Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Pytanie o kąt wtrysku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Czy jeżeli mam kąt wtrysku 22 to moge miec przez to problemy z odpalaniem?

Otóż autko palilo jak ideal i cos sie stalo w ciagu 2dni i 500km ze musi dlugo krecic zanim zapali, i to czy silnik cieply czy zimny. Moc motora i spalanie nic sie nie zmienilo Przeczytałem juz chyba wsztstko na forum i nie wiem co jest grane jedyne co sie mi sprawdzilo to to, ze jak przy cieplym poleje glowice zimna woda to lepiej zapala(ale to chyba dziala jak jest problem z odpalaniem cieplego silnika) Filtr paliwa zmieniony, wtryski sprawdzone i dobre.Nie wiem juz co grane jest.

Opublikowano

Popraw ten kąt wtrysku.

Opublikowano

prawidłowy 52-57

Opublikowano

jezeli na cieplym dlugo kreci to nie wina kata wtrysku

Opublikowano

jezeli na cieplym dlugo kreci to nie wina kata wtrysku

Najwidoczniej ma złożony problem. Przy odpalaniu zimnego, wpływ może mieć kąt wtrysku, a ciepłego problemy dotyczące rozruch ciepłego silnika. Ustaw kąt prawdłowo i zobaczysz jak odpala zimny.
Opublikowano

szkoda tylko ze nie wiem jaki kąt miałem przed problemem czy to faktycznie jego wina.

Problem w tym ze będę dopiero na święta mial mozliwosc ustawienia tego kata,aż się obawiam jak bedzie zapalal jak mrozy przyjdą.

Z tego co wiem to w grupie 005 jest podana aktualna dawka rozruchowa, powiecie mi jaka ma być np przy nagrzanym silniku 90st? I czy da sie jakoś sprawdzić czy porostu ecu wysyła prawidłowe "rozkazy: do pompy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...