Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 cuber, wydaje mi się że masz ciutkę mniej Nm i więcej koników.. Zazwyczaj (podkreślam zazwyczaj) tak trochę przekłamuje inercja. Tu przydałaby się próba cuber vs lukaszr tez jestem za tym! dzisiaj jak bedzie sucho bede stawal z Rexem zobaczymy co wyjdzie
Tytus Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 dzisiaj jak bedzie sucho bede stawal z Rexem zobaczymy co wyjdzie przed czy po piłeczce? :>
Cuber Opublikowano 17 Marca 2008 Autor Opublikowano 17 Marca 2008 przed czy po piłeczce? się okaże .....
lukaszr Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 cuber, wydaje mi się że masz ciutkę mniej Nm i więcej koników.. Zazwyczaj (podkreślam zazwyczaj) tak trochę przekłamuje inercja. Tu przydałaby się próba cuber vs lukaszr tez jestem za tym! Jak zrobię ślizgające się sprzęgło to możemy popróbować autka. U mnie zaraz po chipie te sprzęgło zaczęło się ślizgać - a konkretniej jak wracaliśmy z Rogalem z pomiarów to Witek mi mówi, że sprzęgło się kończy, bo zawyło kilka razy w drodze powrotnej.
marcin j Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Jest fajnie, ale chlopaki sie mogli ciutke wiecej postarac. Jak kreska z Panem r
Wąski Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Ja też jestem umówiony w V-tech na sprawdzenie moich koni.Zobaczymy jaki ja mam wykres. U mnie moment ma przebiegac równo.... Nie rozumiem tylko jednego ,czemu Cuber ma zły wykres??V-tech to jedna z lepszych firm w Polsce.? Myslę że jak kolega Cuber jest zadowolony to jest najważniejsze
Tukan Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 Nie rozumiem tylko jednego ,czemu Cuber ma zły wykres??V-tech to jedna z lepszych firm w Polsce.? No wiesz kolego na temat V-Tech jest duzo opinii zlych i dobrych...Cuber fajnie wyszlo choc nie jest to jakies cudo ale wszystkiego miec nie mozna,Oby Ci ta sprezareczka dlugo posluzyla :th:
Wąski Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 No widocznie nie znam się za bardzo.Słyszałem że można zmieniać wykresy na hamowni/podnosić moce/ prawda to?
marcin j Opublikowano 17 Marca 2008 Opublikowano 17 Marca 2008 No widocznie nie znam się za bardzo.Słyszałem że można zmieniać wykresy na hamowni/podnosić moce/ prawda to? Co masz na myśli? Bo na samej hamowni sie mierzy moc.[br]Dopisany: 18 Marzec 2008, 00:22 _________________________________________________
poziek Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/turbo_chiptuning_i_tuning_mechaniczny/odp_b6_avf_turbo_padlo_nowe_z_srodkiem_arl_wykres-t28076.0.html;new
Gamling Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Cuberku, to co, moze sie postawimy na jakas kreseczke Ja niestety ostatnio w weekendy nie mam czasu na spoty ale zawsze mozna sie ustawic w tygodniu jakos wieczorem, byle tylko sucho bylo.
Cuber Opublikowano 18 Marca 2008 Autor Opublikowano 18 Marca 2008 Cuberku, to co, moze sie postawimy na jakas kreseczke Ja niestety ostatnio w weekendy nie mam czasu na spoty ale zawsze mozna sie ustawic w tygodniu jakos wieczorem, byle tylko sucho bylo. myśle ze nie ma problemu , powiedz tylko kiedy i gdzie masz gg do mnie wiec nie ma sprawy.....
Gamling Opublikowano 18 Marca 2008 Opublikowano 18 Marca 2008 Ok, to odezwe sie jakos wieczorem na gg.
Wąski Opublikowano 19 Marca 2008 Opublikowano 19 Marca 2008 Ok, to odezwe sie jakos wieczorem na gg. Chętnie popatrzę dajcie cynka?? :th:
Rogalotti Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Panowie pytanie jest takie czy lukasza faktycznie ma tyle koni co na wykresie A dlaczego miał by tyle nie miec ?. Nie możesz porównywać pomiarów z hamowni robionych w odstępach czasowych, bo to że są pewne rozbierzności między hamowniami to wiadome ale moga wystapić rozbierzności w stanie auta. Swoją drogą jeżeli moment obrotowy był podobny a rózniły się parametry na końcu skali obrotów to albo silnik nie dostaje już takiej dawki (mieszanki) jak wczesniej (od pewnego zakresu obrotów), albo pomiar był wykonany na rozgrzanym coolerze. Zgrzane auto ze zgrzanym małym seryjnym coolerem nie ma prawa mieć mocy na górze. Mogła także np. pompa nie przestawić konta wtrysku co jest częstą przyczyną w kilku letnich VP (raz przestawia, raz nie jest w stanie wyprzedzić o tyle ile wymaga program) wtedy jest słabsza góra obrotów. Pozdrawiam
Wąski Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 WŁASNIE WRÓCIŁEM Z SUPER FIRMY v-tech....... NA LAWECIE!! Pojechałem tylko na sprawdzenie i na wykres i po chili panowie powiedzieli że moge sobie zabrać autko bo turbo się rozleciało????? ;( Panowie jest taka szansa że cos spie....? Jestem troszeczke załamany.
sokolnh Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 hamowałes tylko auto, tak ? byłes tam przy nich cały czas ?
Wąski Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 hamowałes tylko auto, tak ? byłes tam przy nich cały czas ? Tak tylko miałem hamować.stałem za szybą wiesz jak tam jest?
sokolnh Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 hamowałes tylko auto, tak ? byłes tam przy nich cały czas ? Tak tylko miałem hamować.stałem za szybą wiesz jak tam jest? nie, niestety (lub stety) nie wiem jezeli nie ingerowali w nic, to chyba nie ich wina nie mozna tez powiedziec, że powinni sprawdzic stan silnika, bo to robi sie raczej przed modyfikacjami, a nie samym hamowaniem zresztą kij wie heh, opinie znowu beda mieli "dobrą", zreszta nie pierwszą, dlatego ja jade do kogo innego na chipa też w Krakowie zagadaj do Cubera, on tam sie z nimi znam, moze cos bedzie wiedział wiecej na Twoj temat pozdro
jarko Opublikowano 20 Marca 2008 Opublikowano 20 Marca 2008 Zapytam kumpla zaraz co pracuje w vtech to Ci napiszę na PW jak się coś dowiem. Sokolnh napisz mi na PW gdzie jedziesz hamować.
Rekomendowane odpowiedzi