mAsHER Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam, Mam problem ponieważ mój samochód zaczął się dusić jak mu się depnie powyżej 3000 obrotów. W czym może być przyczyna ? Filtry i pompę paliwową wymieniłem. Diagnozowałem VAG`iem i wywalił błąd 18010 ale sprawdzałem i akumulator sprawny, sprawdzałem nawet na innym i dalej to samo :/ w czym może być problem ?
Dev Opublikowano 29 Listopada 2011 Opublikowano 29 Listopada 2011 Sprawdz czy pracuje na wszystkie cylindry
motor144 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 To masz na odwrót niż u mnie. Jak mi się depnie powyżej 3000rpm do max to tylko patrzę we wsteczne czemu jakieś tam BM-ki i inne Skódki stoją na zielonym :gwizdanie: Ogólnie bo same błędy to w takich razach za mało, żeby powiedzieć coś konkretnego. Na ten moment najprostsze co możesz zrobić to reset, bo może z powodu tego błędu silnik jest zamulony. Po za tym trzeba sprawdzić czy ten błąd wraca po wykasowaniu.
grzemo Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Problem może być z napięciem od alternatora, sprawdź jakie masz napięcie po uruchomieniu silnika.
mAsHER Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 Problem może być z napięciem od alternatora, sprawdź jakie masz napięcie po uruchomieniu silnika. napięcie mam 14,2 Na wszystkich cylindrach też pracuje :/
bania Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Auto nie dymi powyżej tych 3 tys ? jaka jest praca silnika ?
mAsHER Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 nie dymi, przy wciskaniu pedału gazu praca silnika jest równa a pozniej tak jak by za duzo mieszanki pawietrza albo paliwa Tutaj jest kod z VAG 4.9 z silnika http://imageshack.us/photo/my-images/233/bladsilnika.jpg/ a co myślicie o czujniku położenia przepustnicy ??
motor144 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Najpierw to wpisz nr podanego błędu 561 i i poczytaj co i jak z tym błędem .Jest całe mnóstwo przydatnych wątków na ten temat . Podstawa to dojść do ładu na benzynie bo Masz LPG i samo to może być przyczyną problemów.
łysy1406837913 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 witam kolego miałem podobny problem jakieś pół roku temu okazało sie że to przepływomierz wystarczyło wyczyścić jakimś płynem ale jak nazywa się ten środek to ci niepowiem bo robił mi to kumpel pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się