jankes3 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 przy ścianie grodziowej silnika masz taki czujnik do którego są wpięte 2 wtyczki jest on po lewej stojąc przodem do auta. Pozdrawiam u mnie przy ścianie grodziowej sa jakieś czujniki , czy moze one są od DPFu ?
grzegorzxl Opublikowano 7 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2012 witam mam też taką wtyczkę ale oprócz tego jest taki czujnik, który mierzy ciśnienie za i przed dpf a Ty tego niemasz więc pewnie dpfa brak na szczęście ja jestem już 1000 km po usunięciu bo już miałem go dość teraz inna jazda nic się nie wypala. sprawdź czy masz z tyłu wydech okopcony czy czysty jak czysty to dpf jest ale raczej patrząc na to zdjęcie go niemasz. Pozdrawiam
peter22 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 witam ja na motulu 505.01w swoim starym brb zrobiłem 70tys km nie miałem dpf-a . wymiana co 15 tys mod zrobiony na 173KM i nie dolewałem wcale oleju .
jankes3 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 witam mam też taką wtyczkę ale oprócz tego jest taki czujnik, który mierzy ciśnienie za i przed dpf a Ty tego niemasz więc pewnie dpfa brak na szczęście ja jestem już 1000 km po usunięciu bo już miałem go dość teraz inna jazda nic się nie wypala. sprawdź czy masz z tyłu wydech okopcony czy czysty jak czysty to dpf jest ale raczej patrząc na to zdjęcie go niemasz. wydech mam raczej okopcony, na pewno nie należy do czystych ale podczas jazdy jak przycisnę to potrafi puścić dymka więc wszystko wskazuje że tego dziadostwa DPF nie mam, skorzystam z okazji i zapytam z jakiego oleju korzystasz , bo ja leje taki jaki producent do tych silników zaleca czyli 5W/30 507.00 ale jak nie ma DPF-u to nie wiem czy jest sens stosowania takiego drogiego oleju Pozdrawiam
grzegorzxl Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 Witam ja w tej chwili mam zalany Motul Specific 5W30 504/507 miałem wymianę dosłownie 200 km przed usunięciem dpf więc nie zmieniałem go po tym zabiegu ale niewiem czy jak teraz jest bez DPF to mogę wlać inny czy cały czas lać ten sam. Pewnie lepiej byłoby lać ten 5W40 ale czy to nic nie uszkodzi to może by się jacyś fachowcy z naszego forum wypowiedzieli. Pozdrawiam
kanu Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 teraz już jeździj na tym co zalałeś, nic się nie stanie
hager84 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 kolego peter22 masz silnik BRE na 173 kuce ? Nie bierze ci oleju bo u mnie łyka tak średnio ok 1 litra co 10 tys
marson Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 Kolego Grzegorzxl ile kosztowało usunięcie tego badziewia? nie wywala błędów?
grzegorzxl Opublikowano 16 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2012 Witam koszt mechanicznie usunięty + programowo 1450 zł błędów niema póki co jestem zadowolony chociaż ostatnio już 4 dni nie jeździłem nim jutro mam zamiar się przejechać. Jeżdzę nim nie za dużo gdyż do pracy to mam drugie auto a tym to na pozostałe wypady ale ostatnio tylko praca dom i tyle. Pozdrawiam spoko niema sprawy wiesz jeżeli chodzi o moc to raczej nic się nie zmieniło wydaję mi się, że jest taki bardziej elastyczniejszy tzn. łatwiej się wkręca na obroty ale może to złudzenie nie wiem spalanie może delikatnie spadło ale ja wiem może ze 0,4 l to max. głośniejszy nie jest tylko z tyłu jak się stanie to z wydechu taki trochę inna jak z dpfem był dźwięk ale cichy. Jakbyś miał jakieś pytania to chętni Ci na nie odpowiem w miarę mojej wiedzy. Pozdrawiam
marson Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 Dzięki za szybką odpowiedz ,,, powiedz czy poczułeś różnice w mocy lub spalaniu? nie jest głośniejszy?[br]Dopisany: 16 Styczeń 2012, 19:00_________________________________________________grzegorzxl Twoje informacje dla mnie i innych sa cenne. Czy w miejsce dpf-a fachmani założyli ci coś innego jakiś łącznik, rure czy wydłubali z filtra wnętrzności i został ten sam tylko pusty. Bo ja zastanawiam się nad taką właśnie wersją. Ile masz najechane Km?
grzegorzxl Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Witam Wymontowali filtr potem rozcięli go na spawie wybili środek potem zaspawali zapsikali miedzią w sprayu także patrząc nie widać że cokolwiek było robione czujniki powkręcane od dołu to nic nie widać że grzebane było nie wspawywali rurki w środku stwierdzili, że niema potrzeby bo to zbędne. Poskładali to do kupy potem podgrał soft i tyle. Pozdrawiam
suwalek Opublikowano 22 Stycznia 2012 Opublikowano 22 Stycznia 2012 witam, a propos DPF i dostawania sie paliwa do oleju. na ile jest tp grozne, o ile rozciencza sie olej? ja oleju nigdy nie dolewale, a poziom mi trzyma, ew. minimalnie sie podnosni. zdaje sobie sprawe ze wplywa to na szybsze zuzycie walu, ale co to oznacza w raktyce. mam 160 tys km. ile jeszcze sobie moge pojezdzic? dzieki za info
grzegorzxl Opublikowano 22 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2012 Z tym olejem to jest tak, że mi też niewiele bo niewiele ale przyrastał. Działo się to po każdym zakończonym procesie czyszczenia czy tam regeneracji filtra czyli co ok 500-600km. na miarce przyrastało tak z 2 mm może mniej potem odparowywała ropa i poziom obniżał się lekko. Uważam, że gdy olej Ci przyrasta to pomyśl nad usunięciem tego badziewia. Szkoda silnika i psucia coraz to nowego oleju. Bo wymienisz olej a za kilkaset km już setkę ropy w nim czyli pogorszone właściwości smarne tegoż oleju. Czyli zamiast silnik smarować się olejem silnikowy to ON dla mnie to kicha ten DPF. Teraz przynajmniej nic się nie wypala czy takie tam historie. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się