Haimon Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Mam problem z hamulcami, jeżeli hamuje kilka razy w krótkim odstępie czasu po prostu pulsacyjnie, to przy ostatnim nacisnieciu pedała hamulce biorą bardzo kiepsko i pedał robi się wysoki. Czy w ten sposób może o sobie dawać znać vacum? Jak to sprawdzić żeby wyeliminować inne usterki? Czytając inne wątki o vacum przewijał się też wątek dynamiki i spalania. U mnie po rozgrzaniu silnika łapie delikatnego muła. Spalanie też chyba jest za duże około 9l spokojna jazda w mieście, i jakieś 7 trasa - też raczej spokojnie koło 110km/h jak chce się trochę podeptać robi się 11. Latem spalanie nigdy nie przekraczało 7L, jest zimniej więc auto pali więcej szczególnie na krótkich odcinkach ale takie rozbieżności są chyba trochę za duże? Szczególnie że ogumienie poszło z 17/225 na 15/195. Czy łączyć te objawy ze sobą czy szukać problemu gdzie indziej?
Haimon Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Opublikowano 22 Listopada 2011 Spalanie i muł na ciepłym to też sprawka vacum?
Dev Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 TO RACZEJ TURBO NAJPIERW LOGI kOLEGO
ŁYSY44 Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 A w jaki sposób można sprawdzić vacum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się