esem Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 witam! Kolejny problem do rozwiązania. Zaczęlo się od pisków paska wielorolkowego oraz wyświetlania komunikatu Brake: http://www.youtube.com/watch?gl=PL&hl=pl&v=ETEE3eOuBnQ Myślalem, że napiecie maleje bo aku bardziej obciązony przez pasek i napinacz który był wymieniony na nowy. Po wymianie bez zmian komunikat wyskakuje nadal aku kręci ladnie chociaż nie wiem czy jest 100% sprawny. Zaznaczę że sytuacja dzieje się tylko na zimnym silniku. A druga sprawa taka że słyszę dziwny pstryk pod deską z lewej strony. Nie wiem co może być przyczyną komunikatu być może aku ale co to za pstryk czy może mieć to związek z komunikatem. Sprawdzałem wątek : http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=69644.0;highlight=brake jednak nie znalazlem odpowiedzi. Czy pstryk może mieć coś wspólnego ze słabym napięciem aku w powiązaniu z komunikatem Brake. Oczywiście dźwięk słyszalny po wrzyceniu 2 biegu rano ale też i na postoju. Zaznaczę jeszcze że jak słyszę pstryk to światła lekko mruży i drugi pstryk światła w normie. Trochę to skomplikowane niestety plisss pomocy
aharchut Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Sprawdź klocki i poziom płynu ham.
esem Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Opublikowano 19 Listopada 2011 dolałem płynu poziom ok klocki jeszcze ok. Gdyby to były klocki to na cieplym po wyłączeniu i włączeniu silnika też by sie komunikat pojawał (chyba), komunikat pojawia sie tylko na zimnym i ten pstryk wstretny.
YOGI3000 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Wydaje mi sie że masz słaby aku, jak jest napięcie na ABS poniżej 10V to sie wyłącza i właśnie są takie efekty świetle i dżwiekowe dodatkowo zobacz że wszystko Ci przygasa jak odpalasz. A na ciepłym jest dobrze bo auto jest "świeżo" po jeździe i aku jest troszke doładowany. Sprawdz elektrolit jak mało to dolej i dobrze naładuj aku jak nie pomoze to wymiana.
esem Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Spróbuje z aku musze go wyjąc i dostać sie do jego srodka. zobaczymy [br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 13:14_________________________________________________zobaczyłem otworzyłem, i do kazdej celi dolałem wody dest. i pod prostownik i pytanie czy może się ładować aku 8 godzin bo auto potrzebne.
Onkel Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 A jaki masz prąd rozruchu na aku?? U mnie wyskakiwał taki błąd jak miałem 380 rozruchu.
esem Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Opublikowano 20 Listopada 2011 Coś ponad 600 ale wcześniej było ok w zimie. A teraz się rypło. No i elektrolitu mało było blaszki widziałem więc dolałem wody tylko auto mi potrzebne i ne wiem czy 8 godzin wystarczy na doładowanie aku
YOGI3000 Opublikowano 20 Listopada 2011 Opublikowano 20 Listopada 2011 Zależy jakim prądem ładujesz ale po 8h powinny być juz efekty.
esem Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 ładuję ok 7A na skali jest 4 i 8 ja ja tak jakoś bliżej 8 A. O 22:40 muszę wyjechać i zakończyć ładowanie[br]Dopisany: 20 Listopad 2011, 19:34_________________________________________________Hej aku naładowany, woda destylowana, wyrównana na razie od tygodnia spokój, komunikat nie wyświetla się :> , czyli przyczyną był aku, zobaczymy jak będzie dalej. ps. pstryk pod deska został ale podobno tak ma być w chłodne dni.
YOGI3000 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Lepiej i tak juz odkładaj na nowy aku bo przy -10 i wiecej pewnie nie wytrzyma. Jeździsz na włączonym czy wyłączonym ECON?
esem Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Opublikowano 26 Listopada 2011 Zdaję sobie z tego sprawę ale puki co jest ok jak padnie to zakupię. Narazie trzyma zobaczymy. A ECON mam wyłączone
YOGI3000 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 A ECON mam wyłączone Tzn nie świeci sie czerwona lampeczka przy ECON? To włącza sie el.nagrzewnica.
esem Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 Nie nie świeci się. Bo jej nie włączam a tak wogóle to oco chodzi co to ma do rzeczy ??. [br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 21:48_________________________________________________A tak wogóle to na czym lepiej jeździć w zimne dni na ECON czy bez ECON. I jakie to ma znaczenie? Wiem tylko tyle że klima nie działa poniżej 5 stopni C[br]Dopisany: 27 Listopad 2011, 21:50_________________________________________________A ECON wyłącza klimę tak? więc jak klima poniżej 5 stopni nie działa to po co wciskać ECON ???
YOGI3000 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Włącz tak żeby przy ECON paliła sie lampeczka i zobaczysz że nie bedzie tych pstryknięć i tak jeździj przez zime.
pastaldo Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 A ten AVB niema dogrzewania płynu przez świece żarowe? Bo u mnie mam takie same pstryknięcia i doszedłem że to chyba przekaźnik od tych świec pstryka
majkel_majki Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 B6 z silnikami tdi ma dodatkową, elektryczną nagrzewnicę zamiast świec podgrzewających płyn.
pastaldo Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 B6 z silnikami tdi ma dodatkową, elektryczną nagrzewnicę zamiast świec podgrzewających płyn. ok co do AWX i AVF wiedziałem ale pomyslałem że ten mały silniczek mógł mieć jeszcze stare rozwiązanie. Dlatego przepraszam za zamieszanie i tyle ode mnie
esem Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2011 OOOO!! proszę ile to nowych rzeczy można się dowiedzieć. [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 20:53_________________________________________________A propo komunikatu Brake. Aku wymeniony i ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się