Marcin81GT Opublikowano 19 Marca 2008 Autor Opublikowano 19 Marca 2008 sprobuje nim zalac uklad!![br]Dopisany: 14 Marzec 2008, 17:28 _________________________________________________No i problem ze wspomaganiem nie minal spuscilem stary czerwony plyn od wspomagania ten co predzej zalewalem i zrobilem tak jak doradzano a wiec kupilem zielony febi M6162 2 litry jednym przeczyscilem uklad zrobilem to tak odczepilem ten waz pompa-magiel tuz przy pompie no i wezyk powrotny przy zbiorniczku ten waz co odkrecilem przy pompie zanuzylem w butelce plynu febi a ten przy zbiorniczku powrotny wlozylem do zwyklego pojemnika no i zaczolem krecic kierownica raz w prawo raz w lewo wszystko ok plyn z butelki zasysalo a wiec zaworki wszystko jest dobre plyn sie nie cofal tak dlugo krecilem az zaczol powrotem leciec zielony plyn i udalo sie lecial zluzylem calo butelke litrowa na przeczyszczenie nastepnie krecilem dalej by pozbyc sie calego plynu z ukladu wspomagania ,pozakladalem wszystkie weze te co odkrecalem.Nastepnie dolalem plynu do zbiorniczka i krecac na zgaszonym silniku kierownica raz w prawo raz w lewo zaczolem odpowietrzac uklad tak dlugo az przestaly robic sie bable piana.Ale po calym procesie nic sie nie zmienilo tak jak buczalo tak buczy wszystko ze az nie idzie usiedziec w aucie a co pozatym idzie plyn w zbiorniczku zmienil kolor zrobil sie taki jakby siwy a nie zielony juz nie mam sil nie wiem czy wymienic pompe czy zaworki czy maglownice zglupialem choc dodam ze jak skrece kiera na maxa to pompa tak strasznie zgrzeczy ze szok czy ktos jest mi wstanie POMOC !
krzysiek23 Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 1.moze pompa sie skonczyla przez wczesniejszy plyn 2.to ze zmienil kolor to najprowdopodobniej albo w ukladzie zostal jeszcze poprzedni plyn(w pompie)bo z niej najciezej usunac,albo uklad jeszcze zanieczyszczony
Marcin81GT Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 no wlasnie ale nie wiem czy czasem juz pompa nie jest w d....moze opisze jak ja predzej prowadzilem ten proces wymiany jeszcze na czerwony plyn ktory dodam tez byl mineralny.A wiec tak spuscilem stary plyn odkrecajac wezyk pompa zbiorniczek i plyn zlecial nastepnie przy odkreconym wezu odpalilem auto na pare sekund niewiem moze na 15s tak z dwa gora trzy razy by pompa wyplula stary plyn zalozylem wezyk i zalalem nowy plyn po czym odpalilem znowu auto i tu juz podczas odpalenia pompa strasznie zaczela warczec wiec zaraz szybko zgasilem poszedlem do znajomego mechanika spytac co jest ze tak warczy a on ze nie mam sie przejmowac tylko dolewac plynu i to ustanie wiec odpalilem kolejny raz warczy ale z czasem jak dolewalem przestawala warczecz bo warczala z braku plynu i nie wiem czy tu nie zrobilem bledu bo teraz to nie moge usiedziec w aucie tak mi wyje wszystko i jak skrecam kierownica to czuje takie lekkie mrowienie w kierownicy nawet trudno stwierdzic gdzie to wyje bo takie to wszystko stlumione i sie roznosi po calym aucie.Dodam jeszcze ze przed wymiana plynu nie mialem tego wycia ale juz podczas skrecania na maxa kierownica strasznie skrzeczala pompa!Wstyd sie przyznac dopiero puzniej poczytalem opinie na forum i kupilem zielony plyn i przeplukalem uklad oraz odpowietrzylem jak nalezy ale nie wiem czy juz nie za puzno bo wszystko jak wylo tak wyje nadal
krzysiek23 Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 tanim kosztem zostaje ci jeszcze raz zmienic plyn moze pomoze(odzyska zielony kolor) .......trzeba bylo najpierw zalac pelen zbiorniczek plynu pod max zanim odpaliles auto,wtedy jak autko chodzilo na biezaco uzupelnialbys braki bo napewno poziom by opadl,na suchym ukladzie niepowinno sie zapalac autka
Marcin81GT Opublikowano 20 Marca 2008 Autor Opublikowano 20 Marca 2008 juz stracilem na to 5 litrow i niewiem czy wymienic juz moze lepiej pompe juz sam nie mam pojecia co to moze byc zglupialem
krzysiek23 Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 a jak 5litrow to 6 niema sensu wlewac,jedynie pompe wymieniic choc jeszcze dla pewnosci podjedz do kogos na diagnoze najlepsze opinie kilku osob
sisi1977 Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 ja wiem to ze w profesjonalnym warsztacie nie kwapią sie do wymiany płynu w spomaganiu(boją sie czy co,albo poprostu wychodzą z tego założenia że to robota serwisowa tylko jest)),ale oczywiście w garażu(warsztat amatorski)to chętnie to zrobią na co nigdy bym sie nie zgodził.w aso biora z płynem i płukaniem do 250zł.
krzysiek23 Opublikowano 21 Marca 2008 Opublikowano 21 Marca 2008 znam niejeden garazowy warsztat w ktorym mechanik ma 100razy wieksze pojecie o mechanice niz niejedno ASO,wiec po co przeplacac
Marcin81GT Opublikowano 22 Marca 2008 Autor Opublikowano 22 Marca 2008 Panowie a wiec tak jak pisalem wymienilem na zielony febi M6162 teraz tak czy ten febi to mineral czy syntetyk? i czy faktycznie jesli wyje to mozliwe ze pompa wspomagania bo dla mnie to jest dziwne by poma ktora jest tuz przy zderzaku powodowala ze tak glosny tlumiacy dzwiek jest w srodku auta a jak wysiade z auta i chce sie przysluchac skad wychodzi sie to wycie to juz sam nie wiem czy to wyje pompa czy gdzies w ukladzie kierowniczym?? bo roznosi sie po calym aucie jak juz napisalem wczesniej nie mam zadnych ubytkow plynu zadnych wyciekow stan jest ok i sie nie zmienia plyn sie nie pieni po wymianie i odpowietrzeniu w zbiorniczku cisza ale wycie jest nie do wytrzymania. Na co stawiac??Pomocy
Sławosz(+) Opublikowano 22 Marca 2008 Opublikowano 22 Marca 2008 Panowie a wiec tak jak pisalem wymienilem na zielony febi M6162 teraz tak czy ten febi to mineral czy syntetyk? gdybyś przeczytał ten temat, który podałem wyżej to byś wiedział, że minerał http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t19688.0.html
Marcin81GT Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Opublikowano 26 Marca 2008 Panowie mam jeszcze pytanie czy moge uklad wspomagania przeplukac np benzyna bo jesli tak to wydaje mi sie ze benzyna bardziej pomoze wyplukac syfy bo juz zluzylem tyle litrow plynu a nadal mam syf z zielonego febi robi mi sie taki jakby siwy i nie przezroczysty a plywa taki syfek w nim prosze o jakies sugestie na temat plukania benzyna bo wydaje mi sie ze benzyna wyparuje ??
Wihajster Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 nawet nie mysl o tym bo wszystko zepsujesz
Marcin81GT Opublikowano 26 Marca 2008 Autor Opublikowano 26 Marca 2008 tak to jest sluchac sie mechanikow znajomych gdyz twierdza ze mam to wlasnie zrobic benzyna a ja juz sam zglupialem
P@włok Opublikowano 26 Marca 2008 Opublikowano 26 Marca 2008 Ja miałem podobną sytuację jak Marcin81GT, czyli nalałem płynu syntetycznego (żółty FEBI) i pompa się rozsypała, więc wymieniłem wczoraj pompę na NOWA i zgadnijcie co?? Qfa to samo!!! Pompa brzęczy, w zbiorniczku się pieni... Nie mam już do tego siły. pomóżcie[br]Dopisany: 26 Marzec 2008, 16:43 _________________________________________________zaznaczam że tym razem płyn odpowiedni i ukłąd wypłukany ze dwa razy
Sławosz(+) Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 Ja miałem podobną sytuację jak Marcin81GT, czyli nalałem płynu syntetycznego (żółty FEBI) i pompa się rozsypała, więc wymieniłem wczoraj pompę na NOWA i zgadnijcie co?? Qfa to samo!!! Pompa brzęczy, w zbiorniczku się pieni... Nie mam już do tego siły. pomóżcie[br]Dopisany: 26 Marzec 2008, 16:43 _________________________________________________zaznaczam że tym razem płyn odpowiedni i ukłąd wypłukany ze dwa razy "NOWA" = "sprawna używana" ili, nowa = sprawna nietykana? bo to różnica
P@włok Opublikowano 27 Marca 2008 Opublikowano 27 Marca 2008 nóweczka kupiona w firmie motomaximus.pl http://www.allegro.pl/show_item.php?item=330250868
LuNaTi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 no nie chce się spierać bo wiadomo że wszystkiego nie można wiedzieć ale czerwony lub pomarańczowy to syntetyk a mówie tu o płynach o oznaczeniu G 004 000 czyli syntetyk i możliwe że istnieją inne oleje mineralne o tym kolrze lecz nie mająone oznaczenia o którym pisałem i z tego co wiem oleje o tym oznaczeniu czyli G 004 000 są tylko w tym kolorze i na allegro można to doczytać i tu jak wcześniej wspominałem był ten temat i też była poruszana kwestia kolorów i tak jak mówiłem oleje o tym oznaczeniu nie występują w innym kolorze chcesz powiedziec ze G004000 to nie to samo co G002000?? mi w Audi powiedzieli,ze G002000 zostaly wycofane i teraz sa zastapione G004000 to jak to jest
marek_gie Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 No nie jest to do końca to samo...Wcześniej był podział na minerał i syntetyk. Wczoraj akurat byłem w ASO żeby kupić taki płyn (minerał) i gość mi powiedział, że G002 już nie robią tylko G004. Ale koleś się mnie pytał czy ma być zielony. Pytałem czy jest to olej mineralny czy syntetyk ale nie był w stanie stwierdzić jaki, powiedział, że w tym przypadku nie ma znaczenia - G004 jest zamiennikiem G002 i innego do mojego auta nie kupię.
Marcin81GT Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2008 czy ktos zna inny sposob plukania ukladu wspomagania juz wlalem 4 litry plynu zielonego febi na przeplukanie a wszystko caly czas mi wyje a jak spuszcze plyn to jest caly czarny jakby mol w nim jakis byl tak to okresle bo innaczej nie idzie pomocy bo na plyn nie wyrobie:(
LuNaTi Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 u mnie bylo juz prawie ok, do wczoraj kiedy skusilem sie odciagnac strzykawka 300ml i zalac to co mialem jeszcze w butelce... zrobilo sie jeszcze gorzej!! na logike, przypuszczam juz ze problem moze lezec tylko po stronie odpowietrzenia ale jak to zrobic porzadnie, slyszalem rozne teorie ale jakos zadna mi sie nie sprawdzila...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się