Cuber Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Opublikowano 13 Marca 2008 Ja juz jestem umowiony w piatek na 8-30 rano o ile turbulum dojdzie dzisiaj bo juz kuriera wypatruje i go wypatrzyć nie mogę a ASO juz dzwoni gdzie tubo jest.....[br]Dopisany: 13 Marzec 2008, 12:02 _________________________________________________rzeźnik, jednak mnie nie bedzie jutro w Vtechu , bede dopiero w Poniedzialek o 11-stej bo Turbina dziś do mnie nie dojedzie tylko jutro.... ;(
miro_x Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Cuber ile mialeś nalatane na tym turbo że juz powiedziało papa ? W tym ile na programie. 230 km/h hmm ja w środę z w helmutowie pociągnąłem do 220 i juz chyba był maks. Czyli program robi swoje
Cuber Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Opublikowano 13 Marca 2008 nalatane mam 250 tys i nie było nigdy wymieniane, na programie 52300 km
miro_x Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 ahaaa. ja właśnie machnąłem 200k więc chyba muszę sie zacząć powoli bac
nandoz Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Rozumiem ,ze operacja bedzie pnp i po krzyku . ???
Aydaho Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 ahaaa. ja właśnie machnąłem 200k więc chyba muszę sie zacząć powoli bac nie - przebieg nie jest tu ..katem
Cuber Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Opublikowano 13 Marca 2008 a co jest katem ? program? turbo przecież nie jest niesmiertelne....
Aydaho Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 a co jest katem ? program? turbo przecież nie jest niesmiertelne.... program robi swoje - nie łudź się przebieg też - masz racje - ale nie jest powiedziane że każda trubawka rozpadnie się przy przebiegu 250 kkm
Cuber Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Opublikowano 13 Marca 2008 a co podpowiada serwis? , jak przywoziłem swoja z Niemiec usłyszalem jedno stwierdzenie przy 180 tys , uuuu turbinka jeszcze nie była wymieniana no to w niedalekej przyszłosci bedzie trzeba wymienić........pytam dlaczego ? przeciez trubina sie zuzywa....
Aydaho Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 chłopaku... nie twierdze że nie zużywa się tylko nie zawsze wysypie się tak samo. Równie dobrze może zrobić na swojej jeszcze 100kkm kumpel ma Passata z tym silnikiem - prawie 300 i turbo still alive :th: a są przypadki że i do 80 kkm nie dożyje więc wiesz - przedział istnieje ale różnie bywa
Cuber Opublikowano 13 Marca 2008 Autor Opublikowano 13 Marca 2008 chłopaku... nie twierdze że nie zużywa się tylko nie zawsze wysypie się tak samo. Równie dobrze może zrobić na swojej jeszcze 100kkm kumpel ma Passata z tym silnikiem - prawie 300 i turbo still alive :th: a są przypadki że i do 80 kkm nie dożyje więc wiesz - przedział istnieje ale różnie bywa mój tez ma paska i przy 340 tys zmieniał turbo juz dwa razy .... wiec wiesz nic jest dożywotnie i turbina czy z programem czy nie predzej czy póxniej sie wysypie.....
Aydaho Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 mój tez ma paska i przy 340 tys zmieniał turbo juz dwa razy .... wiec wiesz nic jest dożywotnie i turbina czy z programem czy nie predzej czy póxniej sie wysypie..... jednak mnie nie zrozumiałeś ... a co do mod'a - z programem szybciej poleci .. gdyby nie margines na którym właśnie bazuje program producent odrazu pakowałby taki program i zamiast 131KM miałbyś te 170 KM w serii ...nie zastanawiałęś się czemu odrazu tak nie robią Off topic nam się robi. Dobra Cuber ... co by nie mówić wszystko prędzej czy później padnie i nie ma się co przejmować - kupuje się nowe i lata dalej EOT ..ide w kime bye
rzeźnik. Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 ja tam uważam że lepiej żyć krótko a dobrze w wolnym tłumaczeniu lepiej częściej turbo robić a autko niech dobrze śmiga . ale co tam cuber taki przebieg to i tak duuuużo turbo wytrzymało . zakładaj grzebnij i zapier.... do następnego razu .
adams78 Opublikowano 13 Marca 2008 Opublikowano 13 Marca 2008 Swięta prawda. Po to wprowadzasz wszelkie mody, aby czerpać przyjemność z jazdy. Z ostrej jazdy. Ktoś może powiedzieć, że ze 100KM i 90km/h też można mieć frajdę, ale do tego właśnie nudny "pasek" nadaje się idealnie. I wtedy turbina dłuugo polata.
Cuber Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Opublikowano 14 Marca 2008 No to już jestem po wymianie TURBULUM, tak jak pisałem wsadzona Trubinka z bebechami od ARL-a..... wszystko chodzi jak tralala troszke ją słychac nie wiem czemu.... słychac tak jakby ośka sie kręciła.... no nic zobaczymy co bedzie po korekcie programu. Okazało się równiez ze 2 litry oleju poszło w wydech.... musieli go demontowac i wylewac zrobili kilka rundek by wypalił sie ten olej.... zobaczymy co i jak choć mam takie wrazenie ze " chyba " lepiej ciągnie... sie okaze w Poniedziałek :gwizdanie:
miro_x Opublikowano 14 Marca 2008 Opublikowano 14 Marca 2008 Lepiej niż na seryjnym turbo i programie jak rozumiem ? Też jestem ciekaw co wyjdzie po hamowni. Czy takie turbo ma sens.
Cuber Opublikowano 15 Marca 2008 Autor Opublikowano 15 Marca 2008 W Poniedzialek bede w V-Tachu to się okaze, napewno wkleje wykres z hamowni.....
marcin j Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 Tak spytam ile auto z orginalnym turbo ARl ma w serii? Gdzie te turbo montowali, w A3??
alvaro Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 marcin j ARl ARL to 150 konny silnik produkcji VW (oczywiście 1,9 TDI)
marcin j Opublikowano 15 Marca 2008 Opublikowano 15 Marca 2008 marcin j ARl ARL to 150 konny silnik VW Rozumiem , że 2 zprzodu jest do osiągnięcia przy względnym obniżeniu żywotności silnika?
Rekomendowane odpowiedzi