pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 powaznie da sie wyjac walki (a raczej napinacz i lancuch) bez rozpinania paska rozrzadu? moze ktos dokladnie opisac to co i jak? jak zablokowac ten napinacz, ale z drugiej strony wraz trzeba przod demontowac?
McGiver Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 powaznie da sie wyjac walki (a raczej napinacz i lancuch) bez rozpinania paska rozrzadu? moze ktos dokladnie opisac to co i jak? jak zablokowac ten napinacz, ale z drugiej strony wraz trzeba przod demontowac? Bez problemów da sie to zrobić Zdejmujesz górną osłone rozrzadu, ustawiasz rozrzad na znaki, blokujesz napinacz paska rozrzadu (potrzebna blokada,siła i cierpliwość + imbus 8 albo 10), zdejmujesz pokrywe, blokujesz napinacz łancucha (potrzebna blokada specjalna), odkrecasz sruby napinacza, odkrecasz czujnik wałka rozrzadu, odkrecasz panewke czołowa obydwu wałków,odkrecasz włałek ssacy, wyjmujesz wąłek ssacy razem z napinaczem, odkrecasz wałek wydechowy i go podnosisz za tył do góry i zdejmujesz łancuch, montaż w kolejności odwrotnej
soul87 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 dokkladnie tylko ja nie blokowalem nawet napinacza rozrządu walek wydechowy poszedl w gore z odkreconymi stopkami ale pasek nie ciagnal na tyle mocno zeby trzeba bylo zwalniac naciag.
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Spróbuje, w razie co wpadną walki od 1.8 ;d ---------- Post dopisany at 18:36 ---------- Poprzedni post napisany at 18:34 ---------- Blokada napinacza to jak domniemam sciagacz, a dokładnie jak zablokować rolke napinacza żeby została w miejscu ? Bo to o to chodzi?
soul87 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 musisz miec zawleczke... musisz tez miec przyrzad do scisniecia napinacza lancuszka walkow rozrzadu ..
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 przyrzad mam z nowym napinaczem, a zawleczke od napinacza rolki paska tez mam, bardzo mocno sie go wciska? da rade zciskiem stolarskim jakos? trzeba nagiac rolke ampolem i wykrecic napinacz rolki i to wystarczy? ---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- jak juz zasmiecilem ten watek to mam jeszcze jedno pytanie jakie dokładnie gwinty ma ori przewod olejowy smarujacy turbo ? chcialbym gdzies dorobic przewod gietki, olejowy o wiekszej srednicy niz ten sztywny ori i puscic go z przodu silnika a nie nad kolektorem
McGiver Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 przyrzad mam z nowym napinaczem, a zawleczke od napinacza rolki paska tez mam, bardzo mocno sie go wciska? da rade zciskiem stolarskim jakos? trzeba nagiac rolke ampolem i wykrecic napinacz rolki i to wystarczy?---------- Post dopisany at 19:30 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- jak juz zasmiecilem ten watek to mam jeszcze jedno pytanie jakie dokładnie gwinty ma ori przewod olejowy smarujacy turbo ? chcialbym gdzies dorobic przewod gietki, olejowy o wiekszej srednicy niz ten sztywny ori i puscic go z przodu silnika a nie nad kolektorem musisz miec drugą blokade do napinacza łancucha i zablokowac napinacz, a wsuwka do blokady napinacza paska to już wiekszy problem bo trzeba włożyc imbusa w rolce napinajacej i bardzo powoli ale dosyc mocno go napiąc w dół tak aby wlazła wsuwka żeby zablokowac napiacz i to wszystko nic wiecej nie robisz. Wywalasz wałek w góre, robisz co trzeba, potem ustawiasz rozrząd na miejsce, wyciagasz wsuwke i wszystko. A przewód zasilania turbiny olejowy to nie jest żadna bolączka tylko głupota uzytkowników i cwaniactwo fabryki że je zapycha, a bardziej zapieka. Wystarczy jeździć na oleju 5W50 albo 10W60 i problemu nie ma.
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 ale przeciez moge bez problemu zdjac blokade z napinacza nowego, zalozyc na stary do wyjecia, po wyjeciu starego znowu przelozyc na nowy
McGiver Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 ale przeciez moge bez problemu zdjac blokade z napinacza nowego, zalozyc na stary do wyjecia, po wyjeciu starego znowu przelozyc na nowy żebyś się nie zdziwił jak już ją zdejmiesz ---------- Post dopisany at 21:05 ---------- Poprzedni post napisany at 20:59 ---------- sprezanie na 4 garnku coś koło 5atm pokazało, czas operacyjny zdjęcia głowicy 42minuty , poziom wqr......... EXTREAM, . Po wymyciu i wydmuchaniu tłoka z oleju na lusterko znalazłem dwa pęknięcia pierwszego pierscienia, które wyglądają jakby ktoś laserem to zrobił. Jutro wyjme tłoki i zobacze co to za kabaret się tam dzieje, bo dzisiaj mógłbym coś niepotrzebnie popsuć przy okazji. Podejrzewam, że ten wtryskiwacz to tam musiał naprawde nieźle wlać tej benzy, ale najprawdopodobniej był taki kaman że on sie otworzył i przez noc sobie tam tego paliwka nakapało i dobrze go wymyło, a mi 3 dni przed tym jak się wysrał bardzo dziwnie z rana odpalił po nocy, dzień i dwa później to samo za każdym razem gorzej, aż się wysrało
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Zdejmowalem ją już z ciekawości
McGiver Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Wałeczek. ... http://s23.postimg.org/czxlv8ml3/20131009_175831.jpg ło matko i córko!!!! a czym ty to wyrywał???? łomem?????? Panie kohany tyknie się spawarkom w paru miejscach i bedzie jak ta lala U mnie co kupiłem silnik na dawce na strokiera to ktoś autentycznie pospawał wałek wydechowy miedzy 2 a 3 cylindrem Ale pynkł i narobił grubego bajzlu. Nie wiem jak trzeba być pojebanym żeby zakładać nówke napinacz łancucha za 600-700PLN a spawac wałek który mozna kupic za 50-70PLN
Dev Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Jakim łomem ? Złapałem za koło i podniosłem do góry, siła równa zeru i strzelił, co za shit
McGiver Opublikowano 9 Października 2013 Autor Opublikowano 9 Października 2013 Jakim łomem ? Złapałem za koło i podniosłem do góry, siła równa zeru i strzelił, co za shit Ni taki aż tam shit, tam jest przecież panewka ustalajaca na końcu i wielkiej siły tak naprawde nie trzeba, ramie działania siły jebutne i starczyło pewno. W BMW silnikach M20 niech no ci tylko upadnie wałek rozrzadu na ceramiczną posadzke, na bank masz go w 2 albo i 3 czesciach odrazu. Twarde to ale kruche makabrycznie ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- Zdejmowalem ją już z ciekawości ty masz z fazatorem czy bez?
gregor10 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Jakim łomem ? Złapałem za koło i podniosłem do góry, siła równa zeru i strzelił, co za shit Ni taki aż tam shit, tam jest przecież panewka ustalajaca na końcu i wielkiej siły tak naprawde nie trzeba, ramie działania siły jebutne i starczyło pewno. W BMW silnikach M20 niech no ci tylko upadnie wałek rozrzadu na ceramiczną posadzke, na bank masz go w 2 albo i 3 czesciach odrazu. Twarde to ale kruche makabrycznie ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- Zdejmowalem ją już z ciekawości ty masz z fazatorem czy bez? ma z fazatorem mechanicznym hjehje ps taki suchar na dobranoc
pioteros Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 A co elektrycznego nie można rozbierać?
McGiver Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 A co elektrycznego nie można rozbierać? Generalnie to można, ale zazwyczaj tylko raz jak bedziesz choć deczko nie ostrozny ---------- Post dopisany at 09:24 ---------- Poprzedni post napisany at 09:23 ---------- ma z fazatorem mechanicznym hjehje ps taki suchar na dobranoc
pioteros Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 mam dwa pytania co do wałków rozrzadu jesli juz jest o nich mowa 1. z ciekawosci, czemu koło walka wydechowego w ADRze przkreca sie z prawie 2 razy wiekszym momentem niz w AEB? 2. czy wymieniając wałki na te z ADRa mogę zostawić stare łożyska od wałka AEBa jeśli "na oko" nie mają żadnego zużycia?
McGiver Opublikowano 10 Października 2013 Autor Opublikowano 10 Października 2013 mam dwa pytania co do wałków rozrzadu jesli juz jest o nich mowa1. z ciekawosci, czemu koło walka wydechowego w ADRze przkreca sie z prawie 2 razy wiekszym momentem niz w AEB? 2. czy wymieniając wałki na te z ADRa mogę zostawić stare łożyska od wałka AEBa jeśli "na oko" nie mają żadnego zużycia? odp.1: A jaki masz stopień sprężania w tych silnikach? odp.2: stopki wałków wymienia się tylko w ostateczności bo one są osiowane ---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 20:28 ---------- WIĘC panowie dosłownie tak wygląda i nazywa "OGIEŃ NA TŁOKI" Srodkowy rowek rozklepany masakrycznie, wyjaralo dziurke miedzy 2 a 3 pierscieniem, 3 pierscien zakleszczony, 1 i 2 pekniete na pół i masakrycznie pofalowane. A mówią że magnetyzery nie działają
pioteros Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 szybko rozbierasz te silniki nie powiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się