Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Naprawa uchwytu na kubki w tunelu środkowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A u mnie ktoś zamykał na siłe i uszkodził trybik ten wałek :wallbash: Może ktoś posiada

Pogadaj z kolesiem z 14 odpowiedzi tego tematu

Opublikowano (edytowane)

a co zrobić, jak mój uchwyt po wcisnieciu/zamknięciu go blokuje sie na tyle, ze zeby znowu go otworzyc, musze zdejmowac maskownice i generalnie chodzi bardzo ciezko, tak jakby sie zacieral. Dodam, ze chyba niepotrzebnie uzylem WD40, bo teraz jest jeszcze gorzej.Dodam ze moje audi jest 99' tj. po II lifcie i uchwyt jest pod kratkami nawiewu.( chcialem dodac zdjecie, ale nie wiem jak to zrobic)

Edytowane przez Sokownik
Opublikowano

ja nawet nie wiedziałem że to tak powinno działać haha :grin: chyba wezmę się za rezanie tego u siebie bo u mnie też nie działa to

Opublikowano (edytowane)

Moj uchwyt też nie działa prawidłowo i ma połamane zaczepy przez co wpada do środka wiec kupiłem przez Internet używkę. Dziś kurier przyniesie i będę się bawił. O ile sprzedawca nie kłamał co do stanu to ten "nowy" włożę a stary bedzie dostepny jako dawca części. Dam znać jak będzie po robocie.

No więc tak dostarczony dziś uchwyt ma kilka ząbków wyłamanych na jednej ośce od sprężyny i średnio działa za to drugi po przymocowaniu sprężyny w wywierconym otworze jak w poradniku działa jak marzenie. Mój stary uchwyt raczej się nikomu nie przyda. Praktycznie połowa każdej zębatki jest szczerbata jak stara babcia

Edytowane przez Kozi093
Opublikowano

Odgrzeję kotleta.

Fajny opis. Dzięki niemu udało mi się naprawić uchwyt. Dzięki :hi:

 

Od siebie dodam jeszcze, że czasami jest trudno trafić bolcem górnej klapki w prowadnicę (zdjęcia 6 i 7). Musiałem kilka razy demontować klapkę.

Żeby sobie ułatwić życie można wsunąć bolec do wewnątrz. Jest ruchomy, więc niczego nie popsujemy. Następnie montujemy klapkę i od środka jakimś śrubokrętem, czy innym narzędziem wysuwamy bolec. Powinien wtedy automatycznie trafić w prowadnicę.

 

PS. Zdjęcie należy do autora tematu.

1111.jpg

Opublikowano

Zainteresowanym podsyłam dodatkowe info, które dla mnie samej były istotne:

Śruby do wykręcenia pod tylnym schowkiem:

_sruby-tyl.JPG

Przednie zaślepki mają zaczepy u góry i od dołu, są dość giętkie, wystarczy jedną ze stron ucisnąć śrubokrętem:

_przedniezaslepki.jpg

Pod ręcznym miałam nie przycisk, tylko 'blokadę', należy ją wysunąć/wyjąć a nie wciskać:

_reczny.JPG

Pod podłokietnikiem, we wnęce za kasetami (pod wyściółką/dywanikiem który był przyklejony do spodu i trzeba było oderwać), jest jeszcze jedna śruba 13-tka, którą należy wykręcić:

_podłokietnik.JPG

Zagadkowy 'drut' S-ka, odpowiadający za wysuwanie dodatkowego dynksa w holderze, umożliwiającego umieszczenie mniejszych napoi:

_ska2.JPG

Ska3.JPG

Ostatnie jasne info jakiego mi zabrakło, to żeby wyjmować każdą klapkę w pozycji otwartej, aby bolec poruszający się w prowadnicy (mechanizm odpowiadający za zamykanie) znajdował się poza jej torem (1).

_1.JPG

Problem z holderami dotyczył u mnie jedynie górnych klapek więc trybów nie musiałam dalej rozbierać/wyciągać, niemniej dziękuję autorowi za wpis, który bardzo mi pomógł dotrzeć do tego momentu.

Pozdrawiam,
K.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...