awt Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 b5 afn rocznik 96 przebieg 344000:) Oddałem turbinę na sprawdzenie,powiedziano mi ze tragedii nie ma ale kierownice powietrza były zapaćkane jak cholera i ze wystarczyło samo czyszczenie kierownic, jakbyście mogli sprawdzić czy wszystko jest w porządku. To moje pierwsze logi jak coś spie**yłem to powiedzcie to odrazu postaram się poprawić[br] pomiar nr 1 [br] pomiar nr 2 tak dla pewności [br]
Biszczan Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Jeżeli kierownice w turbo byłyby zasyfione porządnie to dałoby radę rozpędzić auto do np.180km/h? Pytam bo spotkałem się z takim stwierdzeniem na forum, a ten przypadek dotyczy mojego samochodu. Dwa miesiące temu wrzuciłem logi, ale nikt nie odpowiedział jak to teraz wygląda( pierwsze logi zamieszczone przeze mnie były zrobione na źle podpiętym podciśnieniu).
ciahciah Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 nie słuchaj takich stwierdzeń, czy kierownice zasyfione czy nie sprawdza się na podstawie logów a nie na podstawie testowania czy poleci 180km/h... przykład: dwa identycznie auta, w obu autach zasyfione kierownice na maksa, w jednym zakleszczone w pozycji minimalnego doładowania w drugim w innej pozycji, jedno idzie max 140 a drugie 220, to było tyle na temat owego stwierdzenia zrób logi jak należy to uzyskasz pomoc
Biszczan Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Zgadzam się z Twoim stwierdzeniem dlatego o tym napisałem żeby mieć pewność... logi dodane do oceny. Pozdro
awt Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 Jakie logi jeszcze przeprowadzić? tzn które i jeśli się je robi inaczej to czy znajdę w faq'u info jak to zrobić bo jestem zielony w tym temacie a tworząc te wzorowałem sie na informacjach z faq'a
Biszczan Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 próba statyczna-> nagrzej silnik do 90C i dalej działaj w następujący sposób;): grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023 grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011 próba dynamiczna: dołóż grupy: 000, 001, 004, 010,
przemik Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 W AFN nie logujemy grup statycznych - 014,018,023
Biszczan Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Pardon, zagalopowałem się ... przydałoby się uaktualnić instrukcję w dziale diagnostyka żeby osoby nie mające PD, a robiące logi pierwszy raz wiedziałyktóre grupy logować.
awt Opublikowano 19 Października 2011 Autor Opublikowano 19 Października 2011 ok, postaram sie to szybko wrzucic, dzieki za instrukcje obslugi:)
odzim Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 a po co ma robic reszte logów przeciez chciał sie dowiedziec jak z turbina i uzyskal odpowiedz ze jest ok , lmm ok i tyle w temacie
ciahciah Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 po to żeby sprawdzić resztę, ma możliwość sprawdzić cały silnik to czemu nie, tyle w temacie
odzim Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 ma możliwość sprawdzić cały silnik to czemu nie, tyle w temacie ale po co kogos chcesz uszcześliwiać na wyrost , caly silnik to mozesz sprawdzic ale organoleptycznie jak go rozkrecisz a teraz to mozesz poprzez logi sprawdzic jego parametry pracy
Biszczan Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Jeżeli Maciek chce zrobić logi i je wrzucić i nikt go nie zmusza to dlaczego miałby tego nie zrobić. Sądzę, że jest ciekaw czy pozostałe parametry, które można sprawdzić logując grupy są w normie
przemik Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Tosmy sobie pogadali. Do autora - zapraszam z kompletem logów do nowego wątku. Kłodka z tytanu.
Rekomendowane odpowiedzi