sikor81 Opublikowano 2 Marca 2008 Opublikowano 2 Marca 2008 witam wklejam to co vag mi dzis wykazał na spocie dzięki Seb-K, prosze o odpowiedź bo zupełnie sie na tym nie znam , a więc wklejam: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 B Component: 1,8L R4/5V MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 043 D Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Coding: 04140 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 860 G Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D07 Coding: 00142 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0156158 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 8 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Passenger Side or Rear 35-00 - - 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01373 - Alarm triggered by Radio Ground Contact 35-00 - - End -------------------------------------------------------
grabalaba Opublikowano 3 Marca 2008 Opublikowano 3 Marca 2008 Jeżeli dały się skasować, to ogólnie nie ma się czym przejmować - mogą byc b.stare. 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low - może być spowodowany np. odpięciem aku 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) - występuje w większości a4 Reszta - prawdopodobnie spowodowane są nie ori alarmem - może jakieś zwarcie
lukjar7 Opublikowano 3 Marca 2008 Opublikowano 3 Marca 2008 ja bym skasował wszystkie i patrzył które wrócą bo jak wiemy ecu zapisuje błedy z poprzedniego wieku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się