Tonik Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Witajcie, proszę o informację czy Waszym zdaniem dla 10 letniego samochodu z przebiegiem ORYGINALNYM 164000km warto instalować gaz? Mam ofertę na BRC SEQUENT na 2600zł lub LOVATO Smart Turbo KP za 2400zł. Pytam bo średnie zużycie oleju to około 0,4l/1000km, a na wolnych obrotach przy gorącym silniku (tylko) wyraźnie jest złyszalny łańcuch spinajacy walki rozrządu. Będę wdzięczny za opinie. Dziękuję i pozdrawiam, Tonik
grzemo Opublikowano 6 Grudnia 2011 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Zależy jakie robisz przebiegi tu możesz sobie sprawdzić czy się opłaca http://www.autocentrum.pl/lpg-mania/kalkulator-lpg/
radi Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Taki przebieg to nic dla 1.8T,a czy warto montowac gaz??jak benzyna ma byc po 8 zl od nowego roku to pewnie ze warto,i chyba bym wybral BRC
Tonik Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Nie wliczając dodatkowych kosztów ewentualnych napraw spowodowanych LPG (o ile moga wystapić) i kostów przeglągów LPG to przy moich przebiegach zwrot kosztów będę miał po półtora roku. Wszystko oczywiscie zalezy od różnicy pomiędzy PLG a etyliną. Cene benzyny na przyszły rok przewiduję około 6,3 - 6,8zł/l a PLG 3,5zł/l. Co myślicie?
Pucek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Witajcie, proszę o informację czy Waszym zdaniem dla 10 letniego samochodu z przebiegiem ORYGINALNYM 164000km warto instalować gaz? Mam ofertę na BRC SEQUENT na 2600zł lub LOVATO Smart Turbo KP za 2400zł. Pytam bo średnie zużycie oleju to około 0,4l/1000km, a na wolnych obrotach przy gorącym silniku (tylko) wyraźnie jest złyszalny łańcuch spinajacy walki rozrządu. Będę wdzięczny za opinie. Dziękuję i pozdrawiam, Tonik Warto zakładać gaz, osobiście zainwestowałem w BRC, żółte głośne wtryski + najmocniejszy reduktor i zero problemów przy Polskim zanieczyszczonym gazie i mocy w okolicach 200KM, montowałem przy przebiegu 245 tyś, w 1,5 roku przejechałem 33 tyś km i NIC się nie dzieje, a to że słychać Ci łańcuch na ciepłym silniku to zasługa słabego ciśnienia oleju, to normalny objaw w tych silnikach, zalecam sprawdzenie ciśnienia + czyszczenie smoka pompy oleju A nawet jak teraz cena LPG to okolice 3 zł to i tak się opłaca w porównaniu do PB
Marko42 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 właśnie kwestia sporna są zwolennicy i przeciwnicy LPG kiedyś jeszcze w polonezie sam zakładałem instalkę - nie miałem problemów ( litr gazu kosztował wtedy 0,67 gr ) także instalacja zwróciła mi się po pół roku eksploatacji następnie audi 80 zakupiona z założoną instalacją ( co drugi dzień maska w górze ) nie szło badziewia ustawić ponadto częstsza wymiana świec, uszczelka pod głowicą. droższe przeglądy itp od tego czasu jestem przeciwnikiem zakładania LPG oczywiście może się zdarzyć, że kiedyś tam kupię samochód z gazem nigdy nie wiadomo ( nie wypieram się że nigdy w życiu ) to jest właśnie kwestia sporna - jeden lubi córkę a drugi teściową
stomi Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Warto zakładać gaz, osobiście zainwestowałem w BRC, żółte głośne wtryski + najmocniejszy reduktor i zero problemów przy Polskim zanieczyszczonym gazie i mocy w okolicach 200KM, montowałem przy przebiegu 245 tyś, w 1,5 roku przejechałem 33 tyś km i NIC się nie dzieje, a to że słychać Ci łańcuch na ciepłym silniku to zasługa słabego ciśnienia oleju, to normalny objaw w tych silnikach, zalecam sprawdzenie ciśnienia + czyszczenie smoka pompy oleju A nawet jak teraz cena LPG to okolice 3 zł to i tak się opłaca w porównaniu do PB Na takim samym zestawie mam 90kkm przejechane i jak narazie tylko filtry mieniam złego słowa nie mogę powiedzieć. Jakiś czas temu zakładałem też do avj i tam gazownik przekonał mnie do pomarańczowych wtrysków, podobno żółte są za duże przez co mniej precyzyjnie dawkują paliwo.
Tonik Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 A co z uszczelką pod głowicą i innymi sprawami, kóre mogą być następstwem LPG? Ma ktoś jakieś doświadczenia z 1.8T?
czorny_07 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 cos tanio masz ta lpg, ostatnio prosilem o wycene, to za zwykla sekwencje wyliczyli mi 2500 zl do 1.6 ;O
Pucek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Uszczelka pod głowicą pada nawet bez instalacji LPG więc takie zwalanie winy na instalację mija się z celem, moja inskalka spłaciła się po 5 miesiącach więc w tym momencie cena gazu może dojść nawet do 10 zł bo już 3 razy się zapłaciła :> Jeżeli chodzi o ten mój zestaw - wolałem mieć zapas, na wypadek przeprowadzonych dalszych modyfikacji Za swoją instalację w firmie Boston - Gliwice zapłaciłem 3300 zł więc te 2600 zł to trochę za tanio, tym bardziej że teraz instalacje są na topie... I nie radzę oszczędzać!!! Chytry 2 razy traci
Buba Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 A co z uszczelką pod głowicą i innymi sprawami, kóre mogą być następstwem LPG? Ma ktoś jakieś doświadczenia z 1.8T? uszczelke wywala jak magicy gazownicy wkładają używane reduktory które puszczają gaz w dolot
Tonik Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 7 Grudnia 2011 Uszczelka pod głowicą pada nawet bez instalacji LPG więc takie zwalanie winy na instalację mija się z celem, moja inskalka spłaciła się po 5 miesiącach więc w tym momencie cena gazu może dojść nawet do 10 zł bo już 3 razy się zapłaciła :> Jeżeli chodzi o ten mój zestaw - wolałem mieć zapas, na wypadek przeprowadzonych dalszych modyfikacji Za swoją instalację w firmie Boston - Gliwice zapłaciłem 3300 zł więc te 2600 zł to trochę za tanio, tym bardziej że teraz instalacje są na topie... I nie radzę oszczędzać!!! Chytry 2 razy traci Pucek, napisz mi proszę jaką dokładnie masz instalację, jutro potpytałbym się w Bostonie.. Ja mam ofertę z http://www.abart.com.pl/ z wrocławia. W Bostonie takie ceny: http://www.boston.pl/autogaz/cennik-monta-u/
Buba Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 cena 2700 jest do zwykłego auta. do turbo dochodzi jeszcze kilka rzeczy i cena jest większa
Pucek Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 cena 2700 jest do zwykłego auta. do turbo dochodzi jeszcze kilka rzeczy i cena jest większa Dokładnie tak Do Gliwic masz dosłownie kawałeczek, podjedź tam, poproś o Darka... młody chłopak i bardzo ogarnięty, mam żółte wtryski, rurki fi 8mm i reduktor Genius max bodajże - najmocniejszy, zbiornik w kole 60l + wlew pod klapką, zapłaciłem 3300 zł Możesz założyć pomarańczowe wtryski ale nie polecił bym Ci ich jeżeli masz zamiar robić program
Buba Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 na śląsku macie jeszcze SebastianaS jakby co
Tonik Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2011 cena 2700 jest do zwykłego auta. do turbo dochodzi jeszcze kilka rzeczy i cena jest większa Dokładnie tak Do Gliwic masz dosłownie kawałeczek, podjedź tam, poproś o Darka... młody chłopak i bardzo ogarnięty, mam żółte wtryski, rurki fi 8mm i reduktor Genius max bodajże - najmocniejszy, zbiornik w kole 60l + wlew pod klapką, zapłaciłem 3300 zł Możesz założyć pomarańczowe wtryski ale nie polecił bym Ci ich jeżeli masz zamiar robić program Dzięki, w sobote pojade sie popytac.
maciejjj Opublikowano 13 Grudnia 2011 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Weź pod uwagę że instalując gaz za rok czy dwa nie sprzedasz auta drożej niż bez gazu bo każdy pomyśli z gazem to ma duży przebieg. A sprzedając tego i kupując diesla dokładasz kasę którą odzyskasz przy sprzedaży auta.
Gość mirko Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Ja nie zakładam z wielu przyczyn cena instalacji gazowej około 2,5 tys zł , przegląd techniczny kosztuje więcej o 60 zł a już nie nie licząc przeglądów gazowych a są w większości instalacji sekwencyjnych i też tych II generacji , obawa o wydmuchanie uszczelki pod głowica i oczywiscie większe zapotrzebowanie na olej który nie jest tani , ale .... wybór należy do ciebie ile planujesz jeździć audi przemyśl czy to się opłaca napewno tak ale jakim kosztem nerwów jak coś pójdzie nie tak
grzemo Opublikowano 16 Grudnia 2011 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Co do akcyzy to już wiadome, podniosą tylko dla diesla. Jeśli lpg dobrze dobrane i zestrojone to tylko lejesz i jeździsz a oszczędności zostają w kieszeni.
wgabor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Opublikowano 17 Grudnia 2011 kolega MACIEJJJ to chyba swojego dyszelka chce sprzedac ze takie glupoty wypisuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się