Dev Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Mc, co masz zrobiona za hybryde na tylnych hamulcach ? bo bardzo jestem ciekaw... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Mc, co masz zrobiona za hybryde na tylnych hamulcach ?bo bardzo jestem ciekaw... zaciski od pejtona te najwieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 a jarzma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 a jarzma ? s4 b6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 9 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 alu zacisk ? taki sam jest w RS4 B7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 alu zacisk ?taki sam jest w RS4 B7 Nie. Te co są malowane na czarno i one sa chyba tylko w pejtonie. 3D0615423A i 3D0615424A ---------- Post dopisany at 15:01 ---------- Poprzedni post napisany at 14:57 ---------- A tak poza tym JEST MOC!!!!!!! pompa paliwa do wymiany najpierw III bieg 6500+ i wtryski otwarte na maxa i 0,95 bara. Także na tym poprzestaliśmy aż założe pompke 040 plus reg.4bary i odrazu kolektor ssący pójdzie na szerokim kanale. ---------- Post dopisany at 17:11 ---------- Poprzedni post napisany at 15:01 ---------- zaraz wizyta na hamowni bedzie ---------- Post dopisany at 17:14 ---------- Poprzedni post napisany at 17:11 ---------- JEST MOC !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jak dobrze, ze sa takie projekty. To mila odmiana od ogladania tematow "jak podniesc moc w afn ?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Jak dobrze, ze sa takie projekty. To mila odmiana od ogladania tematow "jak podniesc moc w afn ?" Łampir ja tdika mam na codzien w robocie tyle ze paczec na niego czasem nie moge Gdyby nie pan Zaprzalski to pewnie bym uparcie pakował do APF-a w audi A3 turbine zamiast odrazu go posłuchać i brać 1,8T a dzisiaj kupiłem dla znajomka to: 1.8T 150KM QUATTRO, SKÓRA, KOLOR NAVI,PO OPŁATACH (2769281066) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. i bedzie ala projekt jak mój tylko w większej siostrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 To pewnie Zaprzalski będzie ci też stroił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 To pewnie Zaprzalski będzie ci też stroił? A JAK ŻE BY INACZEJ Dzięki Pawciu!!!!!! Stage 1, boost 1,0 bar + ochrona sprzegła: 242KM i 300Nm jutro zapodam cały wykres z afr i boostem bo fotka nie wyszła całego, program bez przepływki bo nówka się zjebła ---------- Post dopisany 12-11-2012 at 13:45 ---------- Poprzedni post napisany 10-11-2012 at 20:30 ---------- no i jest wykres ---------- Post dopisany at 13:46 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ---------- teraz wymiana pompki paliwa na 040 i można iść dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Dobrze widze, ze jest tam ok 230KM, a dopiero przy 6500 obr nagly skok do 242KM? Kiedy bedzie finalne strojenie bo juz sie nie moge doczekac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Pompa to podstawa a wymieniacie ją na końcu? Nie rozumiem? co to za wykres? chyba bez strojenia żadnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 no trochę fale a jakby odcinke jeszcze dalej przesunoł to może i z 270koni by było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 Dobrze widze, ze jest tam ok 230KM, a dopiero przy 6500 obr nagly skok do 242KM?Kiedy bedzie finalne strojenie bo juz sie nie moge doczekac ? to wykres niedociagniety do odcinki, bo WG się buntuje na przerobionej gruszce i zauważ ze tam odrazu jest skok cisnienia i afr rosnie juz potem, na odcince wyszło 250+ tylko że od 6500 wtryski 100% sie otwierają i dlatego jest jebniecie a afr rośnie i EGT ---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:24 ---------- Pompa to podstawa a wymieniacie ją na końcu? Nie rozumiem? co to za wykres? chyba bez strojenia żadnego? podstawa to jest sprzegło jak juz coś, a to jest wykres znawco do granicy wydatku wtrysków na tej pompce i póki nie bedzie załozonego spieka to dalej nie ide. A strojenie takie wyszło bo nówka przepływka nam pizła to ją odpieliśmy i zrobiliśmy po lambdzie zeby to wogóle jeździło jakoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 nie za wysoko masz tą odcinkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 12 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2012 ja znawcą nie jestem. wydawało mi się że pompę się wymienia na początku żeby paliwa nie brakło ale skoro twierdzisz że sprzęgło ważniejsze to spoko. pytam skąd te fale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 no trochę fale a jakby odcinke jeszcze dalej przesunoł to może i z 270koni by było odcinki nie przesuwam bo mam cieniowane zawory a poza tym to cywil a druga sprawa to na seryjnym N75 i zapłony są mocno pocofane jeszcze bo dzis przyszły mi swieczki od Skyline-a r32 ---------- Post dopisany at 15:42 ---------- Poprzedni post napisany at 15:40 ---------- nie za wysoko masz tą odcinkę? 6800, seryjnie ---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:42 ---------- ja znawcą nie jestem. wydawało mi się że pompę się wymienia na początku żeby paliwa nie brakło ale skoro twierdzisz że sprzęgło ważniejsze to spoko. pytam skąd te fale To się nazywa ochrona sprzęgła. Od 3000 do 4500 N75 pozwala zrzucić cisnienie poniżej zadanego czyli 1,0bar żeby sprzegło nie odeszło. Jak się pizłem i zamieniłem dwa węzyki to dobrze że wrzuciło w tryb awarii bo przy 3500 około pizło mi ponad 1,5bara to tylko jęk usłyszałem z półosi i kregosłupa ---------- Post dopisany 14-11-2012 at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany 12-11-2012 at 16:26 ---------- i sprzęgiełko zaczyna odchodzić na tym co jest 4500 plus opór i łapie już poslizg czekam na spieka ---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:04 ---------- 330KM musi pęknąć do 1,0 bara pokrywa się idealnie z mapą i wartościami teoretycznymi gdzie qrw.... ten spiek?????!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregory Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 N75 ci za długo nie pochodzi na tym 1.5Bar , lepszy MAC i od razu stroić pod MAC, bo potem znów korektę będzie trza robić mapy zaworka. 1.8T najlepiej jeździ na świecach z 2.2T . Rozumiem, że kute korby są? Bo nie doczytałem w projekcie. Z tym turbem pod samą maską trza uważać, bo jak zapali się osłona termiczna maski, pójdzie dalej na przewody paliwowe to masz konkretny pożar pod maską, którego możesz już nie ugasić swoją małą gaśnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 21 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 1.8t najlepiej jeździ na świecach z 2.2t . ngk PFR7B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 N75 ci za długo nie pochodzi na tym 1.5Bar , lepszy MAC i od razu stroić pod MAC, bo potem znów korektę będzie trza robić mapy zaworka. 1.8T najlepiej jeździ na świecach z 2.2T . Rozumiem, że kute korby są? Bo nie doczytałem w projekcie. Z tym turbem pod samą maską trza uważać, bo jak zapali się osłona termiczna maski, pójdzie dalej na przewody paliwowe to masz konkretny pożar pod maską, którego możesz już nie ugasić swoją małą gaśnicą. kutych korbów nie ma, wygłuszenia maski nie ma, osłona termiczna na turbo jest, wloty na masce od EVO X bedom, a świece teraz mam Pt-Ir Boscha od 1,8T zimniejsze o stopień, bo te od 2,2T F5DPOR u mnie rozszczelniało, a będę zakładał od RS4, a z MAC-kiem zobacze po wymianie sprzegła, pompy paliwa i wtrysków. ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:13 ---------- No i bedzie MOC ---------- Post dopisany 15-12-2012 at 00:23 ---------- Poprzedni post napisany 23-11-2012 at 22:20 ---------- Wreszcie przyszły cukiereczki, Mikołaj się wyrobił teraz tylko znaleźć czas ją zamontować, do świąt mało prawdopodobne, ale może się uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się