vauxhall95 Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Witam.Zrobilem na szybko logi BLB objawy: nierowno chodzi,rzuca buda,jak sie trzyma obroty np 1400 to chodzi jakby na 3 gary.Na cieplym ciut dluzej kreci ale tragedii nie ma. Moc bardzo dobra az za dobra jak na 140 koni.Silnik nie wydaje zadnych stukow.Generalnie poza nierowna praca ok PS.Silnik dogrzewa sie do 90 stopni ale nic sie nie zmienia,zrobilem przy ponad 70stopniach bo bateria mi padala Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64064.html Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64065.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64066.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64067.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64068.html Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64069.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64070.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_64071.html
zbojna Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Kiedy zmieniales filtr paliwa? Wszystkie bip'y podwyzszone na '-'. Ja bym zaczal od tego. Dawkowanie w gr 1 troche skacze stad pewnie to bujanie. Jakies bledy w sterowniku silnika sa? Czy tez byly?
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 Wystawilem na prosbe znajomego,bo ja jestem na 99% pewny ze to wina silnika.Slynny BLB. Błedow absolutnie zadnych. Aha co do bipow to jak silnik zimny to wszystkie po -110 -120.
przemik Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Aha co do bipow to jak silnik zimny to wszystkie po -110 -120. A jak max nagrzany ?
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 a jak max rozgrzany to logi takie jak wyzej wkleilem.Od okolo 70 stopni do max rozgrzania bipy i korekcje sie nie zmieniaja.Taka sama praca silnika na zimnym czy rozgrzanym
przemik Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Te BiP fakt wysokie ale jeszcze w normie dla BLB Patrz BIP mojego 8P silnik BKD - 50 tysi przelotu.. pracuje jak zegarek. http://vaglog.rtnet.pl/przemik_55733.html Dobrym tropem wydaje się byc pomiar wydatku pompy paliwa.
vauxhall95 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Opublikowano 27 Listopada 2011 Bardziej jasno bo nie zrozumialem:) Byl zle ustawiony rozrzad zlozylem dobrze i jest ciut lepiej.Oryginalny przelot to 202tyś Jezdzony na dobrym paliwie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się