tomas2209 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Witam. Otóż nie znalazłem odpowiedzi na mój wielki problem na tym forum chciałbym się was prosić o jakieś pomysły? Jak odpalę samochód i on pochodzi sobie jakiś 5-7 minut się rozgrzeje jadąc nie ma żadnego problemu. Ale jeżeli bym chciał wsiąść i jechać od razu to występuje problem duszności. Cholernie przerywa. Jak temperatura podejdzie powyżej ok 60*C problem zanika. Występuje to zarówno jak i na samym lpg czy Pb? Jestem świeżym posiadaczem Audi a4 i nie wiem co z tym fantem zrobić???
virus191 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Kable, cewki - prawdopodobnie wilgoć. Jeśli się nagrzeję jest bardziej sucho i wszystko gra. Tak przypuszczam.
tomas2209 Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 Kable cewki są nowe świece, rozrząd też.
fiskuzz139 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 a może coś z modułem zapłonowym?
devon00 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 sprawdzales auto pod vagiem czy tam wszystko gra?
tomas2209 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 Właśnie w piątek sprawdzałem i wszystko było lux. Za tydzień albo za dwa? Wstawiam auto do mechanika który lubi takie zagadki jestem ciekaw co wykombinuje:)
grzes1150 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Obstawiam uwalony czujnik temp. lub rozjechane mapy. Odepnij klemy na godzine i puźniej sprawdź czy nadal go dusi
juleknotdead Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 mam podobnie i robi tak że włączę zapłon i czekam 30sekund wtedy odpalam(zawsze słysze jakby się przepustnica nastawiała chodź niby jest adaptacja zrobiona)tylko że mi wywala błąd 16518 czyli coś z sondą
tomas2209 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Opublikowano 16 Października 2011 Odpinałem klemy i nic to nie pomogło. Po rozmowie telefonicznej z 2 mechanikiem który specjalizuje się w BMW obstawia że to może być czujnik położenia wału korbowego??? Co myślicie o tym??? Bo ja nawet nie wiem czy takie cudo siedzi w moim wózku
Scrash Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Czujnik temperatury na pewno do sprawdzenia. Najlepiej Vagiem bo to co ci pokazuje na zegarach nie musi zgadzać się z tym jaką informację wysyła do sterownika silnika. Czujnik położenia wału korbowego też może być przyczyną. Najpierw sprawdź błędy a później pytaj. Poza tym jak odpiąłeś klemy to musisz zrobić adaptację przepustnicy. Masz jeszcze jakieś inne problemy oprócz tego co napisałeś. Czy zimny w każdej temperaturze odpala dobrze ? Nie szarpie ?
tomas2209 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 Dzięki za pomysły zajmę się tym za niedługo. Vagiem był sprawdzany wszystko było lux tylko jakiś drobny błąd ale to nie od tego. W każdej temperaturze odpala bez problemów. A szarpie jak jadę przy niskiej temp. silnika i ostatnio zauważyłem że jak nawet przejadę ponad 50km to i zdarza mu się szarpnąć czasami?[br]Dopisany: 18 Październik 2011, 08:04_________________________________________________Wszystko sprawdzone Vag w porządku czujniki w porządku ja już nie mam pojęcia co jest
musti Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Może woda się gdzieś dostaje do filtra i go zalewa a przy większej temp problem znika
tomas2209 Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 A co myślicie o wyczyszczeniu przepustnicy i za adaptowaniu?? Czy może to coś pomoże
Mariusz96 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Witam.Możesz to zrobić. U mnie po oczyszczeniu to szczerze mowiac nic nie pomoglo. . . obroty faluja jak falowaly. Może zdejmij pokrywę plastikową od pokrywy zaworów i po wyciagal przewody zaplonowe i zobacz czy nie Jest tam czasami mokro. .w okolicy świec. najlepiej Zrob to przed odpaleniem rano samochodu. . .taka moja rada. . .
qrczak91 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Sprawdź czujnik. Ja miałem podobnie, gdy robiło się zimno, silnik nierówno chodził, szarpał, zanim się rozgrzał. Był błąd na VAGu o uszkodzonym czujniku temperatury. Czujnik został wymieniony i choć wciąż źle pokazuje (kwestia styków najpewniej), to auto zaczęło się zachowywać normalnie. Nie ma już żadnych problemów.
tomas2209 Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Opublikowano 10 Listopada 2011 Wreszcie u mnie pomogło wyczyszczenie przepustnicy i adaptacja - Równo chodzi nie falują obroty A druga sprawa z przerywaniem dławieniem w czasie jazdy pomogło - wymiana czujnika położenia wału korbowego. Dziękuje wszystkim za chęć pomocy i owocne rady
qrczak91 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 ile Cię wyniosła wymiana czujnika?
tomas2209 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 Koszt czujnika po rabacie w sklepie to 130 zł wymieniłem sam :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się