ziomiasty 0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Witam, po sprawdzeniu ABS kontrolka hamulca ręcznego (płynu hamulcowego - wykrzyknik czerwony) zapala się, dodatkowo sygnał dźwiękowy oraz zapala się i mruga kontrolka ABS. Podczas jazdy pali się tylko kontrolka ABS. Mam 2 błędy ABS po wymianie tarcz na tylnej właśnie osi: 290 i 287 (czujnik liczby obrotów tylny lewy G46 i prawy G44 / brak osprzętu - nie związany ze sprzętem). Poczytałem, że można próbować docisnąć i przeczyścić czujniki, ewentualnie wymienić lub sprawdzić koronki ABS. Byłoby ok ale właśnie ten sygnał dźwiękowy i wykrzyknik czerwony jest niepokojący. Może dlatego się zapala "ręczny" bo "trzyma" tylko tylną oś... może sterownik ABS ? Dodam, że przed wymianą nie było żadnych problemów. Zapewne sygnalizuje to poważne uszkodzenie układu hamulcowego. Proszę o podpowiedzi... [br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 08:57_________________________________________________witam, dziś znowu podłączyłem vaga i błędów brak jednakże cały czas jest to sygnalizowane jak opisywałem powyżej. Dodatkowo sprawdziłem dzisiaj test wyjścia i dokładnie te same ikonki migały ale znacznie intensywniej + sygnał oczywiście. Wynik testu następujący: aktywne wyjście: 512 Czujnik Halla - brak znacznika odniesienia... następnie wybieram next: aktywne wyjście: 65535 uszkodzony moduł sterujący... jak uruchamiam teraz silnik to gasnął kontrolki. Jest ok. Ale po przejechaniu troszeczkę kilometrów ponownie się zapala ABS. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 sprawdz stan plynu hamulcowego i sprawdz czy nie zostal ktorys uszkodzoy czujnik podczas zakladania tarcz sa to tarcze z piasta? sprawdzales czy maja naciencia do abs inaczej nie bedzie dzialalo nie wiem jka u Ciebie ale normlanie jesli jest tarcza z piasta musi miec pierscien do abs jelsi go nie ma albo jest zabrudzony syfem czujnik nie moze zczytac liczby obrotow i wywala blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomiasty 0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 płyn hamulcowy - poziom ok. Tarcze z piastą. Dzięki za podpowiedzi. Podjadę w wolnej chwili do mechanika i powiem żeby sprawdził... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 no to moze byc zabruduony pierscien albo nie byc go wcale bo takie wersje chyba tez byly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Jeśli przy odpalania zapalaja sie czerwone kontrolki ABS i hamulcaręcznego to raczej słaby aku, a poźniejsza kontrolka abs to wydaje mi sie że jest coś źle złożone po wymianie albo załozył tarcze bez pierścienia albo tez przy wymianie uszkodził czujnik lub kabelki. Napewno trzeba szukać tam problemu, zdjąć i zobaczyc co jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomiasty 0 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Brysio zgadłeś... czeka mnie zakup pierścieni... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 ciesze sie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomiasty 0 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 witam, po założeniu pierścieni i wykasowaniu błędu ponownie zapaliła się kontrolka podczas jazdy czyli trzeba wymienić czujniki abs ? tylko czemu miga ta kontrolka hamulca jak sprawdzam vagiem ABS... pozdrawiam // teraz podczas jednej jazdy się zapala a podczas kolejnej jazdy już gaśnie. i tak na zmianę. czujniki nie łączą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VeilSide 0 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 Kolego sprawdz czy dobrze sa dokrecone tarcze ( nakretka za ta zaslepka w srodku koła ) jesli po zalozniu nowych tarczy zostala za slabo dokrecona ( za mozno tez nie mozesz dokrecic bo uwalisz lozysko ) to podczas jazdy kolo ma bicie i dlatego wywala blad( przewaznie kontrolki i sygnal zapalaja sie za kazdym razem przy tej samej predkoci )...Mozesz to sprawdzic podnoszac auto na lewarku i sprawdz czy kola nie maja luzu jak nimi ruszasz... przy okazji wyciagnij czujniki , wyczysc i wloz spowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 tylko czemu miga ta kontrolka hamulca jak sprawdzam vagiem ABS... zawsze będzie migać przy diagnostyce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomiasty 0 Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2012 ok, dzięki za info... powalcze jeszcze tylko z tym ABSem na tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker110 0 Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 u mnie pomoglo dobicie czujnikow mloteczkiem przez drewienko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomiasty 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 dobicie czujników pomogło... problem rozwiązany dziękuję wszystkim pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się