Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziś K03s, niedługo mutant BV5S+/K03S :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jarek mam pytanie, takie wkurzajace cykanie pod obciążeniem w niskim zakresie obrotow, jakby uszczelke wydmuchało spod katalizatora... to luzy na prowadnica? zawory - cos ze sprężynami? bo już mi rece opadają jakie to jest wkurzajace, zaczelo być to słyszalne po wywaleniu Kata i wstawieniu DP

Opublikowano

Turbo albo dziura przy lub w kolektorze

Opublikowano
jarek mam pytanie, takie wkurzajace cykanie pod obciążeniem w niskim zakresie obrotow, jakby uszczelke wydmuchało spod katalizatora... to luzy na prowadnica? zawory - cos ze sprężynami? bo już mi rece opadają jakie to jest wkurzajace, zaczelo być to słyszalne po wywaleniu Kata i wstawieniu DP

albo tak jak pisze devi albo sprawdz naciąg gruchy w suszarce

Opublikowano

jeśli doniesienia sie potwierdza w 100% to wtedy powiem, narazie musze mieć towar w ręku i uwierzyć muszę w to co mi ziomek napisał na chwile obecną. Teraz szukam jakiegoś 1,0 barowego aktuatora do suszarki który da sie tam zaadoptować.

I jak tam znalazłeś cos co sie nada ? jakies newsy ? AWT siadlo do A6 ?:)

no i wreszcie troche czasu sie znalazło :) grucha temat nieosiągalny oprócz patentówek kinugawy :/ dziś będe wiedział kto mi pomoże z modzeniem wirników i muszli. Może na dniach bedzie chętny do stestowania tego tuninga w AJLu. A AWT++ jutro albo pojutrze dopiero ląduje do A6 bo cały tydzień się mocno skomplikował poprzedni i nie było nawet jak zaczynac tematu.

no dlubaj panie dlubaj szlifuj te wirniki, tak jak w usa ;P jak Ci wyda jakis patent to masz kupca ;)

Opublikowano

jeśli doniesienia sie potwierdza w 100% to wtedy powiem, narazie musze mieć towar w ręku i uwierzyć muszę w to co mi ziomek napisał na chwile obecną. Teraz szukam jakiegoś 1,0 barowego aktuatora do suszarki który da sie tam zaadoptować.

I jak tam znalazłeś cos co sie nada ? jakies newsy ? AWT siadlo do A6 ?:)

no i wreszcie troche czasu sie znalazło :) grucha temat nieosiągalny oprócz patentówek kinugawy :/ dziś będe wiedział kto mi pomoże z modzeniem wirników i muszli. Może na dniach bedzie chętny do stestowania tego tuninga w AJLu. A AWT++ jutro albo pojutrze dopiero ląduje do A6 bo cały tydzień się mocno skomplikował poprzedni i nie było nawet jak zaczynac tematu.

no dlubaj panie dlubaj szlifuj te wirniki, tak jak w usa ;P jak Ci wyda jakis patent to masz kupca ;)

no znalazłem wreszcie szlifierza diamentów chetnego do zabawy z wirnikami :) musze tylko dorobic tuleje redukcyjną do szlifierki 7/10mm rozprężną z idealnymi pasowaniami do 0,01mm. Przyszła mi dzisiaj muszla na duzy wirnik chinol ale z oryginalnej matrycy. Jest wszystko cool tylko że ori jest o wiele lepiej obrobiona, zwłaszcza otwór i kanał do WG, reszta ujdzie.

---------- Post dopisany 10-04-2014 at 07:43 ---------- Poprzedni post napisany 03-04-2014 at 22:58 ----------

AWT++ onboard

---------- Post dopisany at 07:45 ---------- Poprzedni post napisany at 07:43 ----------

Zdj_cie0721.jpg

Zdj_cie0723.jpg

Opublikowano

Przerażasz mnie :)

Opublikowano

BEAST ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KILLER MADAFAKA OŻYŁ :)

Opublikowano

Chodzi jak diesel. :D

Jarek przyznaj sie, ze wpakowales grzechotnika, a kit pociskasz, ze to AWT :D;)

Opublikowano

zakuwaliście go? jaki luz na pasowaniu tłoka z cylindrem?

Opublikowano
Chodzi jak diesel. :D

Jarek przyznaj sie, ze wpakowales grzechotnika, a kit pociskasz, ze to AWT :D;)

panie kochany :) to jest jego pierwsza minuta życia :) on w szoku że po roku wiszenia na wózku montażowym i obracaniu go ze 150razy wreszcie zagadał :) popychacze kapke sfiksowały pewnie, ale zobaczymy. Jak sie uciszą bedzie git, a jak nie to zapakuje się ze starego silnika i bedzie z bani. Trzeba go jeszcze nagrzac dobrze i niech se postoi z 5-6 godzin poukłada. 10w60 zalany i powinno chasać

---------- Post dopisany at 09:54 ---------- Poprzedni post napisany at 09:52 ----------

zakuwaliście go? jaki luz na pasowaniu tłoka z cylindrem?

to jest złozone wszystko na seryjnych gratach tylko zestrokerowany na 2,0 20V. Pare stronek wczesniej masz dokładny opis :)

Opublikowano

A jak te testy rozwierconej K03 ? Pisałeś ze ktoś ma podjechac ;) udało się cos ?

Opublikowano
A jak te testy rozwierconej K03 ? Pisałeś ze ktoś ma podjechac ;) udało się cos ?

Imho, tą rozwiercona K03 na szlifowanym wirniku z 2,0TFSI będe testował sam :) czerwoną z TIPem pogonie najprawdopodobniej dzisiaj do B7 BFB a taka jak czerwona tylko koło seryjne z 3,0TDI miało być strojone w tą sobotę w Pasku B5 AEB ale kapke plany sie pomieszali i blizszy termin nieznany :)

Opublikowano
A jak te testy rozwierconej K03 ? Pisałeś ze ktoś ma podjechac ;) udało się cos ?

Imho, tą rozwiercona K03 na szlifowanym wirniku z 2,0TFSI będe testował sam :) czerwoną z TIPem pogonie najprawdopodobniej dzisiaj do B7 BFB a taka jak czerwona tylko koło seryjne z 3,0TDI miało być strojone w tą sobotę w Pasku B5 AEB ale kapke plany sie pomieszali i blizszy termin nieznany :)

czekaj bo sie zgubilem kapke.. ta "czerwona hemoroida" pasuje p&p pod kolektor ?

Opublikowano
A jak te testy rozwierconej K03 ? Pisałeś ze ktoś ma podjechac ;) udało się cos ?

Imho, tą rozwiercona K03 na szlifowanym wirniku z 2,0TFSI będe testował sam :) czerwoną z TIPem pogonie najprawdopodobniej dzisiaj do B7 BFB a taka jak czerwona tylko koło seryjne z 3,0TDI miało być strojone w tą sobotę w Pasku B5 AEB ale kapke plany sie pomieszali i blizszy termin nieznany :)

czekaj bo sie zgubilem kapke.. ta "czerwona hemoroida" pasuje p&p pod kolektor ?

:D nom dokładnie :) pod muszle od BFB lub BEXa i do kolektorka wydechowego ori wchodzi jak malina :) to było własnie cały myk żeby zrobić takiego dzika P&P :)

---------- Post dopisany at 23:11 ---------- Poprzedni post napisany at 15:36 ----------

a tu po 4 godzinkach pracy a biegu jałowym :)
Opublikowano

Dziwne, mi dłużej niż 3-4 minuty nie klepia popychacze :grin:

Opublikowano
Dziwne, mi dłużej niż 3-4 minuty nie klepia popychacze :grin:

chyba pożyczę od córci tela normalnego to nagram to ludzkim sprzetem, to bedzie słychac normalnie :)

---------- Post dopisany 15-04-2014 at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany 12-04-2014 at 00:12 ----------

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

panowie oto logi na szybko zrobione w pasku 1,8T AEB, seryjny soft, FMICek, wypruty kat, Boost około 0,45bara z małymi wahaniami i suszarką BV50/k03S czyli moim prototypem :) jest miazga :) ciekawi mnie co wyjdzie po sofcie i wymianie wtrysków :) rekord na 4 biegu pokazało 160g/s przy 6650-6700RPM tylko logu nie było a pomiar przy booscie 0,5 bara :) nie było gdzie bardzo pologować bo to po obwodnicy w mieście robione :) pojutrze przeryje wszystko jeszce raz żeby na 10000% było sprawdzone że wszystko szczelne :) po świętach czerwona suszarka, tip, fmicek i chodnica oleju będa zaaplikowane do mojej niuńki :) wyłaczam telefon i montuje :)

Opublikowano
:whistling:
Opublikowano

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

pomiar dzisiejszy troszke bardziej dokładniejszy i na spokojnie już zrobiony wczorajszego passacika :) 0,5bara do końca :) seria sofcik :)

Opublikowano

190 kuni bedzie :kox:

Opublikowano
190 kuni bedzie :kox:

A najlepsze jest to że do 5500RPM serie trzyma idealnie, a powyżej zamiast zdychać to on ciągnie jak oszołom, a temperatura w dolocie jak w lodówce :) jutro paweł zabiera na strojenie, wymiana kompa i wtrysków jeszcze bedzie :) ciekawe ile pompa paliwa seryjna wyda ?????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...