::good:

Opublikowano

ile Cię wyniosła wymiana czujnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...