maxus24 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 a moze ktos powiedziec dlaczego trzeba miec w baku okolo 1/2 baku benzyny, co to da na jakiej zasadzie to dziala ? i co sadzicie o emulatorze benzyny czy jakos tak ?
august Opublikowano 9 Stycznia 2012 Opublikowano 9 Stycznia 2012 a moze ktos powiedziec dlaczego trzeba miec w baku okolo 1/2 baku benzyny, co to da na jakiej zasadzie to dziala ? i co sadzicie o emulatorze benzyny czy jakos tak ? Emulator typu FPE emuluje sygnał ciśnienia benzyny w samochodach zasilanych gazem LPG/CNG. Przy zasilaniu silnika gazem, z powodu braku odbioru paliwa z listwy paliwowej, ciśnienie benzyny wzrasta ponad wartość znamionową. Na skutek tego komputer benzynowy skraca czasy wtrysku (lub / i zgłasza usterkę). Aby uniknąć tego problemu należy zastosować emulator typu FPE. Jest on wymagany w szczególności w samochodach marki: Ford: Escape 3.0 V6, Explorer 2007r., F150 od 2004 r., Jaguar X-Type 2.5i V6 24v Multipoint '02 XB (OBD), Jaguar, silniki 2.5l, 3.0l, Mustang 4.0, Volvo, silnik 2.4l 5 cyl. Emulator Ciśnienia Paliwa FPE może współpracować także z innymi, niewymienionymi powyżej samochodami z czujnikiem ciśnienia paliwa na listwie paliwowej (głównie silniki grupy FORD'a). A co do poziomu benzyny to chyba chodzi o zapewnienie dobrych warunków pracy pompie paliwa.
xXxBlondynekxXx Opublikowano 23 Lutego 2012 Opublikowano 23 Lutego 2012 ja też miałem problem taki to jak mi bierze benzynke to włączam na benzyne i na gaz jeszcze raz i jest dobrze ;D
mstan Opublikowano 28 Lutego 2012 Opublikowano 28 Lutego 2012 Witam Regulator ciśnienia w kolektorze wtryskowym jest po to by utrzymać ciśnienie na poziomie 4barów(niezależnie od ilości odebranego paliwa przez zaworki wtryskowe). Zużyty regulator utrzymuje niższe ciśnienie i stąd problemy z ilością wtryskiwanego paliwa przy odpalaniu. Emulator to elektroniczne urządzenie pozwalające na jednoczesne zasilanie silnika gazem i benzynom.Długość takiej pracy jest regulowana i trwa zazwyczaj kilka sekund(jest to zależne od instalacji podającej gaz do silnika). Pozdrawiam
Ja_Sha_Taan Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 najprostsza metoda to odpal auto i niech chodzi na gazie, sprawdź wtedy napięcie na wtryskach. Najczęściej jest pada emulator wtrysków to popuszcza napięcie i podczas pracy wtryski czasem popuszczą bądź nieprzerwanie leci pb. Chociaż wtedy miałbyś strasznego muła z powodu zamulonego auta bo by Ci silnik zalewało
motocyklista39 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Miałem ten sam problem w swoim ADP. Razem z gazem ciągnął benzynke i żaden gazownik nie wiedział co, jak i dlaczego.... Dodatkowo przy próbie gwałtownego przyspieszenia zalewało go i tracił moc. Poradziłem sobie z tym montując automatyczny wyłącznik pompy paliwa i jak ręką odjął. Wszystkie problemy ustąpiły! I dodatkowo nawet jak czasem przybraknie benzynki w baku to nie muszę się martwić, że pompka się spali;)
Onkel Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Miałem ten sam problem w swoim ADP. Razem z gazem ciągnął benzynke i żaden gazownik nie wiedział co, jak i dlaczego.... Dodatkowo przy próbie gwałtownego przyspieszenia zalewało go i tracił moc. Poradziłem sobie z tym montując automatyczny wyłącznik pompy paliwa i jak ręką odjął. Wszystkie problemy ustąpiły! I dodatkowo nawet jak czasem przybraknie benzynki w baku to nie muszę się martwić, że pompka się spali;) Tak tylko w przypadku sekwencji i braku gazu auto zgaśnie a nie jak powinno być przejdzie bez szarpnięcia.
Wilas Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Witam, instalację LPG mam od około dwóch tygodni i do tej pory było wszystko ok. Pewnego poranka wracając z nocnej zmiany przy przełączaniu auto zaczęło szarpać i zapaliła się kontrolka CHECK. Zgasiłem samochód, odpaliłem i wróciłem już bez problemu do domu. Od tej pory schodzi mi (wg wskaźników) podczas jazdy na LPG tyle PB co przed założeniem instalacji:shock3:. U gazownika byłem i twierdzi, że wszystko jest ok. Co robić? Od czego zacząć?
Onkel Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Podepnij VAG-a i zobacz czy są jakieś błędy. Paliwa w baku jest powyżej rezerwy?? Jeśli faktycznie ubywa to albo masz gdzieś wyciek albo źle założoną instalacje.
Wilas Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Tak, jak przeczytałem w innym wątku - odpiąłem klemę na moment i wróciło do normy. :doh:Nie dopuszczać do rezerwy!
diego_85 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 wszystko równiez zależy od instalacji niektóre robią przetryski wtryskiwaczami benzyny do smarowania i chłodzenia wtrysków.
longerooo Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 proponuje sprawdzić regulator ciśnienia paliwa:)w moim przypadku pękła membramka i paliwo dostawało się przez wężyk z podciśnieniam
rekin175 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Niestety mam ten sam problem , zauważyłem że pobiera zbyt wiele PB niż powinien miałem pół baku a zeszło około 10 l przez około 4 dni posiadam sekwencję dziś byłem u gazownikami sprawdzał wpinał kompa , od strony gazu niby wszystko ok co mi radzicie od czego zacząć ?
rekin175 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Podepnę po niedzieli i zobaczę co i jak , dam znać co dalej
Mati_23 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 a ja wam powiem że autko w tym czasie co jedzie chwile na benzynie swoje musi wciągnąć niestety nie ma nic za darmo mi też szybko ubywało w zimę teraz jest w miarę ok nie aż tak dużo na początku też kombinowałem co to może być jeździłem tu i tam aż w końcu wyszło że wszystko jest ok mam nadzieje że u ciebie wszystko się szybko wyjaśni ja się z tym pogodziłem hehe po za tym ful benzyny mam zawsze dolewam za 50 zł i wszystko jest ok nie drażni mnie żyd na fisie
rekin175 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 VAG-a. nie maiłem możliwości jeszcze wpiąć może jutro , @Mati_23 zgadza się swoje musi wypić by temperatura skoczyła , bak wachy mam do połowy więc ok "pompy szkoda" ale początkowo jak obserwowałem wskaźnik paliwa to widziałem normalnie ja schodzi w oczach teraz obserwując niby wszystko ok , coś tam ubywa ale tak jak powinno powoli , sam już nie wiem może przy tanku wachy pływak podskoczył i wskazywał więcej paliwa a później szybko wrócił do swojej pozycji taka moja teoria:wink: . Ps. Jutro jadę do Gazmena niech załączy w moim Stagu "ciepły start" gdyż często gaszę odpalam miasto .
bartek123438 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Sprawdź przy ilu obrotach przeskakuje z gazu na benzyne może to jest twój problem, możesz nawet tego nie wiedzieć
rekin175 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Sprawdź przy ilu obrotach przeskakuje z gazu na benzyne może to jest twój problem, możesz nawet tego nie wiedzieć Przełącza na gaz po osiągnięciu 37 stopni Celsjusza mam sekwencje , ale dzięki za podpowiedź .
juleknotdead Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Może odświeżę temat.Czy możecie napisać ile tankujecie benzyny i na ile starczy km jeżdżąc na gazie(na przykład latem). Ustalimy jakąś norme
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się