jarek_ns 4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Witam Po odpaleniu samochodu rano zapala mi się komunikat o awarii hamulców na fisie, zaraz potem gaśnie. Sprawdzałem VAGiem błędy w module 03ABS brakes i nie ma tam żadnego błędu. Dodam że hamulce działają poprawnie. Poziom płynu jest ok. W którym module można szukać jeszcze błędu od hamulców? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 podpinam sie do tematu identyczny mam problem tylko mi nie systematycznie wyskakuje tylko co jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 No mi też tylko rano w ciągu dnia nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Sprawdźcie podłączenie czujników. Może w tym tkwi błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 u mnie błąd na fisie wyskoczył jak klocki miałem na ukończeniu. Też nie mogłem dojść do tego o co "kaman", bo patrząc przez szpary między felgami na klocki wydawały się ok. Sprawa dopiero się rozwiązała po ściągnięciu tylnego koła - klocek od strony wewnętrznej się zużył, a powodem tego był tłoczek który się lekko zapiek i hamulce ściaskały tarcze non-stop. Wymieniłem klocki (oczywiście w obu kołach z tyłu) naprawiłem tłoczek i już jest git Od pierwszego pojawienia się komunikatu przejechałem koło 200km, aż usłyszałem tarcie klocka, a raczej to co z niego pozostało o tarczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Jak wyskoczyla taka zołta kontrolka (O) to znak ze w najblizszym czasie szykuje sie wymianka klockow z przodu Mozna pojezdzić jeszcze ale trzeba kontrolowac grubosc okladzin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 wina słabnącego aku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Klocki przód i tył są OK. Wymieniałem jakoś 15tys. temu. Przód jeszcze z 10 wytrzyma a tył jest prawie nietknięty. I z tym Aku możesz mieć racje bo faktycznie szykuje się do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 To sprawa jest jasna Jednak akumulator do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek_ns 4 Opublikowano 15 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Tylko co mam Aku do hamulców? Że niby spadek napięcia? Ale po numerze z wyłącznikiem świateł i uruchamianiem silnika nic mnie nie zdziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Tylko co mam Aku do hamulców? Że niby spadek napięcia? Ale po numerze z wyłącznikiem świateł i uruchamianiem silnika nic mnie nie zdziwi. Oczywiście bezpośrednio aku nie ma nic do hamulcy, ale takie są objawy jak aku nie ma wystarczajacej mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Że niby spadek napięcia? tak spadek Ale po numerze z wyłącznikiem świateł i uruchamianiem silnika nic mnie nie zdziwi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Jezdzac na niedoladowanym aku mozna zjarac pompe ABS - takze lepiej pomyslec o nowym lub ten dobrze naladowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 ale przy rozruchu dobrze kreci wiec chyba jest dobrze a ten komunikat mi wyskoczyl moze dwa rady od kupna samochodu tak moze raz na miesiac albo dwa. I zawsze to bylo jak samochod stal dwa dni w garażu postaram sie to sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stichy 3 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 No dokladnie - postoi troszke i aku straci troszke na mocy i wyskakuje blad - sprawdz gestosc elektrolitu i ile ma voltow przed rozruchem - jak postoi kilka dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 postaram się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 tak Patryku aku się kłania,u mnie po 4-5 dniach to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryk10015 1 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 ale sprawdzalem napiecie i przy rozruchu jest ponad 13 więc chyba dobrze bo radziłem sie znajomego mechanika i jak byl by slaby to chyba byla by granica 9 a normalnie przy odpalonym silniku jest ponad 16 i właśnie mnie to dziwiło od czego ta kontrolka bo czujniki sprawdzalem jest ok i z klockami tak samo. A jak nawet postoi kilka dni to dobrze kręci i dlatego mnie to zastanawiało błędów na komputerze tez nie mam to nie wiem jaka jest tego przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 nie no 13 przy rozruchu i 16 po odpaleniu?to pewnie miernik żle działa,podłącz inny bo coś nie chalo, bo przy 16voltach to aku padnie bardzo szybko jak i jakaś elektronika.Masz VAG-a to też zobacz jakie on ładowanie pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 za duże napiecie, regulator napiecia sie odzywa max powinien byc 14.8 a to i tak za duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się