alpin Opublikowano 16 Marca 2008 Opublikowano 16 Marca 2008 Pojawił się kłopot,przedwczoraj stoje na swiatłach nagle obroty wzrosły do 1400 ob. i spadły do normalnych 900 obr. odrazu po tym zapaliła się kontrolka silnika (check engine).Pózniej po paru odpaleniach kontrolka zgasła, dzisiaj sytuacja się powtórzyła Mysle ze ma to związek z wizytą w serwisie (środa) pojechałem do serwisu bo jakieś tydzien temu podczas normalnej jazdy zapaliła mi sie kontrolka silnika na drugi dzien zgasła i tak było do wizyty w serwisie raz się zapalała raz gasła oczywiscie zadnych zmian w pracy silnika nie było wszystko O.K w serwisie podpieli Vaga i stwierdzili :uszkodzony czujnik temperatury paliwa czujnik wymienili i było O.K do czasu pojawienia sie kłopotu z obrotami.
mczekaj5 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Podłączam się do pytania u mnie podobna sytuacja także na światłach wzrost z ok 900 do 1100-1200 ale bez żadnych kontrolek.. po prostu wzrosły obroty czekając na skrzyżowaniu... jakie pomysły macie koledzy...?
lama Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Jak masz klimatronik a pewnie masz, to jak masz ustawione na auto to jak się silnik nagrzeje włącza się klima bo klima też grzeje jak jej ni wyłączysz, możę wtedu wskakuje na wyższe obroty
mczekaj5 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Tak mam climatronic dwustrefowy ale mam taki nawyk że jak ruszam autem przy takich mrozach i ogólnie te pierwsze kilka km to nie włączam ani radia ani nadmuchów, chyba że 1 kreskę na szybę ale tylko gdy jest przymarznięta.. a nie było i z tego co pamiętam to miałem wyłączone..więc tym bardziej dziwna sytuacja. Tylko czekałem aż sam wrzuci sobie 1 i pojedzie hehe;)
pawelk1910 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Mi zdaza sie tak od kilu dni z mala roznica ze jest to ok 1min po odpaleniu (bez klimy) obroty rosna tak do 1200 utrzymuja sie tak 2-3 minuty i wracaja do 900 Ma ktos moze jakas wiedze na ten temat?
Daimos Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zacząłbym od sprawdzenia czujnika temperatury cieczy chłodzącej
Bieniek Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Zacząłbym od sprawdzenia czujnika temperatury cieczy chłodzącej Dokladnie mysle,ze w przypadku mczekaj5 powinno pomoc.
GRazny Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jak masz klimatronik a pewnie masz, to jak masz ustawione na auto to jak się silnik nagrzeje włącza się klima bo klima też grzeje jak jej ni wyłączysz, możę wtedu wskakuje na wyższe obroty nie byłoby to aż tak widoczne... i mały cytacik z podobnego tematu: Prawdopodobnie jest to uszkodzenie elektozaworu paliwowego. prawdopodobnie nie, to nie jest silnik na pompie wtryskowej, winy szukałbym w czujniku temperatury G62 ale to wyjdzie po podpięciu vaga. więc Panowie czyli standard...
Mk-Mateusz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ja jak miałem walniety czujnik to zapalałem auto i nagle wskakiwał obrotomierz na ok 2tys obrotow i odrazu spadał szlak mnie chchal trafic jak działo sie to na zimnym silniczku:) po wymianie czujnika wszysko OK:) pozatym podczas jazdy nic sie nie dzialo
mczekaj5 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Dokładnie tak koledzy ja potwierdzam sprawdzone i VAGiem i pytałem już dziesiątki osób i jednoznacznie czujnik temperatury. Dlaczego podnoszą się obroty ? bo nagle na vagu zobaczyłem że czujnik wskazywał tempertarę -22 stopnie.. a zatem daje większe obroty tak jakby stał na sporym mrozie.. zatem podmienie może po świętach czujnik i jakoś dam znać co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się