piotrbundz Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam, mam otóż takie pytanie, czy dałoby rade jakos usunać ten problem z migającym wykrzyknikiem, w serwisie samochodowym powiedzieli mi, ze to jest problem z pompą ABS-u, regeneracja bądz wymiana na nową to kolosalne wydatki, póki co brak ABS-u mi szczególnie nie przweszkadza w jeździe, lecz chciałbym jakos usunąć ten migającym wykrzyknik abym mógł spokojnie odczytywać sobie informacje z aktualnym spalaniem, temp. itp.
pepik Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 To nie musi być problem z pompa abs-u a raczej nie tylko, sprawdz poziom płynu hamulcowego.
piotrbundz Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 Wszystkie płyny pod maską są uzupełnione pod MAX, nic tez mi nigdy nie ubywało
pepik Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Ta ikonka powinna się też zapalać jak zaciągniesz ręczny, więc może coś z ręcznym nie tak, czujnik pod dzwignią ręcznego?
pioteros Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 brems licht to problem ze swiatlami stopu, ewentualnie ten reczny bo czerwona ikonka P tez sie swieci chyba ze jak odciagniesz reczny to gasnie
piotrbundz Opublikowano 16 Listopada 2011 Autor Opublikowano 16 Listopada 2011 brems licht zapala sie tylko przy włączeniu zapłonu, pózniej juz gasnie, od hamulca ręcznego jest ikonka na zegarze szybkościomierza, również gaśnie po spuszczeniu recznego, a ten wykrzyknik jest zawsze dodam jeszcze, ze gdy przekrece zapłon przez chwile pokazuje mi sie aktualne spalanie i temp. po 2 sekundach znowu wykrzyknik (!)
Zeniu Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Kolego a klocku hamulcowe z przodu mają czujnik ? może to poprostu klocki
wraga Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 mimo ze masz wszystkie płyny do pełna to przyczyna moze być w ich czujnikach poziomów lub krańcówki ręcznego. Możesz po kolei rozpinać kostki i je mostkować a wtedy zobaczysz czy zgasła ci lampka.
Dev Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 najpierw VAG, czesto siada czujnik stopu
Zeniu Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 brems lichts to na 100% spalona żarówka od lewego światła stop, to drugie czyli (!) to pewnie klocki hamulcowe do wymiany. Daj zanć na forum co było przyczyną. Ja mam/miałem to samo. Dzisiaj wymieniłem żarówkę od lewego stopu i napis "brems lichts" znikł. W sobotę będę wymieniał klocki hamulcowe z przodu. Sprawdż dokładnie te od strony silnika. Pozdrawiam.
Andrzej073 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 kolego moim daniem masz sterownik ABS do regeneracji sprawdzisz to ruszając kostką przy sterowniku temat jest poruszany i opisany na youtube znajdziesz filmiki jak sprawdzić i wymontować ten sterownik. P;zdrawiam
piotrbundz Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Opublikowano 18 Listopada 2011 a wiec tak... faktycznie jest spalona jedna żarówka od środkowego swiatła STOP (dziś bede szukał po sklepach, później montaż) co do sprawdzenia czujników, klocków i sterownika ABS, to mam nadzieje ze do poniedziałku mi sie uda, jak sie dowiem czegoś sensownego, bede pisał
Prertorians Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Ten temat tez mnie dotyczy, tez mi sie to swieci ale mam niestety pekniety zbiorniczek na olyn hamulcowy (byl latany) ale wycieka i stan mam grubo ponizej minimum Jutro ebde sie bawil i wymienial na inny zbiornik Jeszcze mam mankament przy srodkowym swietle stopu (swieca mi diostki po bokacg na srodku nie dzialaja), pytanie czy to moze byc przyczyna tez swiecenia tej kontrolki? Bo jak naprawie zbiorniczek i dalej bedzie swiecic to nie chche meic zdziwka ze swieci nadal ^^
piotrbundz Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 na dzien dzisiejszy moja wiedza o tym problemie, przedstawia sie tak: wymieniłem spalona żarówke środkowego światła STOP i BREMS LICHT znikł :> co do migającego wykrzyknika to jest to napewno walniety sterownik ABS,czyli tak jak poniżej pisał kolega Andrzej073 dzis zajechałem na chwilke do warsztatu i panowie po podłączniu pod komputer oznajmili mi tą informacje jutro wybieram sie na poszukiwania tego nieszczęsnego sterownika, i takie pytanie czy musze zamontowac identyczny sterownik o takich samych numerach jak stary ?? na moim napis jest taki: a może to są numery samej pompy a nie sterownika??
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 dzis zajechałem na chwilke do warsztatu i panowie po podłączniu pod komputer oznajmili mi tą informacje co konkretnie powiedzieli,połączyli się kompem ze sterownikiem ABS-u?
piotrbundz Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Opublikowano 21 Listopada 2011 szczerze nawet nie wiem czy podłaczali sie pod komputer głowny (wtyczka w środku) czy bezposrednio pod sterownik pompy, bo nie było mnie akurat (rozmawiałem na zewnątrz przez telefon) ale powiedzieli mi ze regenerowac sie nie opłaca i zebym gdzies na szrocie poszukał to znajde taniej ;]
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 na pewno przez OBDII tylko co ci mechanicy tam stwierdzili?jak koledzy wyżej pisali sprawdzić połączenie na głównej kostce+bezpiecznik,następnie VAG w ręce i odczytać błędy i będzie coś wiadomo.
Dev Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 pier....dolą głupoty bo chcą zarobic odkrec sterownik bez rozpinania przewódów hamulcowych i wyslij do kogos kto naprawia sterowniki 100-200zł i po kłopocie
krzysiekml Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 za 200zł to kupi z pompą zapewne z gwarancją rozruchową,ale najpierw VAG i niech sprawdzi co mu dolega,bo te naprawy to różnie z tym jest, ja zakładam używki są pewniejsze jak na razie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się