vauxhall95 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Witam.Mam pytanie .Chodzi o ustawienie kata synchronizacji walkow.Mowa o 2.0TDI BLB a4 b7 kat synchronizacji -3.9 silnikiem buja korekcje 0.20 0.30.Czy musze rozrzad zwalac i ustawiac na blokady czy da sie bez tego.[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 17:14_________________________________________________Aha i mam pytanko jaki jest login do ecu,bo delikatnie dluzej na cieplym kreci.
antonio Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 masz dwa wałki więc chyba za dużo nie zwalczysz, tak mi się wydaje login do silnika: 12233
vauxhall95 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Opublikowano 3 Listopada 2011 napewno 12233 bo niby nie dziala
antonio Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 sterownik odrzuca... wyskakuje taki komunikat?
vauxhall95 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Opublikowano 3 Listopada 2011 Nie sprawdzalem,jutro zerkne.
vauxhall95 Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Opublikowano 3 Listopada 2011 ok zobacze.Tak wiem na 2 walkach jest,wymienial to mechanik jakis tam,bez blokad,i cos skopal.Pytanie teraz tylko czy musze zwalac caly przod,czy moze uda sie przestawic tak jak np.w starym awx
antonio Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 oj tego Ci nie powiem ja mam BPW na jednym wałku więc to tak samo jak AWX
b3rs Opublikowano 4 Listopada 2011 Opublikowano 4 Listopada 2011 i co nikt nie wie -3,9 to spory rozjazd. Możesz spróbować bez odsuwania przodu, ale ciężko Ci będzie dokładnie ustawić, zrzutka przodu (odsunięcie na prowadnicach) z osłonami rozrządu to 30 min roboty. Ustawiasz rozrząd na blokadach, zaczynasz od lewego wałka, następnie prawy, jak nie chce wejść w prawe to luzujesz 3 śruby i przekręcasz wałem aż wejdzie, sprawdzasz blokadę na wale. Tyle żeby sprawdzić czy wogóle masz poprawnie ustawiony. Jak nie masz ori blokady wału, różnie trafisz. Zeby przestawić kąt blokujesz wałki, muszą wejść bolce w oba, luzujesz koła i ruszasz wałem. Nie radzę robic tego bez blokowania wałków. Tak w ogóle to chyba w 2.0 16v nie przewiduje sie korekty, druga sprawa, że przy użyciu dobrych blokad nie jest potrzebna. Ja zmieniałem rozrząd u siebie 2 tyg temu i wyszło mi 0,00 .
Musashi Opublikowano 7 Listopada 2011 Opublikowano 7 Listopada 2011 ok zobacze.Tak wiem na 2 walkach jest,wymienial to mechanik jakis tam,bez blokad,i cos skopal.Pytanie teraz tylko czy musze zwalac caly przod,czy moze uda sie przestawic tak jak np.w starym awx -3,9 to juz duzo. a wymiana rozrZadu bez blokad, szczegolnie w 16V to glupota. rozrzad raczej do poprawienia. kat synchronizacji informuje o polozeniu tylko jednego z walkow. drugiego w ciemno nie skorygujesz.[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 22:33_________________________________________________ Ja zmieniałem rozrząd u siebie 2 tyg temu i wyszło mi 0,00 . po to wlasnie sa blokady
vauxhall95 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 Witam.Rozebralem samochod ale mam straszne problemy. Sa znaki jakies farbkami,i nie moge ustawic.Jak zablokuje wal i ustawie walki to nie odpala. Na kole zamachowym jest kreska,ale jest ona wzgledem dolnego kolka walu i jego znaku o zabek przesunieta.Jak ustawie na kreske na kole zamachowym,to walkow nie mozna ustawic.Konczy sie regulacja Prosze o pomoc jak ustawic wał,jakies wyznaczniki bo kurde problem jak cholera.Jakis paprak to skladal
ArkadiuS Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 ok zobacze.Tak wiem na 2 walkach jest,wymienial to mechanik jakis tam,bez blokad,i cos skopal.Pytanie teraz tylko czy musze zwalac caly przod,czy moze uda sie przestawic tak jak np.w starym awx -3,9 to juz duzo. a wymiana rozrZadu bez blokad, szczegolnie w 16V to glupota. rozrzad raczej do poprawienia. kat synchronizacji informuje o polozeniu tylko jednego z walkow. drugiego w ciemno nie skorygujesz.[br]Dopisany: 07 Listopad 2011, 22:33_________________________________________________ Ja zmieniałem rozrząd u siebie 2 tyg temu i wyszło mi 0,00 . po to wlasnie sa blokady kąt synchornizacji informuje o położeniu wałka ssącego, natomiast dla wałka wydechowego czujnik przez OOOO nie został uwzględniony :gwizdanie:. Generalnie ssący ustawisz bez zdejmowania pasa przedniego - wystarczy klucz i VAG. Robienie rozrządu bez blokad to wykładnia fachowości mechaniora .
vauxhall95 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Opublikowano 25 Listopada 2011 juz ogarnalem.Zmylil mnie pseudo mechanik znaczkami,ktore zrobil o zab zle,ale zrobilem po swojemu.efekt 0.0 kat synchronizacji.Dodatkowo przestawione bylo kolo na walku wydechowym,ze skonczyla sie regulacja Dziekuje za pomoc,mozna zamknac[br]Dopisany: 25 Listopad 2011, 13:14_________________________________________________Aha mam panowie jeszcze pytanko jaki jest login do tego silnika 12233 odrzuca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się