McGiver Opublikowano 14 Maja 2014 Autor Opublikowano 14 Maja 2014 Fajnie, tylko nie każdy jest fanem fuckbooka :/ nie becz tak tu też sie udzielam i udzielac bede bo FB to takie czasem dziwne towarzystwo ---------- Post dopisany 15-05-2014 at 00:19 ---------- Poprzedni post napisany 13-05-2014 at 10:04 ---------- sorki za jakość ale mój kalkulator więcej nie potrafi
Imhotet Opublikowano 15 Maja 2014 Opublikowano 15 Maja 2014 No ładnie to jedzie widzę, że słowo kalkulator Ci się spodobało ( w sumie dobrze oddaje sytuacje ) ile da się mniej więcej wycisnąć na tym setupie ? Bo przypuszczam, że jak wtryski przyjdą to na 0.9 bara nie poprzestaniecie
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 No ładnie to jedzie widzę, że słowo kalkulator Ci się spodobało ( w sumie dobrze oddaje sytuacje ) ile da się mniej więcej wycisnąć na tym setupie ? Bo przypuszczam, że jak wtryski przyjdą to na 0.9 bara nie poprzestaniecie hehe no generalnie docelowo ma być jakieś 1,5bara, czyli jakieś 370-380KM, bo to jest realny potencjał suszarki, tylko w tej muszla jest z 850 i nie wiem ile da rady przepchać. Jakby wsadzić muszle 7.0 i koło 23T to 4XX jak najbardziej realne.
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 ile ma 100-200? nie było narazie gdzie zmierzyć, ale jakieś wysokie 13 albo niskie 14 jest podejrzewam. Narazie autko jedzie w polske na 1,5 tygodnia na docieranko motoru.
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Jarek, zapisz mnie do swojego grafika a łots gołing on u ciebie? z tym AJLem?
Dev Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 :decayed::decayed::decayed: nie mam czasu dla swojego trupa "...szewc bez butów chodzi albo w jednym..." ale fakt, z 300 kuni by sie przydało....
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Panowie kto ma ochote na upgrade swojej suszarki k03 albo k03S na koło 2080 czyli z tego po lewej na to po prawej Bedzie good prajs ale są dwa warunki: suszarka ma być sprawna i logi z modzenia mają być wstawione na forum. Koło, wymiana, roztoczenie i wyważenie bez ruszania łożyskowań: 280PLN + KW pierwszych 3 chętnych. Bo ja to nie mam pojecia kiedy to wreszcie potestuje, a z tego co mi piszecie na PW to chyba bedzie najlepszy pomysł.
pioteros Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 kurna chetnie bym sie zalapal... mialem wyslac devowi moje k03s do regeneracji a temat chwilowo stanął a tak w ogole to tip seryjny juz na to nie wlezie?
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 kurna chetnie bym sie zalapal... mialem wyslac devowi moje k03s do regeneracji a temat chwilowo stanąła tak w ogole to tip seryjny juz na to nie wlezie? piter ileś ty wypił juz dzisiaj? ja wiem że łykend toć to seryjna czapa jest roztoczona, dlatego foto wstawiłem miedzy zwykłą k03 a tym apgrejdem jest +5mm inducer wsio pasi p&p tylko nie wolno nazbyt mocno dokrecac opaski od tipa
pioteros Opublikowano 16 Maja 2014 Opublikowano 16 Maja 2014 myslalem ze w koncu nie dalo rady rozwiercic tak bo mowiles ze jest bardzo cienka scianka myslalem ze tulejka jest dospawana wieksza
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 myslalem ze w koncu nie dalo rady rozwiercic tak bo mowiles ze jest bardzo cienka scianka myslalem ze tulejka jest dospawana wieksza co się nie da co się nie da :):) mój tokarz to artysta, dorobił specjalny przyrządzik do roztaczania tych czapeczek i jest mjutmalina
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 A jak wyglada sprawa z metalowym tipem? zakładasz tak jak na zwykła suszarkę: łaczka równoległa najlepiej hump i dwie opaski.
McGiver Opublikowano 16 Maja 2014 Autor Opublikowano 16 Maja 2014 Ma ona potencjał na 280km? szczerze???? to na zmodzonym setupie: wirnik 2,0tfsi szlifowany, WG twardszy, obrobiona muszla, głowica szeroki kanał, fmic, wydech to raczej tak; stawiam na 250KM w seryjnej jednostce z odetkanym tylko wydechem i jakims wiekszym ickiem niż seryjny. To jest koło kompresji z 2,0TFSI tylko muszla wydechowa jest mniejsza niż w tfsi.
pioteros Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Zapisze się ale wpierw muszę sprzedać wydech, potem wysłać turbo do tomaszka, potem się zglosze ;?
wampir Opublikowano 17 Maja 2014 Opublikowano 17 Maja 2014 Jarek, możesz powiedzieć dokładnie jakie wymiary ma wlot do Twojej turbiny? Patrząc się na Twoje fotki to mam wrażenie, że wlot został roztoczony z k03-029 na k03-073/k04-15 bo to identyczna strona zimna. Zobacz na fotki mojej starej turbiny k03-073 z 12 łopatkami i nowej k03-073 z 8 łopatkami. Grubość ścianki wygląda jak u Ciebie. Chyba, że w oczach mi się mieni Aby być precyzyjnym to musze nadmienić, iż moja stara k03-073(12) chyba była dodatkowo roztoczona bo powierzchnia tulejki (wlot) od wewnątrz jest gładka natomiast nowej k03-073(8) widać, że wlot jest sfrezowany. Podsumowując obydwie moje k03-073 miały taką samą grubość ścianki tulejki (wlotu) ale stara z 12 łopatkami miała tę średnicę na całej długości zachowaną. Stare turbo k03-073(12) Now turbo k03-073(8) Różnica między turbinami była taka, że stara z 12 łopatkami k03-073 dmuchała max 1.25bara i po 6 miesiącach zdechła, a nowa k03-073 dmucha 1.35bara i tfu tfu nadal jeździ
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się