P-U-M-A Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Na moim pasie jechało. Na tym co więcej dostałem. Ale się nie tłumacze twoje lepiej jedzie:decayed:
flukee Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Magic, Ty sie lepiej zastanow czy chcesz cokolwiek "naprawiac " w swoim samochodzie;) z Tego co widze poza kreskami lepiej moze nie byc:) Obaj macie BRD?
nex Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt Ja w to wierzę. Liczy się moc tylko w tym zakresie w którym jeździsz w czasie takiej kreski. A jak on ma od 3.000 obrotów 160ps a ja mam 140ps a pod koniec dopiero 180ps dlatego nie ma różnicy. Madzia na samym początku mi ucieka bo mu o wiele szybciej turbina wstaje a potem jadą praktycznie identycznie bo jeden z przejazdów odpuściłem bo auto jechało przede mną. 185/390 vs. 166 366 startujecie z kreski z zapewne 2 tyś obr, więc jeżeli uważasz że jemu wstaje wcześniej turbina, to PUMA masz bardzo c**jowy program, bo od 2-2.2 powinieneś mieć max moment. To samo jeżeli masz 140PS przy 3 tyś to bardzo kiepsko. MAGIC może przy tym momencie mieć max 155 konia.
P-U-M-A Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt Ja w to wierzę. Liczy się moc tylko w tym zakresie w którym jeździsz w czasie takiej kreski. A jak on ma od 3.000 obrotów 160ps a ja mam 140ps a pod koniec dopiero 180ps dlatego nie ma różnicy. Madzia na samym początku mi ucieka bo mu o wiele szybciej turbina wstaje a potem jadą praktycznie identycznie bo jeden z przejazdów odpuściłem bo auto jechało przede mną. 185/390 vs. 166 366 startujecie z kreski z zapewne 2 tyś obr, więc jeżeli uważasz że jemu wstaje wcześniej turbina, to PUMA masz bardzo c**jowy program, bo od 2-2.2 powinieneś mieć max moment. To samo jeżeli masz 140PS przy 3 tyś to bardzo kiepsko. MAGIC może przy tym momencie mieć max 155 konia. Ja nie tuner program w ecu zrobiony cały czas czekam na wykres od nich bo zapomniałem zabrać jak tam byłem. Te 140ps to był przykład:wink:
nex Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 no bo jeżeli przy tym 185/390 miał byś mieć przy 3tyś obr 140ps to było by 330nM - bardzo kiepsko. Będziesz miał wykres to oblookamy
juby_p Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 moze ktos sie wypowie w temacie. podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0?
MAGIC87 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 moze ktos sie wypowie w temacie. podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0? nie sprawdzałem:wink: dzieki za podpowiedz. sprawdze
Cordii Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 od 30 z 2 biegu i kreciłem do konca 4 czyli 180 na budziku (4500obr) Ja mam dosc dluga skrzynie i jak sie ganiam to przy 5 biegu mam 190 i wbijam 6 bieg. Co ty masz za skrzynie ?
Jarol Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 od 30 z 2 biegu i kreciłem do konca 4 czyli 180 na budziku (4500obr) Ja mam dosc dluga skrzynie i jak sie ganiam to przy 5 biegu mam 190 i wbijam 6 bieg. Co ty masz za skrzynie ? Pewnie 5 biegową bo tam 4 bieg jest okropnie długi.
MAGIC87 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 tak 5G. bo to AWX:wink: wczoraj baty dostałem od leona II 196/430. dostałem 2 dł. waga leosia 1400
Piotrek98igo Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 moze ktos sie wypowie w temacie. podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0? nie sprawdzałem:wink: dzieki za podpowiedz. sprawdze sprawdzales
MAGIC87 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 Piter nie mądruj sie bo sam sprawdzasz mi w tym padziu:wink:
nex Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 MAGIC, mógł byś nagrać filmik 60-140 na 4 biegu z widokiem na zegar licznika?? jestem ciekaw wyniku
MAGIC87 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 nagram cos:wink: tyle ze 4 bieg i 60 km/h to troche małe obroty...
nex Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 nie szkodzi, z ciekawości chce porównać, ja dziś nagrałem jest na yt
MAGIC87 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 wiesz turbo AWX.AVF a BRD to co innego... nie te zakresy.... wiem ze na 5 biegu jak miałem AWX to lepiej sie zbierał od 100-150 mniejsze turbo inna zabawa:wink:
nex Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 MAGIC mam pytanko, bo Ty masz FMIC, czy w upalne dni po jeździe samochodem jak otworzysz maskę i dotkniesz rury dolotu to jest piekielnie gorąca? Bo nie wiem czy to się nagrzewa od silnika, czy po prostu smic tam się grzeje :/
juby_p Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 ja mam cały kwas nie izolowany jak się zatrzymam i odrazu dotknę to jest chłodna a przed IC możan się poparzyć
nex Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 kurka 900zł wyjdzie mnie fmic, bez spawania, od góry od plastiku ucięta rura i już kwas, do turba całość kwas potrzebne części: + objemki. Póki co muszę odpuścić bo mam inne wydatki, ale te korzyści z jego bycia mnie korcą
Kowi87 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 kurka 900zł wyjdzie mnie fmic, bez spawania, od góry od plastiku ucięta rura i już kwas, do turba całość kwaspotrzebne części: http://img843.imageshack.us/img843/8020/fmic.jpg + objemki. Póki co muszę odpuścić bo mam inne wydatki, ale te korzyści z jego bycia mnie korcą pospawaj to, jak najmniej tych łączek:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się