Mariusz96 Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam.Mam takie pytanie czy w. moim silniku Jest czujnik zasysanego powietrza.Jak widać na zdjęciu wartość 19.5 stopnia czy Jest zimny czy gorący pokazuje tyle samo. Jeśli Jest to gdzie on się znajduje. Z góry dziękuje za odp.
domjenick Opublikowano 27 Listopada 2011 Opublikowano 27 Listopada 2011 jesli chodzi o czujnik temperatury zasysanego powietrza- to pewnie będzie w tym samym miejscu, co w 1,6 i o ile dobrze pamiętam-na kolektorze ssącym
Lo-buz Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 W AEB jest zaraz za przepustnica.
Mariusz96 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 Dzięki za odp IDE Zobaczec.Dam Znac pozd. [br]Dopisany: 28 Listopad 2011, 14:03_________________________________________________Ja go nigdzie tam nie widze niestety Może ktoś sie wypowiedziec czy wogule taki czujnik posiadam i czemu wskazuje non stop 19.5 stopnia? ... Może ktoś sprawdzic u siebie taka moja prosba czy tak samo ma?
wojtek26 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 W rocznikach przed mini liftem nie było tego czujnika ECU ma podana temp zastępczą dopiero w modelach po lifcie był on montowany na korpusie przepustnicy
MATIUS Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 szukaj na kolektorze ssacym niedaleko przepsutnicy
Mariusz96 Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Opublikowano 28 Listopada 2011 To jak wrescie jest czy nie ma go bo już sam nie wiem??? Ztego co słyszałem montowano go od 7.95 roku czy to prawda ?? Jutro bede patrzył pozdrawiam Dam znać.
wojtek26 Opublikowano 28 Listopada 2011 Opublikowano 28 Listopada 2011 rocznikowo od 97 były wczesniej ich nie było.
prezesik18 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 To jak wrescie jest czy nie ma go bo już sam nie wiem??? Ztego co słyszałem montowano go od 7.95 roku czy to prawda ?? Jutro bede patrzył pozdrawiam Dam znać. W naszych audikach nie ma tego czujnika. Demontowałem już kilka razy przepustnice wraz z kolektorem dolotowym i jedyna wtyczka która była do odłączenia to od przepustnicy A na rurach dolotowych tez go nie ma.
motor144 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Ogólnie polecam a szczególnie wątek http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=5066.msg1717223#msg1717223 i wszystko na ten temat
krzysiekml Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 ten błąd 17916 co w linku to nie czujnik temperatury,ADR-a posiadałem i tego czujnika też nie było.
motor144 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 ten błąd 17916 co w linku to nie czujnik temperatury bo trzeba czytać na temat, czyli cały wątek a nietylko ostatnią wypowiedź bez zrozumienia całości. :gwizdanie: Najistotniejsza jest informacja kolegi szogun0 Czujnik jest od silnika 1.8T.W ADR takiego osobnego czujnika brak. Za mierzenie temp. powietrza odpowiada przepływomierz, w sposób posredni podaje on info o temp. powietrza. I dlatego zawsze będzie pokazywało 19,5 stopnia. Sterownik w przypadku braku sygnału z tego czujnika przyjmuje taką stałą wartość dla uproszczenia.
krzysiekml Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Masz rację ,tak jakby wczoraj nie załadowała się strona i miałem tylko ostatniego posta i przez to nie doczytałem,sorki
Mariusz96 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 Czyli normalne Jest to że pokazuje 19.5 stopnia tak.Mam rozumieć że to Jest sprawne?
Mariusz96 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 Ok dzięki za informacje.pozd.
motor144 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Czyli normalne Jest to że pokazuje 19.5 stopnia tak.Mam rozumieć że to Jest sprawne? To oznacza że przepływka NIE MIERZY TEMP. powietrza w dolocie . W praktyce ta temperatura ma się zmieniać i jak silnik jest zimny to na postoju jest w przybliżeniu = temp. otoczenia a jak silnik się nagrzeje = temp. powietrza w komorze silnika( będzie wyższa przy zamkniętej masce a niższa przy otwartej). W czasie jazdy będzie zależna od intensywności chłodzenia komory silnika czyli też od prędkości jazdy. Jeśli stale jest 19,5 C to jest niesprawna przepływka albo zły styk na jej wtyczce.
Mariusz96 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2011 To czyli mnie ktoś tu wprowadza w Blad że to Jest sprawne czy tak?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się