Paszczak Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Witam, kilka dni temu nie mołlem rano odpali auta, w końcu sie udało , diagnoza - Świece, mechanik wymienił dwie bo powiedział ze dwie sa dobre. Na następny dzień to samo, auto nie odpala, w końcu na klemach poszło (akumulator podobno dobry mechanik sprawdził). Pojechałem wymienił drugie 2 świece i do tego znalazł czujnik który odpadł od rury z wodą co idzie do chłodnicy na dole . Zdjecie tutaj : https://picasaweb.google.com/103358124650564081862/Audi#5665981585179490962 na tej rurze na dole znajdował sie czujnik który odpał, po włożeniu go z powrotem przy odpalaniu auta czujnik wypada, wypycha go. a to ten czujnik czy cokolwiek to jest ./ Czy to może być przyczynie że auto nie chce odpalic jak jest zimny silnik ?? Czy ktoś sie spotkał z takim przypadkiem ??[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 18:24_________________________________________________Gdzie można kupić taki przewód, tylko serwis czy jest szansa gdzieś indziej go dostać ?
Pikuś Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Na tym przewodzie nie ma żadnego czujnika. Zmień mechanika
Paszczak Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 a zdjecie widziales ?? Skąd to moze byc ??[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 19:21_________________________________________________3 zdjecia tam sa, wybierz kolejne zdjecie.
wrclaguna Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Jest jakis numer na tym czujniku ?
szneider Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Jak już to zacząłbym od podłaczenia VAG-a i odczytania temperatur, zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku. Ajak nie masz VAG to zdejmij wtyczkę od czujnika temperatury i zobaczysz wtedy jak odpali.[br]Dopisany: 21 Październik 2011, 19:33_________________________________________________Tu masz rozpiske czujników http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0
Paszczak Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Na czujniku nie ma żadnego oznaczenia, musi być częścią od czegoś , niby od tego przewodu ,ale ie jestem już pewny.
Pikuś Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Obstawiam wtyczkę poduszki silnika
Paszczak Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Mam vaga tylko nie sprawdzalem temeratury vagiem, ale zaraz znajde gdzie to sie robi, odlacze od czujnika tez zobaczymy jak odpali i czy wogole :/ Dzieki jak na razie Panowie, jutro bede walczył dalej.
Pikuś Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Może nie identyczna poduszka ale widać wtyczkę http://moto.allegro.pl/audi-a4-b5-lift-a6-c5-2-5-tdi-poduszka-silnika-i1837063712.html
Paszczak Opublikowano 21 Października 2011 Autor Opublikowano 21 Października 2011 Moim zdaniem ta poduszka calkowiecie inna, a w moim "czujniku" ten bolec maly mozna wyciagnac troszke palcami. P.S. gdzie w vagu jest pomiar temperatury , 01 silnik czy dalej ?? Sorry ale nie pamietam.
Pikuś Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 A te podobne?? http://moto.allegro.pl/audi-a4-8e0-poduszki-silnika-komplet-i1843514554.html
machina Opublikowano 21 Października 2011 Opublikowano 21 Października 2011 Czemu służy poduszka podłączana do elektryki auta? Czy jest w niej jakiś czujnik drgań?
wrclaguna Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Czemu służy poduszka podłączana do elektryki auta? Czy jest w niej jakiś czujnik drgań? W gumowej poduszce jest olej ( plyn czy tam nie wiem co W zaleznosci czy silnik jest zimny czy cieply poduszka redukuje drgania silnika .
Paszczak Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 To moje jest całe plastikowe i nie wydaje mi sie by w środku znajdował sie olej, nie wyglada mi to na szczelne zbytnio.. Panowie jak vagiem sprawdzić temperaturę silnika ? Zdjecia sa w pierwszym poscie. 3 fotki
wrclaguna Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Pasuje zrobic fotke tej wtyki no i jej numer Kazda czesc w aucie ma nabity nr katalogowy . Tak bedziemy pisac z tydzien zanim dojdziemy o co kaman
Paszczak Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 Jest zdjęcie z pierwszym poście, 3zdjecia są trzeba przesuwać je, a numeru nie ma jak pisałem , ta cześć musi być częścią czegoś większego [br]Dopisany: 22 Październik 2011, 13:27_________________________________________________zdjęcia są w pierwszym poście, 3 fotki trzeba przesuwać do tylu. Numeru ani oznaczenia żadnego nie ma na czujniku , pewnie jest częściej od tego przewodu ,[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 13:54_________________________________________________Hej, zdjecia sa w pierwszym poscie, 3 fotki trzeba przesuwac do tylu ( ztego co pamietam), na "czujniku" nie ma zadnego oznaczenia ani numer, z czego wnioskuje ze musi byc czescia od czego wiekszego, Macie pomysly, auto rano odpalio ale z trudem, zadymilo i tyle.
Sztomel Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Sprawdź sobie czy wąż wodny, na którym masz zamontowany ten niekompletny siłownik podciśnia idzie do chłodnicy paliwa. Wydaje się, że ten siłownik (brakuje w nim dekla wraz z króćcem przyłączenia wężyka podciśnienia) steruje przepływem cieczy chłodzącej do tej właśnie chłodnicy paliwa. W ETCE jest ten element oznaczony nr 48 (rysunek nr 121-41) lecz pisze tylko, że brak jest części zamiennej i brak zaznaczenia połączenia drugiego końca tego węża wodnego z chłodnicą paliwa : TUTAJ
steve69 Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 ... W ETCE jest ten element oznaczony nr 48 (rysunek nr 121-41) lecz pisze tylko, że brak jest części zamiennej ... A to nie będzie przypadkiem to?: -- Pozdrawiam. Sławek
Sztomel Opublikowano 22 Października 2011 Opublikowano 22 Października 2011 Sławku - dokładnie to. Kurcze nie mogłem tego rysunku znaleźć. http://www.rmeuropean.com/Part-Number/Heater-Control-Valve-wClimate-Control-__4A0819809_MEC_6B9241A5.aspx Ten zawór jest sterowny podciśnieniem poprzez taki sam elektrozawór jak ten, który steruje klapą gaszącą czyli taki sam jak N239. Musi być gdzieś jeszcze w komorze silnika chyba, że ktoś go całkowicie wywalił z układu podciśnień ale przynajmniej wtyczka do niego powinna gdzieś wisieć ale wtedy będzie zapisany jego błąd w Vagu.
Paszczak Opublikowano 22 Października 2011 Autor Opublikowano 22 Października 2011 Dobrze Panowie, cos juz wiem. Koledzy mieli racje jest to od poduszki silnika, vag pokazal blad : 17996 - Zawory łożyskowania silnika-N144/145: przerwa P1588 - 35-10 - - - Sporadyczny i teraz tutaj znalazlem na inny forum wiadomosc http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=210562 blad z vaga 1 Fault Found: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent I teraz tak czy mechanik sie pomylił, co do tego przewodu co idzie do chlodnicy, bo powiedzial ze wisialo obok i mialo tak sama srednice , czy to rzeczywiscie jest od poduszek silnika - co teraz wydaje sie bardziej prawdopodobne, i dlatego nie chce palic dobrze na zimnym, i jak dodam gazu do 3000 obr i zdjeme noge z gazu to slychac jak obroty dochodza w granicy 1500 takie klokotanie lekkie z silnika. Co obstawiacie Panowie ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się