Bulczas Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 wg mnie nastawnik do czyszczenia, byc moze ouscily polaczenia elektryczne wewnatrz. nie ma sensu meczyc auta i siebie, najpierw do usuniecia ta usterka. pozniej przyjrzałbym sie 4-temu cylidrowi. zaczalbym od wtrysku, ale przygladanie sie to nie sprawdzanie czy jest luzny tylko sprawdzenie jego parametrow. Pompa będzie cała wyczyszczona bo pełno w niej opiłków z rozwalonego tłoka. Napisz jak sprawdzić te parametry wtrysku Sprawdzałem wtryski metodą która pisali koledzy wyżej i wszystko było ok. Wtryski mają przelot może ze 30tys góra bo zmieniałem na 216-stki Boscha to skoro w pompie sa opilki to zapewne po jej wyczyszczeniu wszystko wroci do normy. wtrysk trzeba dac na na stanowisko pomiarowe. Jak poskładam auto to zrobię jeszcze raz komplet logów i wtedy ocenicie jeszcze raz. [br]Dopisany: 05 Listopad 2011, 09:42_________________________________________________Dobra pompa poskładana, wyczyszczona. Wszystko podpięte, na vagu zero błędów. Ale chyba jest zapowietrzona pompa bo jak kręcę to nie leci paliwo na wężykach dochodzących do wtryskiwaczy. Ktoś ma jakieś sposoby na odpowietrzenie układu. Auto stało z wymontowaną pompą kilka dni. Zalewałem pompę ropą przez górną pokrywkę nastawnika i nic. Dziś będę jeszcze próbował zalać przez nastawnik. Przed rozebraniem paliwo leciało ciurkiem
Musashi Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 gdybys poszukal i poczytal, dowiedzialbys sie ze aby odpowietrzyc uklad trzeba poluzowac po kolei polaczenia przy wtryskach.iza kazdym razem pokrecic rozrusznikiem, az zacznie wytryskiwac paliwo.
Bulczas Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 gdybys poszukal i poczytal, dowiedzialbys siezezeby odpowietrzyc uklad trzeba poluzowac po kolei polaczenia przy wtryskach.iza kazdym razem pokrecic rozrusznikiem, az zacznie wytryskiwac paliwo. Czyli trzeba po kolei odkręcać przewody przy wtryskach a nie wszystkie naraz tak? Teraz miałem odkręcone wszystkie
Bulczas Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 a wytryskiwalo cos spod nich? No właśnie sucho na każdym. Na przewodzi od filtra tam gdzie zasysa paliwo też sucho jak go wykręciłem. Dzisiaj będę sprawdzał tam koło filtra paliwa. Jak to tam działa dokładnie
Musashi Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 zajrzyj donastawnika czy jest paliwo, spróbuj luzowac pojedynczo. zakladam ze walek nie jest ukrecony.
Bulczas Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Jesli chodzi o walek rozrzadu to wszystko jest ok. Rozrzad sie kreci. Sprobuje nalac do nastawnika ropy i po kolei odkrecac przewody.[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 09:26_________________________________________________Ropa w komorze z tłokorozdzielaczem jest
banshee Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Elektrozawór na tłokorozdzielaczu działa? Może ropa nie przedostaje się przez zaworki zwrotne wychodzące z tłokorozdzielacza...
vauxhall95 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 a ja znam odpowiedz.Tloczek przestawiony o 180-mozna tak,sam przez zagadanie sie machnalem.Albo przestawisz kolo pompy 180 stopni albo abarot to samo.[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 20:42_________________________________________________Badz dawka paliwa w kosmos,ale tak na forum nikt Ci nie poradzi z dawka,musialbys miec jakies wyznaczniki typu znaki zeby na oko byla dawka i zapalil.Byle by zapalil.
banshee Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Badz dawka paliwa w kosmos,ale tak na forum nikt Ci nie poradzi z dawka,musialbys miec jakies wyznaczniki typu znaki zeby na oko byla dawka i zapalil. No jaha! Kolego zdejmowałeś nastawnik! Poluzuj na śrubach lekko, a następnie drewniany młoteczek, druga osoba za kierownicę. Jak będzie odpalała ty przesuwaj nastawnik w jedną lub drugą stronę. Jeśli trafisz wstępnie na dawkę w przedziale 2-15mg to auto zacznie palić. Później skorygujesz z VAGiem.
vauxhall95 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 mi na 24mg zapalil ba,nawet obroty trzymal a wkrecal sie na obroty na wolnych jak star pod gore
Bulczas Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Elektrozawór na tłokorozdzielaczu działa? Może ropa nie przedostaje się przez zaworki zwrotne wychodzące z tłokorozdzielacza... Jak to można sprawdzić? I gdzie on się znajduje? a ja znam odpowiedz.Tloczek przestawiony o 180-mozna tak,sam przez zagadanie sie machnalem.Albo przestawisz kolo pompy 180 stopni albo abarot to samo.[br]Dopisany: 08 Listopad 2011, 20:42_________________________________________________Badz dawka paliwa w kosmos,ale tak na forum nikt Ci nie poradzi z dawka,musialbys miec jakies wyznaczniki typu znaki zeby na oko byla dawka i zapalil.Byle by zapalil. Jeśli chodzi o falę w pompie to jest założona tak jak była bo robiłem zdjęcia jak jest założona. A jak można tłoczek założyć odwrotnie. Czyli ściągam pasek rozrządu i przekręcam koło na pompie o 180 stopni w prawo tak?
fusse Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Pany,o czym wy mówicie w ogole. jemu NIE LECI ROPA WOGÓLE na wtryski, a nie,ze nie moze odpalic! gdyby bylo tak jak mowicie, czyli przestawiona fala o 180stopni to ropa by leciala tylko wtrysk nie nastepowalby na odpowiedni cylidner.
vauxhall95 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Pany,o czym wy mówicie w ogole. jemu NIE LECI ROPA WOGÓLE na wtryski, a nie,ze nie moze odpalic! gdyby bylo tak jak mowicie, czyli przestawiona fala o 180stopni to ropa by leciala tylko wtrysk nie nastepowalby na odpowiedni cylidner. przez to stracilem dzien.Tak samo myslalem bylo inaczej.I nastawnikiem moglem stukac do wiosny.Ale ale na plak odpalil i wskoczyl na 3tyś obrotow co bylo dla mnie zdziwiniem.Ropa nie sikala,wskoczyl na 3 tyś obrotow myslalem dawka za duza cofnalem nic.Krece krece dlalej sucho na wtryskach.znow ustawilem taka sama ale juz nie chcial wskoczyc na obroty.
Bulczas Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Opublikowano 8 Listopada 2011 Pany,o czym wy mówicie w ogole. jemu NIE LECI ROPA WOGÓLE na wtryski, a nie,ze nie moze odpalic! gdyby bylo tak jak mowicie, czyli przestawiona fala o 180stopni to ropa by leciala tylko wtrysk nie nastepowalby na odpowiedni cylidner. przez to stracilem dzien.Tak samo myslalem bylo inaczej.I nastawnikiem moglem stukac do wiosny.Ale ale na plak odpalil i wskoczyl na 3tyś obrotow co bylo dla mnie zdziwiniem.Ropa nie sikala,wskoczyl na 3 tyś obrotow myslalem dawka za duza cofnalem nic.Krece krece dlalej sucho na wtryskach.znow ustawilem taka sama ale juz nie chcial wskoczyc na obroty. Jak przekręcę to koło o 180 stopni to nic się nie stanie?
banshee Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Jeśli nadal nie leci ropa to szukaj przyczyny w pompie - napisałem powyżej. Każda zmiana położenia nastawnika powinna objawiać się zmianą reakcji pracy silnika. Jesteś pewny, że głowiczka nastawnika weszła ci w otwór tulejki przestawnej tłokorozdzielacza?
Bulczas Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Jeśli nadal nie leci ropa to szukaj przyczyny w pompie - napisałem powyżej. Każda zmiana położenia nastawnika powinna objawiać się zmianą reakcji pracy silnika. Jesteś pewny, że głowiczka nastawnika weszła ci w otwór tulejki przestawnej tłokorozdzielacza? Sprawdzałem elektrozawór i działa. Tak mam pewność że głowiczka siedzi w tulejce. Dzisiaj kolejne próby i nic. Koło pompy przestawione o 180 stopni i susza jak była tak jest :wallbash: Jutro chyba pompa ląduje na stole i szukanie przyczyny :wallbash: Już brak mi pomysłów bo wszystko było składane po sugestiach kolegi fusse który to robił i zgodnie z ze zdjęciami :wallbash: Mam ochotę wy***ać to auto w kosmos i kupić inne
banshee Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 To kolejna podpowiedź - do sprawdzenia fala w pompie. Fala i jej kołek musi być ustawiona po tej samej stronie co klin na kole pasowym. Jeśli nie będzie to auto nie odpali. Może tam zaszła pomyłka przy składaniu pompy... pozdrawiam
vauxhall95 Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 To kolejna podpowiedź - do sprawdzenia fala w pompie. Fala i jej kołek musi być ustawiona po tej samej stronie co klin na kole pasowym. Jeśli nie będzie to auto nie odpali. Może tam zaszła pomyłka przy składaniu pompy... pozdrawiam dlatego pisalem zeby 180 kolo pompy zmienic.Ale kolega napisal ze nic to nie daje.
Bulczas Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Opublikowano 9 Listopada 2011 Tylko tu nie chodzi o to że nie odpala tylko nie leci w ogóle ropa na wężykach od wtrysków :wallbash: Już zmieniam tytuł tematu[br]Dopisany: 09 Listopad 2011, 20:38_________________________________________________Tak jakby była cholernie zapowietrzona ale już tyle kręciłem że raczej powinna się odpowietrzyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się