Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Problemy z centralnym oraz elektryka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dziwny masz ten program :tongue4: vag moim zdaniem fajniejszy.

Nie masz komunikacji ze sterownikiem drzwi kierowcy, musisz rozebrać drzwi i najlepiej podnieść tapicerkę pod nogami kierowcy i sprawdzić ciągłość przewodów pomiędzy modułem komfortu a sterownikiem drzwi, tam jest chyba 6 przewodów (+, -, can H, can L, i jeszcze dwa) sprawdź wszystkie.

Opublikowano

mam tez vaga jutro uruchomie i sprobuje dac screeny.

ale w tym programie jest daje mi sie ze w tym programie jest wszystko tylko pewnie musze odpowiednia opcje uruchomic.

boczek mam caly rozebrany i patrzylem te przewody. wszytko wydaje sie byc ok

Opublikowano

niedawno miałem taki przypadek w B6 że nie działały zamki w przednich drzwiach i była to wina przewodów, a mechanik chciał naciągnąć gościa na nowy moduł komfortu za 1300zł. Musisz wziąć miernik i sprawdzić ciągłość przewodów, tamte też na oko były ok, a okazało się że nie są.

Opublikowano

Tylko tutaj wyraźnie działa coś, bo po przyciśnięciu, klika dokladnie z tyłu ta centralka, jest koło wzmacniacza.

Z pilota działa też wszystko prócz otwierania tych szyb i szyberdachu.

Opublikowano

ale przyciski zamka w drzwiach pasażera to pierwsze słyszę :wink4:

W wersjach na Ameryke sa przyciski w drzwiach pasazera i nawet w tunelu srodkowym w tylnej czesci :)

Tylko tutaj wyraźnie działa coś, bo po przyciśnięciu, klika dokladnie z tyłu ta centralka, jest koło wzmacniacza.

Z pilota działa też wszystko prócz otwierania tych szyb i szyberdachu.

Po screnie ktory umiesciles widac ze masz nieodpowiedni MK 8E0 959 433 CC - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).

I nie pasuje do twoje auta :) Stad te bledy :confused4:

Opublikowano

Hej. Może coś masz namieszane w kodowaniu. Ja mam też wersję USA i miałem kompletnie rozkodowany Moduł Komforu. 2 pseudo mechaniorów kodowało i żaden nie potrafił ogarnąć. Kupiłęm kabelek i zakodowałem wgł. poniższego. Efekt taki że smigaja teraz wszystkie funkcje. Kodowałem Vagiem.

Co do przycisku zamykania i otwierania drzwi u mnie jest jeden w drzwiach kierowcy i drugi w tunelu z tyłu pod popielniczka.

Kodowanie modułu komfortu

Wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować dane funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika):

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)

+2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy

+4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika)

+8 – aktywacja alarmu

+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)

+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)

+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)

+128 – pojazd z kierownicą po lewej stronie

+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)

+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami

+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu

+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)

+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).

+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)

+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych

Adaptacja modułu komfortu

Wariant modułu komfortu – ADAPTATION 10, kanał 61:

0 – bez dodatkowego oświetlenia przestrzeni stóp, szyby tylnych drzwi w elektryce

1 – bez dodatkowego oświetlenia przestrzeni stóp, szyby tylnych drzwi w korbach

2 – dodatkowe oświetlenie stóp, szyby tylnych drzwi w elektryce

3 – dodatkowe oświetlenie stóp, szyby tylnych drzwi w korbach

Aktywacje poszczególnych opcji komfortu – ADAPTATION 10, kanał 62:

+1 – Komfortowe zamykanie szyb pilotem

+2 – Komfortowe otwieranie szyb pilotem

+4 – Komfortowe zamykanie szyb kluczykiem

+8 – Komfortowe otwieranie szyb kluczykiem

+16 – Komfortowe zamykanie szyberdachu pilotem

+32 – Komfortowe otwieranie szyberdachu pilotem

+64 – Komfortowe zamykanie szyberdachu kluczykiem

+128 – Komfortowe otwieranie szyberdachu kluczykiem

Opublikowano
Po screnie ktory umiesciles widac ze masz nieodpowiedni MK 8E0 959 433 CC - 433MHz, elektryczne szyby z tyłu (lub korby).
przy tych screenach jest tylko informacja co do numeru contol unitu, a nie że to jest mój numer, z mojego auta.

Moj numer 8E0959433T

audi006t.jpg

Powinno to działać czy nie?

Hej. Może coś masz namieszane w kodowaniu. Ja mam też wersję USA i miałem kompletnie rozkodowany Moduł Komforu. 2 pseudo mechaniorów kodowało i żaden nie potrafił ogarnąć. Kupiłęm kabelek i zakodowałem wgł. poniższego. Efekt taki że smigaja teraz wszystkie funkcje. Kodowałem Vagiem.

Kodowałem, próbowałem różnych opcji. I wpisywanie kodu bezpośrednio, oraz opcją zapytań co ma być włączone a co nie (opcja w VASie). Jedyne co uruchomiłem to zamykanie się drzwi po przekroczeniu danej prędkości, tego wcześniej nie było.

W wersjach na Ameryke sa przyciski w drzwiach pasazera i nawet w tunelu srodkowym w tylnej czesci smiley
Dokładnie tak jest u mnie.[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 15:21_________________________________________________Oryginalny kod był 12044
Opublikowano

U mnie też tak było jak pojechałem do mechaniora. Ustawił mi tylko domykanie zamków po przekroczeniu 15km/h i powiedział że wiecej się nie da:)

Spróbuj może jeszcze raz ale Vagiem wdł tej rozpiski

Opublikowano

Sprawdz jeszcze polaczenie miedzy drzwiami a przednim slupkiem czy czasem w tej gumie nie ma przerwalnych kabelkow :) Nie zapomnij to zrobic miernikiem

Opublikowano

Dobra. Jestem w domu. Uruchomilem juz otwieranie szyb z klucza. Wiem juz o co chodzi, chyba :chytry:

Zaraz sprawdze to otwieranie, bo znalazlem ze to jest opcja SAFE, ktora sie wlacza albo wylacza. Jest to w stanach zalaczone a w europie nie, czy na odwrot :tongue4:

Jeszcze ty tylko lapa podladuje bo mi padl, hehe[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 20:22_________________________________________________Dupa zbita. Jak wklepie kod WORKSHOP CODE czyli 12345 to szyby sie opuszczaja od pilota, ale nie w zamku. A jak pododaje te kody co chce miec uruchomione to nie dziala?[br]Dopisany: 23 Październik 2011, 20:44_________________________________________________A czy można wklepać taki sam kod od np. innego AVANTA wersji amerykańskiej jak ja mam?

Bo już nie mam innego pomysłu o co chodzi z tymi kodami. Daje wyraźnie by było otwieranie szyb z pilota i nie działa, może wybór któryś z szyb blokuje ten kod?

Opublikowano

można tylko odejmij sobie wartość którą się dodaje do nadwozia AVANT :wink4:

Opublikowano

No ale mój to jest AVANT.

No dobra, czyli teraz znaleźć kogoś kto ma amerykańca i wie jaki ma kod wpisany.

Opublikowano

No dobra Panowie, mam już VAGa i tu proszę wklejam co mi pokazał.

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 8E0 909 518 F

Component: 1.8L R4/5VT G 0001

Coding: 0016701

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 1726

Coding: 04275

Shop #: WSC 06435

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 8E0 820 043 F

Component: A4 Klimaautomat 1012

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00011

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel

Controller: 8E0 953 549 L

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00042

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

Controller: 8E0 920 950 K

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D35

Coding: 00400

Shop #: WSC 00222

WAUVC68E52A267340

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 45: Inter. Monitor

Controller: 8E0 951 177

Component: Innenraumueberw. 0604

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 T

Component: Komfortgerát T5B 0619

Coding: 08047

Shop #: WSC 12345

8 Faults Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01581 - Incorrect Component Detected

35-00 - -

01559 - Drivers Door

61-00 - Won't De-Safe

01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)

27-00 - Implausible Signal

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01560 - Passenger Door

61-00 - Won't De-Safe

01561 - Left Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

01562 - Right Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

-------------------------------------------------------------------------------

Address 55: Xenon Range

Controller: 4Z7 907 357

Component: dynamische LWR D07

Coding: 00060

Shop #: WSC 63351

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio

Controller: 8E0 035 195 A

Component: symphony II NP2 0050

Coding: 00001

Shop #: WSC 00000

1 Fault Found:

00878 - Connection to Speaker Front Left

36-00 - Open Circuit

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

Interesuje mnie

1 Fault Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

oraz

Address 46: Central Conv.

Controller: 8E0 959 433 T

Component: Komfortgerát T5B 0619

Coding: 08047

Shop #: WSC 12345

8 Faults Found:

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01581 - Incorrect Component Detected

35-00 - -

01559 - Drivers Door

61-00 - Won't De-Safe

01705 - Selection Switch for Mirror-Adjust (E48)

27-00 - Implausible Signal

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

01560 - Passenger Door

61-00 - Won't De-Safe

01561 - Left Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

01562 - Right Rear Door

61-00 - Won't De-Safe

Zaznaczam, że nic w kablach nie było grzebane. Autko wróciło z Polski po zagazowaniu, wszystko chodziło super, aż do pewnego dnia.

Kable w drzwiach sprawdzone, całe.

Gdzie leży problem?[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 23:30_________________________________________________Znalazłem jeszcze stronkę, gdzie ktoś miał podobny problem.

http://www.audiforums.com/forum/electronics-30/vag-com-question-about-locks-usa-import-143451/

Proszę o pomoc w skodowaniu INSTRUMENT CLUSTER na USA, bo chyba nie jest i dlatego to nie działa.

Dziękuję.

Opublikowano

Modul Komfortu cos szwankuje i stad m.in. blad 01331 . Sprawdziles dokladnie polaczenia miernikiem ?

Opublikowano

JUUUPI!!! :>

Działa!!!

Dziękuję bardzo wszystkim! :good:

Temat zamknięty!!![br]Dopisany: 04 Listopad 2011, 16:08_________________________________________________Czyli wystarczyło zmienić w opcji INSTRUMENT na USA, przekodować. :tongue4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...