dawid97531 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 witam od niedawna jestem posiadaczem b6 1.8t avj 150 km wczesniej mialem b5 1.8t aeb 187km na gazie BRC bylem bardzo zadowolony . teraz mam instalacjie gazowa z ktorej nie jestem zadowolony raz ze duzo pali bo w granicach 17 l w trasie przy 90km /h 2 roznie pokazuje poziom gazu w butli czuje roznice w mocy . i zauwalylem ze podczas jazdy na gazie pali rowniez paliwo . Moje pytanie brzmi co tutaj zmienic zeby bylo oki dodam ze auto po zimie idzie do wirusowania .data zakladania gazu to 16.06.2011
Łukasz 23 Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 Wtryski do zmiany bo waldki reduktor też nie jest dobry
juby_p Opublikowano 13 Listopada 2011 Opublikowano 13 Listopada 2011 wtryski to śmietnik a reduktor nie do turbo proponuje założyć wtryski Hana i jakiś pożądany reduktor tylko tu nic nie polecę bo niema za dużego wyboru bez skutków ubocznych np 2x magic III ale po pewnym czasie puszczają gaz do płynu w skorpionach pływa ciśnienie 2 razy AC R01 (tez pływa ciśnienie, podobno jest to poprawione tylko gdzie znaleźć poprawiony reduktor powinien mieć wylot gazu 12mm stare mają 16mm)
quki Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 wtryski to śmietnik a reduktor nie do turbo proponuje założyć wtryski Hana i jakiś pożądany reduktor tylko tu nic nie polecę bo niema za dużego wyboru bez skutków ubocznych np 2x magic III ale po pewnym czasie puszczają gaz do płynu w skorpionach pływa ciśnienie 2 razy AC R01 (tez pływa ciśnienie, podobno jest to poprawione tylko gdzie znaleźć poprawiony reduktor powinien mieć wylot gazu 12mm stare mają 16mm) co do " puszczania baków " przez magic III sprawa została rozwiązana - podobno - wymiana uszczelki na bardziej odporną na temperaturę i ciśnie. Wiecej na lpg.forum, poszukaj watków SebastianS o dłubie zajebiaście w magicach :gwizdanie:
juby_p Opublikowano 14 Listopada 2011 Opublikowano 14 Listopada 2011 wiem o tym ale to musisz zrobić sam omijając gwarancje i tak dalej tak samo jak wyjmowanie oringów z tłoczka żeby poprawić czułość na pedał gazu sam miałem Magic III w silniku 2.8 193km i tak wszystko bylo zmodyfikowane ze jedna sztuka na pojedynczym wyjściu dźwigała ten motor generalnie ma za***iście dobra termikę bije wszystkich na głowę.
MARCIN607 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 ja mam reduktor scorpion GT + megici i prócz tego że wtryski się zapychają to jest ok. (David zapytaj Nosba- on Ci wszytko założy i ustawi jak powinno- mi pali tyle samo co Pb i moc jest odpowiednia)
dawid97531 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 jutro odbieram auto od mechanika robiony byl rozrzad wymienie jeszce olej swiece przeplywke, dv pomysle troche czy pakowac ko4 i wtedy odezwie sie do nosba ........jak chcialem kupic twoja b6 to niechaciales sprzedac a teraz wisi na allegro
MARCIN607 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 jutro odbieram auto od mechanika robiony byl rozrzad wymienie jeszce olej swiece przeplywke, dv pomysle troche czy pakowac ko4 i wtedy odezwie sie do nosba ........jak chcialem kupic twoja b6 to niechaciales sprzedac a teraz wisi na allegro już nie :> (znowu chwilowo mnie poje... ) a poza w klubie trochę strach go sprzedać bo nie wiadomo co kiedy się zepsuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się