przemko201 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Witam obecnie bez logow poajwil mi sie problem jak w temacie 1. n75 kupilem wczesniej i podmienilem 2. kierowniczki jakies 6 tys km po czyszczeniu wczesniej mialem problem przy przekroczeniu 2000 -2500 obr wlanczal mi sie awaryjny a teraz nawet niekiedy do 4000 dochodze ale z oporami nie wkreca sie plynnie i szybko na obroty i potym wywala 00575 po zgaszeniu i odpaleniu powraca do stanu ale nie ma plynnej dynamiki czy to moze byc przeplywka? i co sadzicie o zamiennikach jak ok to jakiej firmy zamienniki ? pozdro
Wihajster Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 Witam obecnie bez logow poajwil mi sie problem jak w temacie 1. n75 kupilem wczesniej i podmienilem 2. kierowniczki jakies 6 tys km po czyszczeniu wczesniej mialem problem przy przekroczeniu 2000 -2500 obr wlanczal mi sie awaryjny a teraz nawet niekiedy do 4000 dochodze ale z oporami nie wkreca sie plynnie i szybko na obroty i potym wywala 00575 po zgaszeniu i odpaleniu powraca do stanu ale nie ma plynnej dynamiki czy to moze byc przeplywka? i co sadzicie o zamiennikach jak ok to jakiej firmy zamienniki ? pozdro przepływka nie ma nic do trybu awaryjnego.Bez logów sie nie obejdzie bo nie jestesmy wróżkami...
lukjar7 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 popieram kolegę wyżej, gdybać można i wymieniać wszystko po kolei ale po co ??
przemko201 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Opublikowano 8 Marca 2008 dzieki za sugestie ale rozpedzanie sie powolne jak wyczytalem to przeplywka jade zaraz stukne logi dynamiczne i podesle
lukjar7 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 dzieki za sugestie ale rozpedzanie sie powolne jak wyczytalem to przeplywka jade zaraz stukne logi dynamiczne i podesle kolego za czasów malucha to wciskając gaz i obserwacji przyspieszenia mozna bylo wywnioskować przyczyne, ale nie w tych czasach, moze być 100 powodów do jednego objawu.
przemko201 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Opublikowano 8 Marca 2008 Witam na szybko zrobilem logi czekam na podpowiedzi kolegow problem jak w temacie blad tylko jeden 00575 cos nie laduja sie zdjecia poznej to sproboje poprawic a teraz daje linki blok 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e3c288f8c18f661d.html blok008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/291c0295fe32592c.html blok 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1b2f1e0fc8c34e09.html
lukjar7 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 ewidentne przeładowanie, daj jeszcze 011BS
przemko201 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Opublikowano 8 Marca 2008 logo BS 011 28.45 861 OFF 979 99.6 28.83 861 OFF 979 99.6 29.20 861 OFF 979 99.6 29.58 861 OFF 979 99.6 29.96 861 OFF 979 99.6 30.36 861 ON 979 99.6 30.75 861 ON 979 0.0 31.13 861 ON 979 0.0 31.50 861 ON 979 0.0 31.88 861 ON 979 0.0 32.25 861 ON 979 0.0 32.63 861 ON 979 0.0 33.03 861 ON 979 0.0 33.40 861 ON 979 0.0 33.78 861 ON 979 0.0 34.15 861 ON 979 0.0 34.53 861 ON 979 0.0 34.90 861 ON 979 0.0 35.28 861 ON 979 0.0 35.65 861 ON 979 0.0 36.03 861 ON 979 0.0 36.40 861 ON 979 0.0 36.78 861 ON 979 0.0 37.15 861 ON 979 0.0 37.53 861 ON 979 0.0 37.90 861 ON 979 0.0 38.28 861 ON 979 0.0 38.65 861 ON 979 0.0 39.04 861 ON 979 0.0 39.41 861 ON 979 0.0 39.79 861 ON 979 0.0 40.16 861 ON 979 0.0 40.54 861 OFF 979 0.0 40.94 861 OFF 979 99.6 41.33 861 OFF 979 99.6 41.70 861 OFF 979 99.6 42.08 861 OFF 979 99.6 42.45 861 OFF 979 99.6 42.82 861 OFF 979 99.6 43.20 861 OFF 979 99.6 43.57 861 OFF 979 99.6 43.98 861 OFF 979 99.6 44.35 861 OFF 979 99.6 44.74 861 OFF 979 99.6 45.12 861 OFF 979 99.6 45.50 861 OFF 979 99.6 45.87 861 OFF 979 99.6 46.24 861 OFF 979 99.6 46.63 861 OFF 979 99.6 46.99 861 OFF 979 99.6 47.37 861 OFF 979 99.6 47.75 861 OFF 979 99.6 48.12 861 OFF 979 99.6 48.50 861 OFF 979 99.6 48.89 861 OFF 979 99.6 49.28 861 OFF 979 99.6 49.65 861 OFF 979 99.6 50.04 861 OFF 979 99.6 50.44 861 OFF 979 99.6 50.83 861 ON 979 99.6 51.20 861 ON 979 0.0 51.58 861 ON 979 0.0 51.95 861 ON 979 0.0 52.32 861 ON 979 0.0 52.70 861 ON 979 0.0 53.07 861 ON 979 0.0 53.45 861 ON 979 0.0 53.83 861 ON 979 0.0 54.21 861 ON 979 0.0 54.60 861 ON 979 0.0 54.99 861 ON 979 0.0 55.37 861 ON 979 0.0 55.75 861 ON 979 0.0 56.12 861 ON 979 0.0 56.50 861 ON 979 0.0 56.87 861 ON 979 0.0 57.24 861 ON 979 0.0 57.62 861 ON 979 0.0 58.00 861 ON 979 0.0 58.38 861 ON 979 0.0 58.75 861 ON 979 0.0 59.13 861 ON 979 0.0 59.53 861 ON 979 0.0 59.91 861 ON 979 0.0 60.28 861 ON 979 0.0 60.67 861 ON 979 0.0 61.06 861 OFF 979 0.0 61.45 861 OFF 979 99.6 61.83 861 OFF 979 99.6 62.20 861 OFF 979 99.6 62.57 861 OFF 979 99.6 62.94 861 OFF 979 99.6 63.33 861 OFF 979 99.6 63.70 861 OFF 979 99.6 64.07 861 OFF 979 99.6 64.45 861 OFF 979 99.6 64.82 861 OFF 979 99.6 65.20 861 OFF 979 99.6 65.58 861 OFF 979 99.6 65.94 861 OFF 979 99.6 66.32 861 OFF 979 99.6 66.69 861 OFF 979 99.6 67.08 861 OFF 979 99.6 67.48 861 OFF 979 99.6 67.87 861 OFF 979 99.6 68.25 861 OFF 979 99.6 68.62 861 OFF 979 99.6 69.00 861 OFF 979 99.6 69.37 861 OFF 979 99.6 69.75 861 OFF 979 99.6 70.13 861 OFF 979 99.6 70.50 861 OFF 979 99.6 70.87 861 OFF 979 99.6 71.25 861 ON 979 99.6 71.62 861 ON 979 0.0 72.00 861 ON 979 0.0 72.37 861 ON 979 0.0 72.74 861 ON 979 0.0 73.12 861 ON 979 0.0 73.50 861 ON 979 0.0 73.87 861 ON 979 0.0 74.25 861 ON 979 0.0 74.61 861 ON 979 0.0 74.99 861 ON 979 0.0 75.37 861 ON 979 0.0 75.75 861 ON 979 0.0
lukjar7 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 sztanga sie ni czorta nie rusza... tylko dlaczego?? n75 albo przewody podcisnieniowe.
przemko201 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Opublikowano 8 Marca 2008 zapodalem jeszcze logi bs 011 czekam teraz na opinie kolegow sam juz nie wiem co moze byc sprawdziłem jeszcze przewody czy oby napewno sa wedlug schematu polaczone z zaworami itp i jest ok nie dymi czyli jak mysle nieszczelnosci nie ma tylko i wylacznie to przeladowanie wystepuje nieszczesne zawor ktory kupilem to podobno zamiennik produkowany dla fiata i audi-vw prosze o jakies sugestie i naproqwadzenie moze na cos pozdro
lukjar7 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 zobacz czy recznie sztanga sie rusza, jesli tak tzn ze n75 wadzi.
przemko201 Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Opublikowano 8 Marca 2008 ok sprawdzilem nie ma latwego dojscia aby ja zlapac dobrze ale wpadlem na pomysl zapalic i zdejmowacj i wkaladac przewod do gruchy i wtedy sztanga sie porusza nie wiem czy to ma znaczenie czy tez nie ja tez cos mysle ze to moze byc trefny zawor
lukjar7 Opublikowano 8 Marca 2008 Opublikowano 8 Marca 2008 jak dobrze pamiętam to przy zdjętym przewodzie od podciśnienia kierownice będą otwarte i nie będzie pompować. ja stawiam na n75, zrób podmianę od kogoś znajomego.
przemko201 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Opublikowano 10 Marca 2008 test poranny dzis jadac do pracy na rozgrzanym silniku przycisnolem troszke niunie i tak jakby sie cos odblokowalo i wmiare sie wkreca na obrtoty i nie zlapal nofault na dniach bede podmienial zaworek i zobacze roznice [br]Dopisany: Marzec 10, 2008, 09:28:49 _________________________________________________witam poraz kolejny dzis podłaczyłem znowu kompa i wyskoczyl mi ten sam blad ale !! sprawdzalem nowszym vagiem i spolszczonym i opis bledu 00575 dotyczyl przepływomierza dokładnie zostało wyświetlona ....... bład przepływomierz teraz pytanie czy moze byc to przeplywomierz czy nie?
SebMis Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 nie, ewidentnie leży wina w sterowaniu kierownicami, zobacz na 011 powyżej 2200rpm masz już przeładowania a przy 3000 masz ponad 0.5 bara, poza tym na 011BS pomimo zmiany położenia kierownic z ON na OFF ciśnienie nie zmienia się wogóle, rusza się sztanga przy 011BS jeśli tak to coś nie tak z turbiną a w zasadzie z jej kierownicami, jeśli się nie rusza to problem w sterowaniu N75 może nieszczelności w układzie podciśnienia?
przemko201 Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Opublikowano 10 Marca 2008 ok dzieki juz zamowilem zaworek i czekam na niego jak tylko przyjdzie zaloze i napisze czy pomoglo jak niet to bede zmuszony do rozebrania suszarki ale jak przed chwila odpalilem i zrobilem bs 011 obserwujac raczej trzymajac palec na sztandze wszystko ruszalo sie jak nalezy tak mysle cyklicznie zamykal sie i otwieral tak ze mysle ze to ten nieszczesny zawoor oby to pozdro
lukjar7 Opublikowano 10 Marca 2008 Opublikowano 10 Marca 2008 jak rusza sztangą przy 011BS a cisnienie sie nie zmienia to cos z kierownicami.
przemko201 Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Opublikowano 11 Marca 2008 a co sadzicie teraz na temat tych logow BS 011 po wymianie czesciowo przewodow gumowych i zamianie na inny zawrek n75 ? Group A: '011 RPM Abs.Cisnienie Duty Cycle TIME STAMP /min mbar % 0.00 861 OFF 969 99.6 0.35 861 OFF 969 99.6 0.74 861 OFF 969 99.6 1.12 861 OFF 969 99.6 1.49 861 OFF 969 99.6 1.87 861 OFF 969 99.6 2.24 861 OFF 969 99.6 2.62 861 OFF 969 99.6 2.99 861 OFF 969 99.6 3.36 861 ON 969 99.6 3.73 861 ON 969 0.0 4.12 861 ON 979 0.0 4.52 861 ON 979 0.0 4.91 861 ON 979 0.0 5.30 861 ON 979 0.0 5.69 861 ON 979 0.0 6.06 861 ON 979 0.0 6.45 861 ON 979 0.0 6.84 861 ON 979 0.0 7.23 861 ON 979 0.0 7.62 861 ON 979 0.0 8.02 861 ON 979 0.0 8.41 861 ON 979 0.0 8.78 861 ON 979 0.0 9.16 861 ON 979 0.0 9.54 861 ON 979 0.0 9.91 861 ON 979 0.0 10.29 861 ON 979 0.0 10.66 861 ON 979 0.0 11.04 861 ON 979 0.0 11.41 861 ON 979 0.0 11.79 861 ON 979 0.0 12.16 861 ON 979 0.0 12.53 861 ON 979 0.0 12.90 861 ON 979 0.0 13.29 861 ON 979 0.0 13.69 861 OFF 979 0.0 14.06 861 OFF 979 99.6 14.45 861 OFF 979 99.6 14.84 861 OFF 969 99.6 15.23 861 OFF 969 99.6 15.62 861 OFF 969 99.6 16.01 861 OFF 969 99.6 16.40 861 OFF 969 99.6 16.78 861 OFF 969 99.6 17.17 861 OFF 969 99.6 17.56 861 OFF 969 99.6 17.96 861 OFF 969 99.6 18.35 861 OFF 969 99.6 18.74 861 OFF 969 99.6 19.12 861 OFF 969 99.6 19.49 861 OFF 969 99.6 19.87 861 OFF 969 99.6 20.24 861 OFF 969 99.6 20.62 861 OFF 969 99.6 20.99 861 OFF 969 99.6 21.36 861 OFF 969 99.6 21.73 861 OFF 969 99.6 22.13 861 OFF 969 99.6 22.51 861 OFF 969 99.6 22.90 861 OFF 969 99.6 23.30 861 OFF 969 99.6 23.69 861 OFF 969 99.6 24.08 861 ON 969 99.6 24.47 861 ON 969 0.0 24.86 861 ON 979 0.0 25.25 861 ON 979 0.0 25.64 861 ON 979 0.0 26.03 861 ON 979 0.0 26.42 861 ON 979 0.0 26.81 861 ON 979 0.0 27.19 861 ON 979 0.0 27.58 861 ON 979 0.0 27.97 861 ON 979 0.0 28.37 861 ON 979 0.0 28.74 861 ON 979 0.0 29.12 861 ON 979 0.0 29.49 861 ON 979 0.0 29.87 861 ON 979 0.0 30.24 861 ON 979 0.0 30.61 861 ON 979 0.0 30.99 861 ON 979 0.0 31.36 861 ON 979 0.0 31.75 861 ON 979 0.0 32.14 861 ON 979 0.0 32.53 861 ON 979 0.0 32.92 861 ON 979 0.0 33.31 861 ON 979 0.0 33.70 861 ON 979 0.0 34.09 861 OFF 979 0.0 34.48 861 OFF 979 99.6 34.86 861 OFF 979 99.6 35.25 861 OFF 969 99.6 35.64 861 OFF 969 99.6 36.03 861 OFF 969 99.6 36.40 861 OFF 969 99.6 36.79 861 OFF 969 99.6 37.19 861 OFF 969 99.6 37.57 861 OFF 969 99.6 37.94 861 OFF 969 99.6 38.32 861 OFF 969 99.6 38.69 861 OFF 969 99.6 39.07 861 OFF 969 99.6 39.44 861 OFF 969 99.6 39.82 861 OFF 969 99.6 40.19 861 OFF 969 99.6 40.56 861 OFF 969 99.6
lukjar7 Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 rozregulowana sztanga, Poje*any układ podciśnien badz cos z szuszarka.
spanky Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 a co to za inny zaworek N75 [dedykowany do tego auta] ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się