Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVF] Czysta seria :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam i przedstawiam moje A4 B5 po wielu zmianach :decayed:

NADWOZIE

+ zderzak od S4 + spryskiwacze reflektorów

+ grill RS4

+ lampy przód zespolone DEPO czarny matt środki + soczewki D2S bixenon + hid 5000K + postojówki SMD

+ klapa tył od polifta + usunięty tylni zamek + podświetlenie diody SMD

+ przyciemnione wszystkie szyby

+ podgrzewane lusterka

+ prawe duże lusterko z angola podgrzewane

+ czarne kierunki boczne

+ lampy tył led

+ końcówka wydechu zmieniona

- szyberdach seria

+ ramiona wycieraczek polift + wycieraczki Valeo

ZAWIESZENIE

- SERIA 1BA skręcona :decayed:

FELGI

+ LATO zakupione ORY 18" S-LINE które zostały wypolerowane na lustro + opony 225/40/18

+ ZIMA felgi RONAL AVUS II + oponki zima 205/50/17

WNĘTRZE

+ materiałowe Recaro elektryczne :naughty:

+ podłokietnik

+ gałka zmiany biegów od S3

+ kierownica od S4 po lifcie+przejściówka z małego na duży wieloklin + taśma + obudowa

+ licznik z pełnym fisem rok 2000 z białym podświetleniem

+ kluczyk scyzoryk z A4 B7

+ turbo timer Greddy

+ wskaźnik doładowania turbosprężarki

+ podświetlenie wnętrza za pomocą diody smd

+ podświetlenie nóg diody smd

+ zamontowany climatronik :JC_fan:

+ podświetlane kratki

+ obszycie kierownicy + mieszek + uchwyt ręcznego + klapka podłokietnika DZIĘKI RAGGA:banan:

+ montaż dużej lampki sufitu z polifta w czarnym flocku DZIĘKI RAGGA :banan:

+ daszki przeciwsłoneczne w czarnym flocku DZIĘKI RAGGA:banan:

SILNIK

+ silnik od PASSATA FL 1.9TDI AVF PD 131PS

+ turbo CAHA KKK od A4 B8 170 CR

+ koło zamachowe jednomasowe + docisk + tarcza wzmocniona + łożysko oporowe Valeo

+ FMIC 700mm/240mm/56mm

+ zaślepiony i wyłączony programowo EGR

+ wszystkie wężyki podciśnienia silikon

+ Down pipe bez katalizatora fi 60

+ obudowa filtra z PASSATA 1.9 PD 131PS

+ podszybie polift

NAPĘD

- FWD

- skrzynia 6 DQS z a6 2.5 tdi

HAMULCE

+ heble przód 312/25mm tarcza BREMBO + klocek FERODO PREMIER

- tył seria po remoncie

CZEKAJĄ

+ końcówki wtryskiwaczy Fratelli Bosio PP1043 :evil:

+ korekta programu

setup letni 2012

4ccb764ba7074e5fmed.jpg

ebdd1c34aaf05276med.jpg

421ea543dac8db50med.jpg

d851dd83d2040b4fmed.jpg

557d2c93b1458a0emed.jpg

środeczek

zdjcie0279.jpg

a to było przy silniku AHU 90ps

- pompa wtryskow od ASV

- końcówki wtryskiwaczy bosch 0,216

- FMIC 700mm/240mm/56mm

- turbo AWX + kolektor ssący AWX http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_wymiana_turbiny_w_ahu_na_awx-t28728.0.html

- CHIP http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ahu_turbo_awx_koncowki_ahy_fmic_po_strojeniu-t46221.0.html

WYKRESIK po modzie u WITKA na ahu

923ffd872c6ea578m.jpg

MOJA mała galeria:

- tak wyglądała 3 lata temu

4c0d1c4e9998b37am.jpg26325d2caeb8dff1m.jpg

- skóra

09d93f512ee67324m.jpg

- heble przód 312 mm

894dea739bbb6fdam.jpgf6816d50db8da7d8m.jpgc79c14c178035d42m.jpg

- FMIC

6ed44d6c4fd84d00m.jpgf07c0e6769790694m.jpg

- AVF 131PS

fc4c1e2795e4b467m.jpg112f27a3703c4e1bm.jpg73c1eeb29490de86m.jpg

- wskaźnik na słupku

a6774bad5766b668m.jpg9b99c293bec98452m.jpg

- moje czarne bixy

92584d1513c4c59em.jpg85be08429ea3e7a8m.jpg

- gałeczka s3

5ada57b4e075b49bm.jpg5ada57b4e075b49bm.jpg

- turbo CAHA na kolektorze z golfa1.6

zdjcie0347.th.jpgzdjcie0345a.th.jpgzdjcie0328.th.jpg

Moje wątki założone w DZIALE WARSZTAT :

SWAP silnika AVF http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=75462.0

Montaż wskaźnika doładowania http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30498.0;highlight=wska%BCnika

SWAP hebli 312mm http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=91632.0

FMIC http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_fmic_w_a4_19_tdi_afn-t32800.210.html

Wymiana turbiny w AHU na AWX http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=28728.0

SWAP pompy 11 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=123495.0

Opublikowano

Ładne felgi, obniżałeś zawieszenie?? Bo fajnie wygląda nie jak wóz drabiniasty, a ma 17 calowe felgi.

Ładne autko i niezłe zmiany chcesz zrobić. Powodzenia. :th:

Pozdrawiam.

Opublikowano

zawieszenie tylko z przodu obniżyłem tył seria, kolorystyka radia... na żywo wygląda dużo lepiej ale podświetlanie jest czerwone i w nocy wygląda nieźle

Opublikowano

zawieszenie tylko z przodu obniżyłem tył seria, kolorystyka radia... na żywo wygląda dużo lepiej ale podświetlanie jest czerwone i w nocy wygląda nieźle, a co do klimatronika, auto już mam równy rok mam szyberdach i lato wcale mi nie dokuczało, ps. miałeś w tamtym roku lato?? :polew: bo mi sie wydawało że to wiosna była :polew:

1-miasto super mam to samo w podpisie :)

2-radyjko daje rade ,mam to samo w autku super kolor w nocy ,reszta nagłośnienia kozak :th:

3-silnik toż to potwór buhahhahahahaha mam tego samego trampka :)

4- rocznik tez ten sam

5-szyber dach daje rade tez oblatuje na nim ,a co to żekomych problemów ze sprzedażą ...... :decayed:

Rurki wydechu fajne , ja jeszcze musze z nimi powalczyc i tez założyć :th: . Ogólnie furka fajna , oprócz tych rzeczy co koledzy doradzaja ja bym jeszcze usuną znaczki z tyłu :przebiegly:

Opublikowano

końcówka firmy WM jest wspawana, kupiłem ją w jednym kawałku (czyli dwie końcówki wspwawane w jedną) odciołem je od siebie, końcówki od tłumika(te zagięcia również odciołem) nałożyłem końcówki WM i przyspawałem, ich fotkę wkleję później

73c4f36b8547deb9.jpg[br]Dopisany: 19 Marzec 2008, 19:00 _________________________________________________jestem już po wymianie turbiny na AWX :notworthy:

Opublikowano

seba wstaw też to fotostory i opis ze swapu turbiny na awx do działu zrób to sam, będziesz w niedziele?, bo chciałem obejrzeć i popytać (też mam ahu),a co do auta: wprawdzie wolę inwestować w domowe audio ale jbl pewnie robią robotę? (mam ich podłogówki i jestem b. zadowolony)

Opublikowano

a gzie mam być w niedziele kolego??

Opublikowano

Jak to gdzie?? Kolego co niedzielę jest spocik w Galeri Kazimierz na poziomie niebieskim o 17.

:th:

Zapraszamy

ps.

Super autko :th:

Opublikowano

No nieźle sie zapowiada , zabawa z turbina i fotostory MISTRZOWSKIE !!! Gdzie będziesz robił programik ?

Wypadałoby odwiedzić naszego klubowego mistrza od programików Rogala :naughty: Nawet jakaś zniżka jest teraz na grupowe odwiedziny :th: Wg mnie solidna zniżka :notworthy: Jechać i podkręcać zobaczymy co z tego wyjdzie :rolleyes: jak na ten etap piękne modyfikacje silniczka :oklaski: Pogratulować chęci i zapału :cool: Świetna robota! może i ja w niedalekiej przyszłości pomyślę o turbulum z AWXa :gwizdanie:

Opublikowano

pytacie gdzie soft??? :mysli: głupie pytanie.... :polew: tylko ROGALL !! :> :>

kolego rafalekx w twoim tylko odkręcić turbinę i założyć nową i już autko będzię miało czym oddać :th:[br]Dopisany: 27 Marzec 2008, 18:40 _________________________________________________Dziś zrobiłem mały kosztorys mojej zmiany turbiny

turbina kupiona od tego gościa(nawet rogal u niego turbinki zamawia)na turbinę dał mi 6miesiecy gwarancji

http://www.allegro.pl/item318036264_318036264.html

cena jest tam widoczna czyli 800zł+20zł przesyłka

kolektor wydechowy,przewody, rurki, n75(praktycznie wszystko z allegro)

razem 300zł

przejściówki(tokarz)

70zł

uszczelki (bełtowski)

65zł

dołożyć do tego trochę paliwa(korki, bełtowski)

50zł

tak więc suma tego wszystkiego jest w przedziale 1300zł ja myślę że warto było :th:

ps. na allegro jest dużo ludzi co chciało by dużo pieniędzy praktycznie za nic, ale są też tacy co oddają duże ilości sprzętu za małe pieniądze, i właśnie tylko z takimi ludźmi robiłem interesy, dlatego udało mi się w tak niskiej kwocie zamknąć tą modyfikację.... ale każda taka ciągnie za sobą następną :wink4: więc nie ma się z czego cieszyć :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

Moim zdaniem nie wywalaj znaczków, taki tuning robiłem jakieś 5 lat temu :confused4: IMO znaczki w A4 nie szpecą tyłu... Zresztą na tych oponach tył wygląda kox :evil: jedyne czego brakuje to Valeo z przodu i ciemne szybki :notworthy: nie mówiąc o modach silnika oczywiście :naughty:

Opublikowano

zgadzam się z tobą znaczki zostaną, niech koledzy z calibry 2.0LPG :polew: wiedzą co ich zostawia w tyle :laghing2:

Opublikowano

zgadzam się z tobą znaczki zostaną, niech koledzy z calibry 2.0LPG :polew: wiedzą co ich zostawia w tyle :laghing2:

Kolego Ty po tych modyfikacjach to nie tylko Calibry 2.0 LPG będziesz wymiatał ale wiele innych potworów naszych szos :naughty: W tym także niektóre solidne Audiczki w benzynce :gwizdanie: A co do wymiany turbulum u mnie na tą AWX, zgadzam się z Tobą że wystarczy turbinka i programik u Rogala, ale ja zaczekam aż mi się moja ori turbinka rozsypie, wtedy zapodam AWXa i program :th: Poza tym teraz mi się szykuje inny wydatek - upiększający :> Oby się powiodło :gwizdanie:

Opublikowano

panowie a czy nie orientujecie się w jakich modelach stosowano końcówki wtryskiwaczy 0,216?? wiem że w 2.5 tdi ahy i 1.9 axg a w innych 2.5 ciekawe jakie stosowali :mysli:??[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 16:31 _________________________________________________ciekawe jakie były w ake 2.5 (180ps)??[br]Dopisany: 29 Marzec 2008, 16:37 _________________________________________________no bo są 2.5 sześciocylindrowe 180ps i są 2.5 pięciocylindrowe 140ps :mysli:

Opublikowano

seba1-2, nie wiesz jak bedzie wygladala sprawa przy moim silniku 1Z, instalacja bedzie podobna, czy trzeba bedzie cos zmieniac... :mysli:, bo tez by mi sie taki mod sprzydal

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...