Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Kąt synchronizacji wałków rozrządu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam pytanie .Chodzi o ustawienie kata synchronizacji walkow.Mowa o 2.0TDI BLB a4 b7 kat synchronizacji -3.9 silnikiem buja korekcje 0.20 0.30.Czy musze rozrzad zwalac i ustawiac na blokady czy da sie bez tego.[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 17:14_________________________________________________Aha i mam pytanko jaki jest login do ecu,bo delikatnie dluzej na cieplym kreci.

Opublikowano

masz dwa wałki więc chyba za dużo nie zwalczysz, tak mi się wydaje

login do silnika: 12233

Opublikowano

napewno 12233 bo niby nie dziala

Opublikowano

sterownik odrzuca... wyskakuje taki komunikat?

Opublikowano

Nie sprawdzalem,jutro zerkne.

Opublikowano

do 2.0TDI i 1.9 w B7 jest 12233

Opublikowano

ok zobacze.Tak wiem na 2 walkach jest,wymienial to mechanik jakis tam,bez blokad,i cos skopal.Pytanie teraz tylko czy musze zwalac caly przod,czy moze uda sie przestawic tak jak np.w starym awx

Opublikowano

oj tego Ci nie powiem

ja mam BPW na jednym wałku więc to tak samo jak AWX :naughty:

Opublikowano

widocznie nie... a jak login?

Opublikowano

i co nikt nie wie

-3,9 to spory rozjazd. Możesz spróbować bez odsuwania przodu, ale ciężko Ci będzie dokładnie ustawić, zrzutka przodu (odsunięcie na prowadnicach) z osłonami rozrządu to 30 min roboty.

Ustawiasz rozrząd na blokadach, zaczynasz od lewego wałka, następnie prawy, jak nie chce wejść w prawe to luzujesz 3 śruby i przekręcasz wałem aż wejdzie, sprawdzasz blokadę na wale. Tyle żeby sprawdzić czy wogóle masz poprawnie ustawiony.

Jak nie masz ori blokady wału, różnie trafisz.

Zeby przestawić kąt blokujesz wałki, muszą wejść bolce w oba, luzujesz koła i ruszasz wałem. Nie radzę robic tego bez blokowania wałków.

Tak w ogóle to chyba w 2.0 16v nie przewiduje sie korekty, druga sprawa, że przy użyciu dobrych blokad nie jest potrzebna.

Ja zmieniałem rozrząd u siebie 2 tyg temu i wyszło mi 0,00 :decayed:.

Opublikowano

ok zobacze.Tak wiem na 2 walkach jest,wymienial to mechanik jakis tam,bez blokad,i cos skopal.Pytanie teraz tylko czy musze zwalac caly przod,czy moze uda sie przestawic tak jak np.w starym awx

-3,9 to juz duzo. a wymiana rozrZadu bez blokad, szczegolnie w 16V to glupota.

rozrzad raczej do poprawienia. kat synchronizacji informuje o polozeniu tylko jednego z walkow. drugiego w ciemno nie skorygujesz.[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 22:33_________________________________________________

Ja zmieniałem rozrząd u siebie 2 tyg temu i wyszło mi 0,00 :decayed:.

po to wlasnie sa blokady

Opublikowano

Witam.Rozebralem samochod ale mam straszne problemy.

Sa znaki jakies farbkami,i nie moge ustawic.Jak zablokuje wal i ustawie walki to nie odpala.

Na kole zamachowym jest kreska,ale jest ona wzgledem dolnego kolka walu i jego znaku o zabek przesunieta.Jak ustawie na kreske na kole zamachowym,to walkow nie mozna ustawic.Konczy sie regulacja

Prosze o pomoc jak ustawic wał,jakies wyznaczniki bo kurde problem jak cholera.Jakis paprak to skladal

Opublikowano

ok zobacze.Tak wiem na 2 walkach jest,wymienial to mechanik jakis tam,bez blokad,i cos skopal.Pytanie teraz tylko czy musze zwalac caly przod,czy moze uda sie przestawic tak jak np.w starym awx

-3,9 to juz duzo. a wymiana rozrZadu bez blokad, szczegolnie w 16V to glupota.

rozrzad raczej do poprawienia. kat synchronizacji informuje o polozeniu tylko jednego z walkow. drugiego w ciemno nie skorygujesz.[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 22:33_________________________________________________

Ja zmieniałem rozrząd u siebie 2 tyg temu i wyszło mi 0,00 :decayed:.

po to wlasnie sa blokady

kąt synchornizacji informuje o położeniu wałka ssącego, natomiast dla wałka wydechowego czujnik przez OOOO nie został uwzględniony :gwizdanie:. Generalnie ssący ustawisz bez zdejmowania pasa przedniego - wystarczy klucz i VAG.

Robienie rozrządu bez blokad to wykładnia fachowości mechaniora ;).

Opublikowano

juz ogarnalem.Zmylil mnie pseudo mechanik znaczkami,ktore zrobil o zab zle,ale zrobilem po swojemu.efekt 0.0 kat synchronizacji.Dodatkowo przestawione bylo kolo na walku wydechowym,ze skonczyla sie regulacja

Dziekuje za pomoc,mozna zamknac[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 13:14_________________________________________________Aha mam panowie jeszcze pytanko jaki jest login do tego silnika 12233 odrzuca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...