Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Kłopoty z uruchamianiem silnika.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Od jakiegoś czasu borykam się z problemem, rano i po dłuższej przerwie ok.1 godz. ciężko pali trzeba długo trzymać na rozruszniku. po próbie odpalenia po krótkiej chwili pali na tyk. dziwi mnie to iż jak wszystko było ok to po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu było słychać przez chwilę pracę pompy paliwowej(teraz dopiero po udanym uruchomieniu silnika). na moje oko pompa paliwa jest ok. bo jak już odpali to pracuje super nic nie dławi, szarpie itp.

moje pytanie czy przekaźnik pompy, a czy może sterownik silnika odpowiada za załączenie pompy na chwilę po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu.

Pozdrawiam Łysy76.

Opublikowano

Z twego opisu wynika ,że pompa podaje paliwo ale nie trzyma ciśnienia i po dłuższym postoju traci ciśnienie.Aby uruchomić musisz pokręcić aż nabije ciśnienie paliwa do układu.

Opublikowano

witam odnosnie tego tematu kolego sprawdz czy poi wlaczeniu zaplonu po chwili gasnie kontrolka immobilaizera (zolty kluczyk)jesli nie zgasnie po przed rozpoczeciem krecenia rozrusznika to pada ci immobilaizer :mysli:a jesli gasnie to poszukaj jeszcze w czujniku temperatury czy cos w tym stylu jak bedziesz chcial to dowiem sie dokladniej co to za czujnik i gdzie on jest dokladnie :good:;)

Opublikowano

zgadzam się z koleszką andrzejem_1970 miałem trzy latka temuten sam problem pomogła wymiana pompy paliwa :naughty:

Opublikowano

Pierwej VAG, potem gdybanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...