Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Brak ssania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mój problem polega na tym, że gdy odpalam zimny to od razu mam 900obr. i ani grama więcej a wydaje się, że powinno być +-1200 obr. wymieniłem czujnik temperatury ten z tyłu z czterema pinami i nic to nie dało, co robić? ratunku !

Opublikowano

A czy coś się dzieje ,tzn. szarpie, rzuca silnikiem, dławi się itp. czy pracuje równo?

Opublikowano

a co chcesz zeby Ci wiecej palil ? :kox:

Opublikowano

Też trochę nie rozumiem pytania, jeśli nie gaśnie nie dławi się to znaczy że wszystko ok. Chyba że auto masz od niedawna, bo ja po zmianie z Hondy która trzymała nawet 1800obr. tuż po odpalaniu po bardzo mroźnej nocy również się zastanawiałem co jest z ssaniem w Audi :wink4:

Opublikowano

U mnie jak odpale rano mam 1200obr. więc nie wiem czy tak kolega ma wszystko w pozadku bo wkońcu mrozy są.Rozumiem jak by było 25 na plusie to może by nie bylo rano ssania ale nie - 10.

Choć jak kolega wyżej napisał jak się nie dławi czy coś w tym stylu to zostaw to w spokoju ale jak Ci nie daje to spokoju to podepnij Vaga i zobacz wtedy.pozd.

Opublikowano

u mnie bylo 25 na plusie i po nocy odpalalo ssanie

Opublikowano

U mnie również tylko krocej chodzil na ssaniu jak było 25na plusie.

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi. Zapala i obroty spadają do 500 i po chwili wchodzą na 900 i tak się trzymają, trochę mnie to denerwuje, bo jak ruszam w drogę to przytrzymuje na gazie, bo się się boję, że zgaśnie.

W sobotę mam zamiar podjechać na kompa zobaczymy co wyjdzie. opisze wyniki badania. może komu innemu się przyda.

Opublikowano

to na bank jest cos nie tak, vag i wrzuc od razu[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 15:41_________________________________________________od "nowowsci" tak miales czy problem od nie dawna?

Opublikowano

kolego ja mam to samoo u siebie :mysli: ogólnie nic się nie dzieje,nie dławi sie, nie rzuca silnikiem,ale to wkurza troche,bo u mnie raz się załączy a raz nie więc cos jest nie tak....tak samo jestem po wymianie czujnika temperatury i nic :kwasny:

Opublikowano

Podłączyć auto pod komputer wtedy będziemy mogli wiedziec coś więcej.

Opublikowano

Witam :)

Ssanie jest! Winny był potencjometr przepustnicy, wymieniłem całą przepustnicę (bo jest to w jednym kawałku) i po problemie, znaczy się po tym problemie bo jest inny, zapala i ciągnie od dołu 500,600,700, i tak aż do 1200 obr. dobrze, że dalej jest już dobrze, jeszcze może ktoś doradzi na powolne wchodzenie na obroty będę wdzięczny.

Opublikowano

musisz zrobic adaptacje nowej przepustnicy

Opublikowano

Szczerze mówiąc nie wiem jak się adaptuje tak na 100%, bo co post to inaczej, w tej chwili robię tak; odłączam klemę minus i włączam światła na pusto czekam chwilę 5 min. i podłączam klemę i włączam zapłon, czekam minutę aż przestanie terkotać i zapalam, dodam jeszcze, że jak już zapali to obroty ma zarówno na ssaniu jak i wolne. Jeśli jest inna metoda adaptacji ręcznej to proszę o instrukcje.

4Ł [br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 11:06_________________________________________________Proszę o instrukcje jak zaadaptować przepustnice ręcznie.

Opublikowano

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=3904.0;highlight=adaptacja+przepustnicy[br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 14:04_________________________________________________wiekszosc poleca odlaczyc aku na pare minut dodatkowo

nie masz nikogo z vagiem zeby to zrobic??

kabel 60 zł kosztuje jak masz lapa

Opublikowano

Mi znów chyba za długo ssie :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...