Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] 1.9++ który nie lubi hamowni ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na moim pasie jechało. Na tym co więcej dostałem. Ale się nie tłumacze twoje lepiej jedzie:decayed:

Opublikowano

Magic, Ty sie lepiej zastanow czy chcesz cokolwiek "naprawiac " w swoim samochodzie;) z Tego co widze poza kreskami lepiej moze nie byc:) Obaj macie BRD?

Opublikowano
i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt

Ja w to wierzę. Liczy się moc tylko w tym zakresie w którym jeździsz w czasie takiej kreski. A jak on ma od 3.000 obrotów 160ps a ja mam 140ps a pod koniec dopiero 180ps dlatego nie ma różnicy. Madzia na samym początku mi ucieka bo mu o wiele szybciej turbina wstaje a potem jadą praktycznie identycznie bo jeden z przejazdów odpuściłem bo auto jechało przede mną.

185/390 vs. 166 366

startujecie z kreski z zapewne 2 tyś obr, więc jeżeli uważasz że jemu wstaje wcześniej turbina, to PUMA masz bardzo c**jowy program, bo od 2-2.2 powinieneś mieć max moment. To samo jeżeli masz 140PS przy 3 tyś to bardzo kiepsko. MAGIC może przy tym momencie mieć max 155 konia.

Opublikowano
i wierzysz w to że masz 166 konia?? 8.0 sek do 100 ciężko wykręcić AVF po chipie pod 190koni, są filmiki na yt

Ja w to wierzę. Liczy się moc tylko w tym zakresie w którym jeździsz w czasie takiej kreski. A jak on ma od 3.000 obrotów 160ps a ja mam 140ps a pod koniec dopiero 180ps dlatego nie ma różnicy. Madzia na samym początku mi ucieka bo mu o wiele szybciej turbina wstaje a potem jadą praktycznie identycznie bo jeden z przejazdów odpuściłem bo auto jechało przede mną.

185/390 vs. 166 366

startujecie z kreski z zapewne 2 tyś obr, więc jeżeli uważasz że jemu wstaje wcześniej turbina, to PUMA masz bardzo c**jowy program, bo od 2-2.2 powinieneś mieć max moment. To samo jeżeli masz 140PS przy 3 tyś to bardzo kiepsko. MAGIC może przy tym momencie mieć max 155 konia.

Ja nie tuner program w ecu zrobiony cały czas czekam na wykres od nich bo zapomniałem zabrać jak tam byłem. Te 140ps to był przykład:wink:

Opublikowano

no bo jeżeli przy tym 185/390 miał byś mieć przy 3tyś obr 140ps to było by 330nM - bardzo kiepsko. Będziesz miał wykres to oblookamy

Opublikowano
moze ktos sie wypowie w temacie. :naughty: podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak

A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0?

Opublikowano
moze ktos sie wypowie w temacie. :naughty: podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak

A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0?

nie sprawdzałem:wink:

dzieki za podpowiedz. sprawdze

Opublikowano
od 30 z 2 biegu i kreciłem do konca 4 czyli 180 na budziku (4500obr)

Ja mam dosc dluga skrzynie i jak sie ganiam to przy 5 biegu mam 190 i wbijam 6 bieg. Co ty masz za skrzynie ?

Opublikowano
od 30 z 2 biegu i kreciłem do konca 4 czyli 180 na budziku (4500obr)

Ja mam dosc dluga skrzynie i jak sie ganiam to przy 5 biegu mam 190 i wbijam 6 bieg. Co ty masz za skrzynie ?

Pewnie 5 biegową bo tam 4 bieg jest okropnie długi.

Opublikowano

tak 5G. bo to AWX:wink:

wczoraj baty dostałem od leona II 196/430. dostałem 2 dł.

waga leosia 1400

Opublikowano
moze ktos sie wypowie w temacie. :naughty: podjerzewam na 99% ta opcje skoro PD, VACUM zmienione a mocy dalej brak

A sprawdzałeś synchronizację wałka rozrządu? vag kanał 4 ostatnia wartość ma być 0,0?

nie sprawdzałem:wink:

dzieki za podpowiedz. sprawdze

sprawdzales :facepalm:

Opublikowano

Piter nie mądruj sie bo sam sprawdzasz mi w tym padziu:wink:

Opublikowano

MAGIC, mógł byś nagrać filmik 60-140 na 4 biegu z widokiem na zegar licznika?? jestem ciekaw wyniku

Opublikowano

nagram cos:wink:

tyle ze 4 bieg i 60 km/h to troche małe obroty...

Opublikowano

nie szkodzi, z ciekawości chce porównać, ja dziś nagrałem jest na yt

Opublikowano

wiesz turbo AWX.AVF a BRD to co innego... nie te zakresy....

wiem ze na 5 biegu jak miałem AWX to lepiej sie zbierał od 100-150

mniejsze turbo inna zabawa:wink:

Opublikowano

MAGIC mam pytanko, bo Ty masz FMIC, czy w upalne dni po jeździe samochodem jak otworzysz maskę i dotkniesz rury dolotu to jest piekielnie gorąca? Bo nie wiem czy to się nagrzewa od silnika, czy po prostu smic tam się grzeje :/

Opublikowano

ja mam cały kwas nie izolowany jak się zatrzymam i odrazu dotknę to jest chłodna a przed IC możan się poparzyć:)

Opublikowano

kurka 900zł wyjdzie mnie fmic, bez spawania, od góry od plastiku ucięta rura i już kwas, do turba całość kwas

potrzebne części:

fmic.jpg

+ objemki.

Póki co muszę odpuścić bo mam inne wydatki, ale te korzyści z jego bycia mnie korcą :decayed:

Opublikowano
kurka 900zł wyjdzie mnie fmic, bez spawania, od góry od plastiku ucięta rura i już kwas, do turba całość kwas

potrzebne części:

http://img843.imageshack.us/img843/8020/fmic.jpg

+ objemki.

Póki co muszę odpuścić bo mam inne wydatki, ale te korzyści z jego bycia mnie korcą :decayed:

pospawaj to, jak najmniej tych łączek:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...