Maxito 1 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Witam, mam problem z temperaturą płynu chłodzącego wymieniłem płyn termostat czujnik i dalej nie trzyma 90 stopni jak jeżdżę do 70km/h to temperatura trzyma,tak 15-20 min i spadek powyżej tej prędkości już spada tak 2, 3 mm od wskazania 90 stopni w korku temperatura trzyma. Nie mam już pomysłu płyn nie ubywa , oleju też nie przybywa. Pany może coś jeszcze sprawdzić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek20stencel5 4 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Na vagu jakieś błędy są? Termostat wymieniony na ori? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Termostat wymieniony na ori? No właśnie :?: Czujnik tak samo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 czujnik termostat ori kupione u sprawdzonego klubowicza TOM77 na vagu żadnych błędów nie pokazało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 TOM nie ma ORI części jedź do najbliższego ASO i kup ORI a nie zamienniki , zapewne zapodałeś termostat Wahler'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 TOM nie ma ORI części jedź do najbliższego ASO i kup ORI a nie zamienniki , zapewne zapodałeś termostat Wahler'a a co ten jest do d*py? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 a co ten jest do d*py? No najwidoczniej Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotreki 1 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 podepne sie tez mam podobny problem ze spadajaca temperatura czujnik mam wymieniony na vagu brak bledow wiec czas na termostat Czy moglby ktos napisac numer termostatu dla a4 2006 2,0 TDI BPW ? Z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 A zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo??? dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st, tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ??? [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 a co ten jest do d*py? No najwidoczniej Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować ) nie jest to regułą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 a co ten jest do d*py? No najwidoczniej Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować ) nie jest to regułą stanley kupie u ciebie termostat do mnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 a co ten jest do d*py? No najwidoczniej Termostat i czujnik temp. kupujemy tylko i wyłącznie ORI w ASO ( było już to powiedziane nie raz , ale niestety niektórzy lubią kombinować ) nie jest to regułą stanley kupie u ciebie termostat do mnie ? kupisz, ale nie wiem czy są na miejscu zadzwonię do Ciebie jutro BTW kumpel kupił termos w ASO i był lipny, kupił wahlera u TOMa i trzyma temp zaje*iście do dzisiaj ( i na VAGu, i na blacie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo??? dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st, tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ??? [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9??? już Ci w sierpni pisałem, ale powtórzę 044121113 Termostat 038121119B pierścień uszczeln. u mnie osiągnięcie 90stopni to jakieś 6-10km spokojnej jazdy, przy tej pogodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley 23 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo??? dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st, tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ??? [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9??? już Ci w sierpni pisałem, ale powtórzę 044121113 Termostat 038121119B pierścień uszczeln. u mnie osiągnięcie 90stopni to jakieś 6-10km spokojnej jazdy, przy tej pogodzie u mnie jakieś 10-14km- może dlatego, że mam zaślepiony EGR lub też delikatniej jadę przy dogrzewaniu silnika ( 2300 obr/min nie przekraczam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 u mnie jakieś 10-14km- może dlatego, że mam zaślepiony EGR lub też delikatniej jadę przy dogrzewaniu silnika ( 2300 obr/min nie przekraczam ) delikatniej się nie da hehe dochodzi kilka innych kwestii jak postój auta na dworze lub w garażu, ustawienie ogrzewania i nawiewu, ja mam na 19* i jednej kresce nawiewu zazwyczaj przy pierwszym ruszaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 zapytam jeszcze jak długo jeżdzicie zanim na liczniku pokaże 90 st mi to zajmuje prawie 30 min to chyba za długo??? dziś sprawdzałem z kumplem na vagu i w g62 pokazał 87st , 90st ale też spadlo do 81st, tem zew +2,5 st czy to normalne odczyty tak też macie ??? [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 22:27_________________________________________________wie ktoś jaki jest nr ori termostaty do 1.9??? już Ci w sierpni pisałem, ale powtórzę 044121113 Termostat 038121119B pierścień uszczeln. u mnie osiągnięcie 90stopni to jakieś 6-10km spokojnej jazdy, przy tej pogodzie dzięki za przypominajke za dużo masł i skleroza się wkradła [br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 00:03_________________________________________________i po wymianie ori termostat po 15 min 90st za dlugo nie jeżdziłem i nie wiem czy pomogło sprawdzę przez weekend i dam znać widziałem że poprzedni termostat przed wymiana na Watler też był wymieniony na Walthera więc poprzedni też by podróbką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Jakby co to Wahler Teraz na ORI będzie wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 jak tam Max? temperaturka stoi na 90? mam nadzieję, że tak spalanie też będziesz miał teraz niższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxito 1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 panowie nie pomogł :wallbash: już brak mi sił nie dawał mi to spokoju więc o 20 wsiadłem w Audi i ... po 19 km 90st do 25 km 90st potem spadek na grubość wskazówki ale po chwili znowu 90st co 5km taka sama sytuacja spada na chwilę i się podnosi przejechałem tak 92km ze stała prędkością 100kmh im dłużej jeździłem tym wskazówka dłużej przebywała poza 90st później co 2-3 km wskazówka spadała. jak wróciłem do garażu macha w górę i otworzyłem korek od zbiorniczka ciśnienie nie sykło górny wąż gorący ale można trzymać dolny zimny co dziwne wentylator za***rdala słyszałem że wentylator przy niskich temperaturach nie powinien się włączać w zimie na dworze 4,5st. i nie wiem teraz czy jest problem z wetylatorem ??? zobaczę na zimnym silniku i druga sprawa gorsza może mam nieszczelny układ gdzieś się może dostawać powietrze. Panowie miał ktoś podobny problem wymiana termostatu nie pomogło co robić dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benoos 0 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 wentylator chodzi na najwyższych obrotach? załącza się zaraz po odpaleniu? to by wskazywało na czujnik temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się