Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Drgania przenoszone na kierownice.


Fr0styyy.

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiają mnie tylko obroty, bo na zimnym po odpaleniu utrzymują się na 1200 obr. i po około 2 minutach spadają na jakieś 880-900, tak jest w benzynowcach?. Po odpaleniu na zimnym silnikiem trochę telepie tzn. chodzi trochę jak diesel (nie dźwiękowo oczywiście ) są takie jakby szarpania przenoszone na kierownice i jak się siedzi w środku to też czuć .

Jak silnik jest rozgrzany to drgania na jałowym dalej występują, ale w mniejszym stopniu, a gdy przytrzymam obroty powyżej 1000 to nie czuć jakichkolwiek drgań, dopiero gdy puszczę gaz to wtedy zaczyna drgać jak spadnie na te 900 obr/min. Obroty w żadnym wypadku nie falują, po przygazowaniu na 5 tyś obroty schodzą do 900 i nie poniżej, łagodnie sobie spadają, ale w dalszym ciągu telepie budą gdy obroty są w zakresie 900-1000, w innym przedziale żadnego drgania .

Czy to może być wina zużytych poduszek silnika, czy 1.8T po prostu ma taką konstrukcję i szukam dziury w całym?

Z innego forum napisali mi, że może to być padający dwumas, ale w to wątpię, bardziej prawdopodobne to przewody WN, hmm?

edit: żeby nie zakładać nowego tematu

I mała ciekawostka, po odpaleniu czekałem chyba z 20 minut, aż samochód się rozgrzeje, ale wskazówka leżała jak zabita, mówię sobie k*rwa co jest Zgasiłem, zapaliłem i temp. 90C. I jeszcze jedno, odkręciłem korek od zbiorniczka z wodą i był tam kamień (nie taki z dworu ), to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obroty masz na 1200 bo włącza się ssanie... jak sie silnik rozgrzeje do obroty spadają na 800-900- więc to jest normą!

a jak Ci trzęsie to może poduchy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak trzęsie to raczej może silnik nierówno pracuje. A tu przyczyn może być wiele: od cewek i nieszczelności w dolocie do wypalonych zaworów i nierównego ciśnienia sprężania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieeee, silnik chodzi perfekcyjnie, to nie są takie drgania jakbym szarpał kierownicą, tylko lekkie drgania, może po prostu dlatego, że na jałowych jest taka amplituda drgań i przez to jest odczuwalne na kierownicy?

Poduszki silnika sprawdzę na pewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I mała ciekawostka, po odpaleniu czekałem chyba z 20 minut, aż samochód się rozgrzeje, ale wskazówka leżała jak zabita, mówię sobie k*rwa co jest Zgasiłem, zapaliłem i temp. 90C. I jeszcze jedno, odkręciłem korek od zbiorniczka z wodą i był tam kamień (nie taki z dworu ), to normalne?

Może być też padnięty czujnik temp. płynu i to może być też przyczyną drgań silnika :rolleyes: Podepnij Vaga :rolleyes:

Sprawdź jaki masz płyn chłodzący bo mógł ktoś zwykłej wody dolewać i się kamień wytrącił... a mrozy tuż tuż :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, G12 będę musiał zalać :).

A co ma czujnik temp. do drgań na kierownicy? Btw. jak sprawdzić temp. na klimatroniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, G12 będę musiał zalać :).

A co ma czujnik temp. do drgań na kierownicy? Btw. jak sprawdzić temp. na klimatroniku?

Jak to co??? Wysyłą błędne dane do sterownika (np. że jest zimny motor), sterownik dokłąda paliwa i na jałowym może trząść bo jest troszke zalewany :gwizdanie: a temp. na klimatroniku sprawdzało się w b5 :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz plecionke, ktora siedzi w ukladzie wydechowym. Jesli nie tlumi drgan z silnika to bedziesz odczuwal je siedzac w kabinie. Najbardziej sa odczuwalnie na wolnych obrotach, nie jest to szarpanie ale wyczuwalne drgania - cos jakby mrowki po d...e chodzily :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kolega jest przewrażliwiony, bo te problemy są takie raczej powiem z "zachowań codziennych" aut :P

Też tak miałem jak zakupiłem auto, wszędzie sie doszukiwałem jakiś usterek... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może jestem przewrażliwiony w końcu to mój pierwszy samochód :D

Tutaj odpalanie na zimnym (coś długo kręcił :blink:) Jak obroty z 1200 na 900 spadały to aż kamera spadła, rotfl.

Jak widać, zero szarpania, falowania obrotów, tylko te niby drgania :D

1.mp4

Cóż, na razie będę musiał z tym żyć, bo nie mam środków żeby się tym zajmować, do tego dochodzi płukanka i silnika, olej, filtry, rejestracja samochodu, omfg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile razy mam mówić że ssanie się włącza na początku ??...[br]Dopisany: 09 Listopad 2011, 15:09_________________________________________________I nic tu poza ssaniem nie widać, jak na moje oko to wszystko jest tak jak być powinno :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie jestem przewrażliwiony :D A ssanie to wiem, po prostu na zimnym opalałem ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno jesteś, też byłem :decayed:

Tylko siedziałem i słuchałem co tam puka, klekocze, itp.

i zaraz na forum :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej. Chociaż nie mogę tego oglądać bo mi ciśnienie podnoszą te auta tam :slina:

nie róbmy oftopku ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...