Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


McGiver

Rekomendowane odpowiedzi

Mc, co masz zrobiona za hybryde na tylnych hamulcach ?

bo bardzo jestem ciekaw...

zaciski od pejtona :) te najwieksze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

alu zacisk ?

taki sam jest w RS4 B7

Nie. Te co są malowane na czarno i one sa chyba tylko w pejtonie. 3D0615423A i 3D0615424A

---------- Post dopisany at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ----------

A tak poza tym JEST MOC!!!!!!! pompa paliwa do wymiany najpierw :) III bieg 6500+ i wtryski otwarte na maxa i 0,95 bara. Także na tym poprzestaliśmy aż założe pompke 040 plus reg.4bary i odrazu kolektor ssący pójdzie na szerokim kanale.

---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ----------

zaraz wizyta na hamowni bedzie :)

---------- Post dopisany at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ----------

JEST MOC !!!!!

Zdj_cie0164.jpg

Zdj_cie0165.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze, ze sa takie projekty. To mila odmiana od ogladania tematow "jak podniesc moc w afn ?"

Łampir ja tdika mam na codzien w robocie tyle ze paczec na niego czasem nie moge :) Gdyby nie pan Zaprzalski to pewnie bym uparcie pakował do APF-a w audi A3 turbine :) zamiast odrazu go posłuchać i brać 1,8T

a dzisiaj kupiłem dla znajomka to:

1.8T 150KM QUATTRO, SKÓRA, KOLOR NAVI,PO OPŁATACH (2769281066) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

i bedzie ala projekt jak mój tylko w większej siostrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pewnie Zaprzalski będzie ci też stroił?

A JAK ŻE BY INACZEJ :) Dzięki Pawciu!!!!!!

Stage 1, boost 1,0 bar + ochrona sprzegła: 242KM i 300Nm

Zdj_cie0166.jpg

jutro zapodam cały wykres z afr i boostem bo fotka nie wyszła całego, program bez przepływki bo nówka się zjebła

---------- Post dopisany 12-11-2012 at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2012 at 20:30 ----------

no i jest wykres :)

---------- Post dopisany at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

jarek.jpg

teraz wymiana pompki paliwa na 040 i można iść dalej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze widze, ze jest tam ok 230KM, a dopiero przy 6500 obr nagly skok do 242KM?

Kiedy bedzie finalne strojenie bo juz sie nie moge doczekac ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa to podstawa a wymieniacie ją na końcu? Nie rozumiem? co to za wykres? chyba bez strojenia żadnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze widze, ze jest tam ok 230KM, a dopiero przy 6500 obr nagly skok do 242KM?

Kiedy bedzie finalne strojenie bo juz sie nie moge doczekac ? :)

to wykres niedociagniety do odcinki, bo WG się buntuje na przerobionej gruszce i zauważ ze tam odrazu jest skok cisnienia i afr rosnie juz potem, na odcince wyszło 250+ tylko że od 6500 wtryski 100% sie otwierają i dlatego jest jebniecie a afr rośnie i EGT

---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ----------

Pompa to podstawa a wymieniacie ją na końcu? Nie rozumiem? co to za wykres? chyba bez strojenia żadnego?

podstawa to jest sprzegło jak juz coś, a to jest wykres znawco do granicy wydatku wtrysków na tej pompce i póki nie bedzie załozonego spieka to dalej nie ide. A strojenie takie wyszło bo nówka przepływka nam pizła to ją odpieliśmy i zrobiliśmy po lambdzie zeby to wogóle jeździło jakoś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja znawcą nie jestem. wydawało mi się że pompę się wymienia na początku żeby paliwa nie brakło ale skoro twierdzisz że sprzęgło ważniejsze to spoko. pytam skąd te fale

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no trochę fale a jakby odcinke jeszcze dalej przesunoł to może i z 270koni by było

odcinki nie przesuwam bo mam cieniowane zawory a poza tym to cywil :) a druga sprawa to na seryjnym N75 i zapłony są mocno pocofane jeszcze bo dzis przyszły mi swieczki od Skyline-a r32 :)

---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:40 ----------

nie za wysoko masz tą odcinkę?

6800, seryjnie

---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:42 ----------

ja znawcą nie jestem. wydawało mi się że pompę się wymienia na początku żeby paliwa nie brakło ale skoro twierdzisz że sprzęgło ważniejsze to spoko. pytam skąd te fale

To się nazywa ochrona sprzęgła. Od 3000 do 4500 N75 pozwala zrzucić cisnienie poniżej zadanego czyli 1,0bar żeby sprzegło nie odeszło. Jak się pizłem i zamieniłem dwa węzyki to dobrze że wrzuciło w tryb awarii bo przy 3500 około pizło mi ponad 1,5bara to tylko jęk usłyszałem z półosi i kregosłupa :)

---------- Post dopisany 14-11-2012 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 16:26 ----------

i sprzęgiełko zaczyna odchodzić na tym co jest :) 4500 plus opór i łapie już poslizg :) czekam na spieka

---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ----------

330KM musi pęknąć :) do 1,0 bara pokrywa się idealnie z mapą i wartościami teoretycznymi :) gdzie qrw.... ten spiek?????!!!!!! :)

Zdj_cie0167.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 ci za długo nie pochodzi na tym 1.5Bar , lepszy MAC i od razu stroić pod MAC, bo potem znów korektę będzie trza robić mapy zaworka. 1.8T najlepiej jeździ na świecach z 2.2T . Rozumiem, że kute korby są? Bo nie doczytałem w projekcie. Z tym turbem pod samą maską trza uważać, bo jak zapali się osłona termiczna maski, pójdzie dalej na przewody paliwowe to masz konkretny pożar pod maską, którego możesz już nie ugasić swoją małą gaśnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 ci za długo nie pochodzi na tym 1.5Bar , lepszy MAC i od razu stroić pod MAC, bo potem znów korektę będzie trza robić mapy zaworka. 1.8T najlepiej jeździ na świecach z 2.2T . Rozumiem, że kute korby są? Bo nie doczytałem w projekcie. Z tym turbem pod samą maską trza uważać, bo jak zapali się osłona termiczna maski, pójdzie dalej na przewody paliwowe to masz konkretny pożar pod maską, którego możesz już nie ugasić swoją małą gaśnicą.

kutych korbów nie ma, wygłuszenia maski nie ma, osłona termiczna na turbo jest, wloty na masce od EVO X bedom, a świece teraz mam Pt-Ir Boscha od 1,8T zimniejsze o stopień, bo te od 2,2T F5DPOR u mnie rozszczelniało, a będę zakładał od RS4, a z MAC-kiem zobacze po wymianie sprzegła, pompy paliwa i wtrysków.

---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ----------

No i bedzie MOC :)

Zdj_cie0185.jpg

---------- Post dopisany 15-12-2012 at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2012 at 22:20 ----------

Wreszcie przyszły cukiereczki, Mikołaj się wyrobił :)

Zdj_cie0208.jpg

teraz tylko znaleźć czas ją zamontować, do świąt mało prawdopodobne, ale może się uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...