Fr0styyy. Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 Jak powinien wyglądać płyn chłodniczy? Bo u mnie jest mętny, taki jakby różowy i są w nim jakieś paprochy :| Dzisiaj jak odpaliłem i poczekałem 20 minut to wskazówka zaskoczyła i pokazywała 70C, po chwili się jeszcze rozgrzał i pokazywała 90C, wentylator na chłodnicy się włączył, ale chłodnica była cały czas zimna oO
tomek20stencel5 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Różowy ma być, ma być też przejrzysty i bez paprochów... Może czas na jego wymianę. A czujnik wymieniłeś? No i którą chłodnicę sprawdzałeś, bo ta z przodu to chłodnica klimy i ta akurat mogła być zimna
Fr0styyy. Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 No właśnie w tym zbiorniczku wyrównawczym są paprochy i pełno syfu jakiegoś, tak wygląda ten płyn (wziąłem trochę odlałem do słoiczka i wsadziłem do zamrażalnika, żeby zobaczyć, czy nie zamarznie) Sprawdzałem tą dużą i była zimna, a wentyle chodziły Na zdjęciu zaznaczyłem jak to wszystko wygląda, czerwone ciepłe, niebieskie zimne (zdjęcie nie spod mojej maski) . I czujnika nie wymieniałem, bo dzisiaj sklepy zamknięte przecież Więc do poniedziałku jestem chyba uziemiony :F
tomek20stencel5 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Hmm, płyn wygląda jakby był w nim kamień a kolorem (bynajmniej na zdjęciu) wygląda bardziej jak kubuś niż płyn chłodzący. Co do wentylatorów to wszystko czujnik może robić. Wymień go (jutro też sklepy powinny być otwarte ) i wtedy będziemy gadać dalej
Fr0styyy. Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 Właśnie najbardziej ten kamień mnie nie pokoi (bo to na pewno kamień, jest go trochę w zbiorniczku wyrównawczym), być to niech sobie tam będzie (a co tam), ale czy nie uszkodzi pompy wody, albo chłodnicy nie zapcha, hmm.
tomek20stencel5 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 To po wymianie czujnika i sprawdzeniu czy wszystko będzie ok wypłuczesz układ i zmienisz płyn i git
Fr0styyy. Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Opublikowano 11 Listopada 2011 Na pewno tak zrobię, lepiej dmuchać na zimne . btw. da się kupić już rozrobiony G12, czy trzeba kupować 3L koncentratu i rozrabiać z wodą destylowaną? Jeszcze dzisiaj zauważyłem coś dziwnego, jak climatronic był ustawiony na 16C to leciało ciepłe powietrze, ale jak ustawiłem na LO (1 stopień niżej) to zaczęło lecieć zimne
tomek20stencel5 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Jezuuuu, a co w tym dziwnego co? Czy u Ciebie w tym samochodzie jak siedziałeś było ponad 16 stopni?? Bo jak nie (a tak mi się raczej wydaje ) to jak ustawiłeś 16 to climatronik dążył do tego aby do takiej temp. auto nagrzać, a kiedy dałeś na LO to leci zawsze zimne i koniec. Jeżeli w aucie byłoby załóżmy 20 stopni i ustawiłbyś 16 to dmuchałby zimnem. Wszystko jest ok, takimi pierdołami sobie głowy nie zawracaj tylko jeździj i ciesz się z jazdy
Fr0styyy. Opublikowano 12 Listopada 2011 Autor Opublikowano 12 Listopada 2011 Ja już przewrażliwiony jestem [br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 14:22_________________________________________________Dobra czujnik kupiony, zamiennik, ale zobaczymy jak to będzie Jak padnie to kupie oryginał z ASO. Później, albo jutro wymieniam.
tomek20stencel5 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Śmigaj wymienić, to tylko chwila
Fr0styyy. Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 Przy wymianie myślałem, że dostanę k... Zajęło mi to jakieś 30 minut, bo na początku za nic nie mogłem go zlokalizować, aż sobie rękę poobdzierałem . Po wymianie dalej nie działa, co śmieszne jak wymieniłem i włączyłem to od razu pokazało mi temp troszeczkę ponad 50C a samochód był zimny, na dworze 5C . Silnik pochodził 10 minut, rurki ciepłe, a tutaj dalej wskazówka pokazuje twardo 50C... Muszę go zVAGować bo inaczej mnie coś rozniesie...
przemol19811 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 możesz sprawdzić jeszcze temp. klimatronikiem/ kanał 51
Fr0styyy. Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Opublikowano 13 Listopada 2011 możesz sprawdzić jeszcze temp. klimatronikiem/ kanał 51 Ktoś pisał, że to działa tylko w B5 a w B6 już nie..
tomek20stencel5 Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 Vag sprawdzałeś czy teraz coś wywala? Błędy usunąłeś? Zrób test wskaźników w 17 - Instruments. Jeżeli wskazówka będzie się podnosiła tak jak reszta to trzeba coś będzie kombinować z silnikiem dalej, jak nie to będzie to licznik do wymiany . Aha, zrób test kilka razy żeby mieć pewność. Tak czytam poprzednie posty i widzę, że nie masz VAGa. Jeżeli czujnik wymieniłeś a błąd pozostał to może to robić...
Fr0styyy. Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 No i stało się. Po krótkiej jeździe wskazówka powiedziała DOŚĆ i dostała totalnej padaczki, od 50 do 130, od 50 do 90 i na 130, później znowu 50 pokazuje :lol2: Poza tym węże od chłodnicy gorące, ale chłodnica zimna... Chyba wymienię na stary, tam przynajmniej pokazywało temperaturę jak się silnik rozgrzał i wentyle na chłodni się włączały, a tutaj zero, przejechałem z 6-7 KM i błąd :E Od razu jak to zobaczyłem to nagrzewnica na HI i na full power, chyba dobrze? (imgur sie popsuł ) Mam nadzieję, że to nie termostat :E Nie wiem, czy znowu mam kupować nowy czujnik (tym razem oryginał nie zamiennik -.-), czy co robić. Ze znajomych nikt VAGa nie ma :F[br]Dopisany: 22 Listopad 2011, 12:03_________________________________________________Dobra wymieniłem czujnik na stary i... Działa Temp na 90C i heja!
tomek20stencel5 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 W takim razie wydaje mi się, że coś nie tak jest z samą wtyczką lub kablem, może styki były zaśniedziałe, ale po kilku wyjęciach i włożeniach się przeczyściły i teraz będzie ok. A jak tam z drganiem, czujesz jeszcze coś, czy ustało?
Fr0styyy. Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Są, bardzo lekkie, ledwo wyczuwalne, to chyba moje przewrażliwienie Ja myślę, że ten zamiennik jest jednak do d*py i jutro jadę go oddać.
tomek20stencel5 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Wszystko możliwe , u mnie narazie zamiennik daję radę i jest ok, ale na pewno są felerne.
Fr0styyy. Opublikowano 15 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2011 Dzisiaj podpiąłem samochód pod kompa i na kompie temp. pokazuje 104*C i dopiero się otwiera termostat i wentyl na chłodnicy włącza, na blacie oczywiście twardo 90*C Czy czujnik może aż tak przekłamywać? Robiłem też test zegarów i wskazówka normalnie na 130 wędrowała bez problemu.
michal_g84 Opublikowano 15 Grudnia 2011 Opublikowano 15 Grudnia 2011 bo na blacie przy poprawnie działającym układzie jest zawsze 90st, żeby kierowca się za bardzo nie stresował
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się