marcintuchola Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Witam jestem świeżo po przekładce silnika BKN na ASB. Został wycięty kat za turbo ale DPF został. Na zegarch pali sie kontrolka silnika i na komputerze wyświetla się tłumik z kropkami. Próbowałem zrobić proces spalania jechałem ok. 20min z obrotami 2tys i nic kontrolki nie gasną. Jestem umówiony na wycięcie DPF ale we wrocławiu i czy można tak jeździć bo mam kawał drogi?? Dodam że auto na początku kopci na biało.
marwyk Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 A do Gdańska nie masz bliżej?
marcintuchola Opublikowano 20 Października 2011 Autor Opublikowano 20 Października 2011 mam ale kolega Patrox pomógł mi w wielu wątpliwościach dotyczące przekładki silnika dlatego chcę się wybrać do wrocławia
Kangoor Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 a tak z ciekawości - ile wycięcie będzie Cię kosztowac ?
wrclaguna Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Na zegarch pali sie kontrolka silnika i na komputerze wyświetla się tłumik z kropkami. Próbowałem zrobić proces spalania jechałem ok. 20min z obrotami 2tys i nic kontrolki nie gasną. Trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych jakie jest % zatkany DPF Filtr cząstek awaryjne Regeneracja Wymagania wstępne: Zapłon włączony Silnik ON (Idle) Temperatury oleju powyżej 70 ° C (patrz MVB 007,2) Filtr cząstek obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3) Jeśli filtr cząstek obciążenia wynosi powyżej 68g Filtr cząstek należy wymienić, ponieważ samochód może spalić podczas regeneracji. Silnik Hood ZAMKNIĘTY Hamulec postojowy działalnością Transmisja w (P) ARK Temperatury w Układ wydechowy może wzrosnąć do 300 ° C!! Brak kodów błędów przechowywanych Konsumenci Power ON (światło, ogrzewanie siedzeń, przód / tył ogrzewanie okna, Climate Control) Regeneracja może trwać do 40 minut, prędkość obrotowa silnika automatycznie zwiększa do około 1500 RPM. [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] Początek Regeneracja Wprowadzanie 10016. [Do It!] [Pom. Blocks - 08] Wybierz z wszystkich 3 grup naraz 100, 101 i 102 [Go!] MVB 100.1: Prędkość obrotowa silnika MVB 100.3: Licznik Regeneracja / Timer MVB 100.4: Regeneration Abort uznanych (0 = brak Abort / 1 = Przerwij uznanych) MVB 101.4: Status Regeneration (001 = ogrzewanie Up, 010 = Regeneracja, 100 = Cooling Down) MVB 102.1: Temperatura przed Catalyst MVB 102.2: Temperatura przed filtr cząstek [Gotowe, powrót] [Zamknij Controller, Go Back - 06]
Rabbi Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Na zegarch pali sie kontrolka silnika i na komputerze wyświetla się tłumik z kropkami. Próbowałem zrobić proces spalania jechałem ok. 20min z obrotami 2tys i nic kontrolki nie gasną. Trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych jakie jest % zatkany DPF Filtr cząstek awaryjne Regeneracja Wymagania wstępne: Zapłon włączony Silnik ON (Idle) Temperatury oleju powyżej 70 ° C (patrz MVB 007,2) Filtr cząstek obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3) Jeśli filtr cząstek obciążenia wynosi powyżej 68g Filtr cząstek należy wymienić, ponieważ samochód może spalić podczas regeneracji. Silnik Hood ZAMKNIĘTY Hamulec postojowy działalnością Transmisja w (P) ARK Temperatury w Układ wydechowy może wzrosnąć do 300 ° C!! Brak kodów błędów przechowywanych Konsumenci Power ON (światło, ogrzewanie siedzeń, przód / tył ogrzewanie okna, Climate Control) Regeneracja może trwać do 40 minut, prędkość obrotowa silnika automatycznie zwiększa do około 1500 RPM. [Wybierz] [01 - Engine] [Coding-II - 11] Początek Regeneracja Wprowadzanie 10016. [Do It!] [Pom. Blocks - 08] Wybierz z wszystkich 3 grup naraz 100, 101 i 102 [Go!] MVB 100.1: Prędkość obrotowa silnika MVB 100.3: Licznik Regeneracja / Timer MVB 100.4: Regeneration Abort uznanych (0 = brak Abort / 1 = Przerwij uznanych) MVB 101.4: Status Regeneration (001 = ogrzewanie Up, 010 = Regeneracja, 100 = Cooling Down) MVB 102.1: Temperatura przed Catalyst MVB 102.2: Temperatura przed filtr cząstek [Gotowe, powrót] [Zamknij Controller, Go Back - 06] to że 68g i filtr zapchany to chyba nie do końca prawda.ja miałem 86g(zdjęcie poniżej) i było zero problemóm z DPF :polew:
g0g0 Opublikowano 20 Maja 2012 Opublikowano 20 Maja 2012 Trzeba sprawdzic w blokach pomiarowych jakie jest % zatkany DPF Filtr cząstek obciążenia poniżej 68g (patrz MVB 104,3) Cześć. Starałem się sprawdzić w bloku pomiarowym 104 i w pozycji nr3 i mam 0. Bląd jaki mi wyskakuje 008194, robiłem procedure wypalania samochod z 30 min wypalal dpf, po czym po ruszeniu znowu wyskakuje bład. W którym momencie procedure uznaje sie za zakończona? Orientujecie sie jaki jest koszt wyciecia dpf'a z korekta softu? Audi a4 bkn 3.0 Pozdrawiam KUBA
jaczek7 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Opublikowano 25 Stycznia 2013 i jak rozwiązałes ten problem bo u mnie jest tak samo, wartość w bloku 104,3 wynosi po odpaleniu 0, po ruszeniu przy 2100 obr wpada mi w tryb awaryjny, miga kontrolka świec żarowych i wyskakuje błąd 008194. Pomoże ktoś ?? silnik ASB
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się