mati101086 Opublikowano 30 Listopada 2011 Opublikowano 30 Listopada 2011 Jestem po wymianie rozrzadu niby wszystko dziala ok ale sa dwie rzeczy ktore mnie martwia. Gdy jest zimny kopci nienaturalnie intensywnie na bialo i stojac na biegu jalowym zostawia mokra plame pod wydechem. Zamieszczam komplet Logów Logi Statyczne BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64462.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64464.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64465.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64466.html Logi Statyczne MB Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64467.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64468.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64469.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64471.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64470.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64472.html Logi dynamiczne Grupy: 001,004 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64473.html Grupy: 008,010 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64475.html Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64474.html [br]Dopisany: 30 Listopad 2011, 16:42_________________________________________________panowie poradzcie cos
grzegorzmen Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 co do dymienia to może dlatego że teraz jest zimno i są przymrozki gdzie różnica temperatury spalin i otoczenia wytrąca więcej pary wodnej z wydechu , musiałbyś sprawdzić jak będzie cieplej. Posprawdzaj czy nie ubywa płynu chłodniczego -jeśli nie to bym się tym nie przejmował. Co do logów to dawkę bym trochę zwiększył do 3,0-4,0 będzie ładniej zapalał rano a poza tym przepływka na początku do wyczyszczenia i zrób ponownie logi
mati101086 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 a jak sytauacja ma sie z katem wtrysku ?[br]Dopisany: 01 Grudzień 2011, 11:44_________________________________________________glupie pytanie ale dawke oczywiscie na nastawniku :> kto jeszcze obeznany niech napisze co jeszcze poprawic
Killer1984 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Jak dla mnie LOGI wyglądają dobrze a jeśli chodzi o dymienie na biało i tą mokrą plamę to moim zdaniem również to będzie para - u mnie jest tak samo...
mati101086 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 ale panowie wydaje mi sie ze troche za duzo pali moze zmniejszyc dawke na nastawniku pompy i w jaki sposob moglbym usprawnic poranne odpalanie ? Dzieki wszystkim za zainteresowanie
lukjar7 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 sprwadzic napiecie na listawie swiec i wszystkie swiece i kat wtr,
mati101086 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 ktos napisal ze kat wtrysku ok
mati101086 Opublikowano 1 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2011 jak sprawdzic napiecie na listwie świec? a co myslisz o duzym spalaniu, czy da cos zmniejszenie dawki paliwa na nastawniku pompy?
wiktorsam Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 miasto trasa ? korki ? grzejesz na postoju czy jedziesz od razu ?
mati101086 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 trasa najczesciej smochod stoi z 10min zapalony zanim rusze w trase
wiktorsam Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 No to rzeczywiście dużo. Zakorkowane miasto + zima + grzanie na postoju to mi właśnie 8-8,5 łyknie. Teraz tak w logach nic niepokojącego nie widać. Jedyne co bym się czepiał to niska dawka - zmienił bym na około 3 - 3.5 a na pewno bym nie zmniejszał bo dynamika poleci całkiem a na dodatek przy małej dawce paradoksalnie auto może więcej palić. Druga sprawa to przepływomierz delikatnie tnie dawki - jeżeli masz stary filtr powietrza to wymień, jeżeli nowy to może się zastanów nad przeczyszczeniem przepływki, choć tragedii nie ma , a na pewno nie wpływa to na spalanie.
mati101086 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 a tutaj http://vaglog.rtnet.pl/mati101086_64468.html dawka 5.8 nie jes czasami duzo za duza moze zmienic ustawienie nastawnika na mniejsza dawke ? A o jaka dawe chodzi wam by zwiekszyc i jak bo nie wiem :gwizdanie:
Killer1984 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 chodzi właśnie o tą dawkę - im większe wskazanie na VAG'u tym dawka mniejsza :gwizdanie: P.s. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10316.0;all chociaż wątpię żeby udało Ci się zmienić VAG'iem aż o tyle
mati101086 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 czyli nastawnik pompy mam tak ustawic zeby wskazania byly jak najwieksze czyly w tym przypadku max 9.0 ?
Killer1984 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 broń boże Przecież wtedy odciąłbyś prawie całe paliwo IM WIĘKSZE WSKAZANIE NA WAGU TYM DAWKA MNIEJSZA :gwizdanie: Tak jak pisał wiktorsam ustaw w granicach 3,5
mati101086 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2011 czyli jak ustawie mniejsza to teoretycznie wiecej bedzie palil ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się