Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Turbo padło, nowe z srodkiem ARL + wykres


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cuber, wydaje mi się że masz ciutkę mniej Nm i więcej koników.. Zazwyczaj (podkreślam zazwyczaj) tak trochę przekłamuje inercja.

Tu przydałaby się próba cuber vs lukaszr

tez jestem za tym! :kox:

dzisiaj jak bedzie sucho bede stawal z Rexem zobaczymy co wyjdzie :)

Opublikowano

przed czy po piłeczce?

się okaże .....

Opublikowano

cuber, wydaje mi się że masz ciutkę mniej Nm i więcej koników.. Zazwyczaj (podkreślam zazwyczaj) tak trochę przekłamuje inercja.

Tu przydałaby się próba cuber vs lukaszr

tez jestem za tym! :kox:

Jak zrobię ślizgające się sprzęgło to możemy popróbować autka.

U mnie zaraz po chipie te sprzęgło zaczęło się ślizgać - a konkretniej jak wracaliśmy z Rogalem z pomiarów to Witek mi mówi, że sprzęgło się kończy, bo zawyło kilka razy w drodze powrotnej.

Opublikowano

Jest fajnie, ale chlopaki sie mogli ciutke wiecej postarac. :)

Jak kreska z Panem r

Opublikowano

Ja też jestem umówiony w V-tech na sprawdzenie moich koni.Zobaczymy jaki ja mam wykres.

U mnie moment ma przebiegac równo....

Nie rozumiem tylko jednego ,czemu Cuber ma zły wykres??V-tech to jedna z lepszych firm w Polsce.?

Myslę że jak kolega Cuber jest zadowolony to jest najważniejsze :)

Opublikowano

Nie rozumiem tylko jednego ,czemu Cuber ma zły wykres??V-tech to jedna z lepszych firm w Polsce.?

No wiesz kolego na temat V-Tech jest duzo opinii zlych i dobrych...Cuber fajnie wyszlo choc nie jest to jakies cudo ale wszystkiego miec nie mozna,Oby Ci ta sprezareczka dlugo posluzyla :th:
Opublikowano

No widocznie nie znam się za bardzo.Słyszałem że można zmieniać wykresy na hamowni/podnosić moce/ :) prawda to?

Opublikowano

No widocznie nie znam się za bardzo.Słyszałem że można zmieniać wykresy na hamowni/podnosić moce/ :) prawda to?

Co masz na myśli? Bo na samej hamowni sie mierzy moc.[br]Dopisany: 18 Marzec 2008, 00:22 _________________________________________________ :)

Opublikowano

Cuberku, to co, moze sie postawimy na jakas kreseczke :)

Ja niestety ostatnio w weekendy nie mam czasu na spoty ale zawsze mozna sie ustawic w tygodniu jakos wieczorem, byle tylko sucho bylo.

Opublikowano

Cuberku, to co, moze sie postawimy na jakas kreseczke :)

Ja niestety ostatnio w weekendy nie mam czasu na spoty ale zawsze mozna sie ustawic w tygodniu jakos wieczorem, byle tylko sucho bylo.

myśle ze nie ma problemu , powiedz tylko kiedy i gdzie :) masz gg do mnie wiec nie ma sprawy..... :hi:

Opublikowano

Ok, to odezwe sie jakos wieczorem na gg.

Opublikowano

Ok, to odezwe sie jakos wieczorem na gg.

Chętnie popatrzę dajcie cynka?? :th:

Opublikowano

Panowie pytanie jest takie czy lukasza faktycznie ma tyle koni co na wykresie :mysli:

A dlaczego miał by tyle nie miec ?. Nie możesz porównywać pomiarów z hamowni robionych w odstępach czasowych, bo to że są pewne rozbierzności między hamowniami to wiadome ale moga wystapić rozbierzności w stanie auta.

Swoją drogą jeżeli moment obrotowy był podobny a rózniły się parametry na końcu skali obrotów to albo silnik nie dostaje już takiej dawki (mieszanki) jak wczesniej (od pewnego zakresu obrotów), albo pomiar był wykonany na rozgrzanym coolerze. Zgrzane auto ze zgrzanym małym seryjnym coolerem nie ma prawa mieć mocy na górze. Mogła także np. pompa nie przestawić konta wtrysku co jest częstą przyczyną w kilku letnich VP (raz przestawia, raz nie jest w stanie wyprzedzić o tyle ile wymaga program) wtedy jest słabsza góra obrotów.

Pozdrawiam

Opublikowano

WŁASNIE WRÓCIŁEM Z SUPER FIRMY v-tech.......

NA LAWECIE!!

Pojechałem tylko na sprawdzenie i na wykres i po chili panowie powiedzieli że moge sobie zabrać autko bo turbo się rozleciało????? ;(

Panowie jest taka szansa że cos spie....?

Jestem troszeczke załamany.

Opublikowano

:shocked:

hamowałes tylko auto, tak ?

byłes tam przy nich cały czas ?

Opublikowano

:shocked:

hamowałes tylko auto, tak ?

byłes tam przy nich cały czas ?

Tak tylko miałem hamować.stałem za szybą wiesz jak tam jest?

Opublikowano

:shocked:

hamowałes tylko auto, tak ?

byłes tam przy nich cały czas ?

Tak tylko miałem hamować.stałem za szybą wiesz jak tam jest?

nie, niestety (lub stety) nie wiem

jezeli nie ingerowali w nic, to chyba nie ich wina

nie mozna tez powiedziec, że powinni sprawdzic stan silnika, bo to robi sie raczej przed modyfikacjami, a nie samym hamowaniem

zresztą kij wie :mysli:

heh, opinie znowu beda mieli "dobrą", zreszta nie pierwszą, dlatego ja jade do kogo innego na chipa też w Krakowie

zagadaj do Cubera, on tam sie z nimi znam, moze cos bedzie wiedział wiecej na Twoj temat

pozdro

Opublikowano

Zapytam kumpla zaraz co pracuje w vtech to Ci napiszę na PW jak się coś dowiem. Sokolnh napisz mi na PW gdzie jedziesz hamować.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...