4łapy Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam Mój problem polega na tym, że gdy odpalam zimny to od razu mam 900obr. i ani grama więcej a wydaje się, że powinno być +-1200 obr. wymieniłem czujnik temperatury ten z tyłu z czterema pinami i nic to nie dało, co robić? ratunku !
wojtek79 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 A czy coś się dzieje ,tzn. szarpie, rzuca silnikiem, dławi się itp. czy pracuje równo?
bediks Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 a co chcesz zeby Ci wiecej palil ?
Mariusz90r Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 Też trochę nie rozumiem pytania, jeśli nie gaśnie nie dławi się to znaczy że wszystko ok. Chyba że auto masz od niedawna, bo ja po zmianie z Hondy która trzymała nawet 1800obr. tuż po odpalaniu po bardzo mroźnej nocy również się zastanawiałem co jest z ssaniem w Audi
Mariusz96 Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 U mnie jak odpale rano mam 1200obr. więc nie wiem czy tak kolega ma wszystko w pozadku bo wkońcu mrozy są.Rozumiem jak by było 25 na plusie to może by nie bylo rano ssania ale nie - 10. Choć jak kolega wyżej napisał jak się nie dławi czy coś w tym stylu to zostaw to w spokoju ale jak Ci nie daje to spokoju to podepnij Vaga i zobacz wtedy.pozd.
bediks Opublikowano 16 Listopada 2011 Opublikowano 16 Listopada 2011 u mnie bylo 25 na plusie i po nocy odpalalo ssanie
Mariusz96 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 U mnie również tylko krocej chodzil na ssaniu jak było 25na plusie.
4łapy Opublikowano 17 Listopada 2011 Autor Opublikowano 17 Listopada 2011 Dziękuję za odpowiedzi. Zapala i obroty spadają do 500 i po chwili wchodzą na 900 i tak się trzymają, trochę mnie to denerwuje, bo jak ruszam w drogę to przytrzymuje na gazie, bo się się boję, że zgaśnie. W sobotę mam zamiar podjechać na kompa zobaczymy co wyjdzie. opisze wyniki badania. może komu innemu się przyda.
bediks Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 to na bank jest cos nie tak, vag i wrzuc od razu[br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 15:41_________________________________________________od "nowowsci" tak miales czy problem od nie dawna?
szypki12 Opublikowano 17 Listopada 2011 Opublikowano 17 Listopada 2011 kolego ja mam to samoo u siebie ogólnie nic się nie dzieje,nie dławi sie, nie rzuca silnikiem,ale to wkurza troche,bo u mnie raz się załączy a raz nie więc cos jest nie tak....tak samo jestem po wymianie czujnika temperatury i nic
zbylo22 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 mam to samo, czujnik wymieniony i nic....kto rozwiąze problem niech tu napisze co i jak plis!!!
Mariusz96 Opublikowano 18 Listopada 2011 Opublikowano 18 Listopada 2011 Podłączyć auto pod komputer wtedy będziemy mogli wiedziec coś więcej.
4łapy Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Witam Ssanie jest! Winny był potencjometr przepustnicy, wymieniłem całą przepustnicę (bo jest to w jednym kawałku) i po problemie, znaczy się po tym problemie bo jest inny, zapala i ciągnie od dołu 500,600,700, i tak aż do 1200 obr. dobrze, że dalej jest już dobrze, jeszcze może ktoś doradzi na powolne wchodzenie na obroty będę wdzięczny. 4Ł
basik9634 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 musisz zrobic adaptacje nowej przepustnicy
4łapy Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2011 Szczerze mówiąc nie wiem jak się adaptuje tak na 100%, bo co post to inaczej, w tej chwili robię tak; odłączam klemę minus i włączam światła na pusto czekam chwilę 5 min. i podłączam klemę i włączam zapłon, czekam minutę aż przestanie terkotać i zapalam, dodam jeszcze, że jak już zapali to obroty ma zarówno na ssaniu jak i wolne. Jeśli jest inna metoda adaptacji ręcznej to proszę o instrukcje. 4Ł [br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 11:06_________________________________________________Proszę o instrukcje jak zaadaptować przepustnice ręcznie.
bediks Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=3904.0;highlight=adaptacja+przepustnicy[br]Dopisany: 21 Grudzień 2011, 14:04_________________________________________________wiekszosc poleca odlaczyc aku na pare minut dodatkowo nie masz nikogo z vagiem zeby to zrobic?? kabel 60 zł kosztuje jak masz lapa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się